Kako ostati motiviran za vježbanje - tips ♥

14:45:00

Hello girls ♥

  
Mogli ste primjetiti da sada rijeđe pišem iako sam na praznicima i imam puno više vremena. No iako pišem rijeđe, smatram da pišem kvalitetnije jer moji postovi su sada puno duži nego što su bili kada sam morala pisati svaki dan. Ne želim zapravo reći MORALA jer nitko me ne tjera već si sama zadajem pisanje postova svaki dan, ali sada ću pisati kada ću ja to htjeti i kada ću imati inspiracije.
 
Pa, u današnjem postu ću vam napisati nekoliko savjeta kako možete ostati motivirani za vježbanje i fitness cijelu godinu tj. da ne posustate. Uvijek trebate biti uporni i ne odustati, čak i ako propustite nekoliko puta ne vježbanja pa si mislite: "Ah, samo ću odustati" - ne, nemojte to napraviti! Za svaki put kada propustite jedan dan vježbanja drugi dan napravite duplo više vježbi nego što biste inače napravili.
Uglavnom, krenimo na post :)



1.  INSPIRACIJA

Mislim da je za početak potrebno imati inspiraciju za započinjanje vježbanja i mršavljenja. Idite na We Heart It i tamo možete pronaći puno inspirativnih fotografija kao i citata. Također postoje brojne aplikacije s temom za inspiraciju za vježbanje gdje ljudi postavljaju slike svoje hrane, fitness rutine, smoothie itd. Ali najlakša stvar koju možete napraviti je otići na Instagram i pronaći neke fitness gurue jer oni svakodnevno postavljaju inspirativne fotografije.


2. SLATKA ODJEĆA


Ne biste vjerovali, ali ovo je čak istina, barem je funkcioniralo za mene, ali imati neku slatku odjeću u kojoj ćete trenirati također zna biti inspirtivno. Stavite taj outfit negdje gdje često prolazite kako biste ga vidjeli kroz cijeli dan, ujutro kada se probudite, kada idete jesti i ostalo i kada ujutro to vidite htjet ćete to odijenuti i onda ćete već biti spremni za vaš workout.


3. RUTINA

Važno je da uvijek imate neku rutinu, raspored po kojem ćete redovito vježbati. Npr. zadajte si svaki drugi dan ili svaki ponedjeljak, ili ponedjeljak i petak, ali smatram da je najbitnije započeti na početku tjedna, znači u ponedjeljak jer tako vam tjedan odmah započinje bolje! Kada napravite svoj plan za vježbanje onda ga se i pridržavajte kako biste to zapamtili i što redovitije vježbali. Makar 15 minuta svaki dan će vas dovesti do rezultata.


4. S PRIJATELJIMA JE ZABAVNIJE


Stvarno, kada ste s prijteljicama odradit ćete 50% više vježbi jer ste zajedno i tako je puno, puno zabavnije. Također možete izmjenjivati savjete međusobno, nove vježbe i pritom slušajte muziku. Kada završite sa vježbanjem zajedno napravite zdrave smoothie i snackove. Zapravo većina vašeg "zdravog života" je HRANA koju jedete tako da posvetite posebnu pažnju tome. Colu zamijenite vodom, grickalice salatom i voćem...


▪️ ESSENTIALS ▪️

 

Sada ću vam pokazati stvari koje obvezno morate imati tijekom vježbanja (ali i poslije), koje će vam također pomoći da ostanete zdraviji i da odradite svoju rutinu što bolje.

1.VODA

Voda je veoma važna kada vježbate jer trebate ostati hidratizirani, bilo ljeto ili zim, a voda stvarno puno pomaže vašem organizmu i jedna čaša vode obnavlja 20% vašeg organizma. Također će vas osvježiti nakon vježbe.

2. GLAZBA

Glazba je isto bitna jer je s njom sve deset puta zabavnije i sigurna sam da ćete napraviti vježbe puno bolje i zaboravit ćete na sve (ništa vas neće uznemiravati) i bolje ćete se fokusirati na vježbe. Također si napravite playlistu koju ćete slušati kada vježbate. Ubacite glasne pjesme kako bi vas potaknule da vježbate još bolje.

3. DOBRE TENISICE


Također je važno da imate sportske tenisice, a ne neke obične cipele jer je važno da imate dobru potporu na nogama jer to utječe na cijelo tijelo. Ne treba to biti Niek ili neka skupa marka, bilo koje tenisice za trčanje i koje su vam udobne.

4. SNACK

Prije vježbanja možete pojesti malu energetsku pločicu, a kasnije kao što sam rekla; neki zdravi snack. Na YouTubeu možete pronaći jako puno recepata, ili pojedite neko voće.

5. DEZODORANS

Kako biste se zaštitili od znoja i neugodnih mirisa uz sebe obvezno imajte paket vlažnih maramica i dezodorans za brzu upotrebu :')


...
 
Gotovo! To je sve za ovaj post, stvarno se nadam da vam se sviđa i da će neke od vas koji vježbate ili želite započeti s vježbanjem motivirati :) Također bih vam preporučila da počnete s ovime negdje početkom proljeća jer onda nije niti prehladno niti jako vruće, ali niti u sparne dane nemojte odustati, samo radite rijeđe ako vam je teže zbog vrućine.
 

xoxo,

You Might Also Like

15 komentara

  1. Post je odličan i misim da će meni baš dobro doći jer ja već duže vremena želim biti malo više fizički aktivna ali me nikako ne ide jer sam po prirodi lijena osoba XD

    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Merima, i ja sam uzasno lijena, don't feel alone xD Svakako hvala na komentaru ♡❤♡

      Izbriši
  2. Prelepo napisano , slike su divne !

    Jana P. Diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa ♡

      Izbriši
  3. amazing you have a blog dear!
    I really like it here, your appearance
    and how you write, really very good.
    I really like this blog, I have to you
    small question, can agree on follow for follow?
    I like to be in touch with amazing blogs
    really inspire me :)
    kisses from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam skoro pocela vezbati, i sad kako su praznici, slatkisa u mojoj kuci gde god se okrenes. Setila sam se da bi bilo dobro da za svaku cokoladicu stavim 'cenu' tako da npr. moram napraviti 30 cucnjeva, 30 trbusnjaka, 30 sec plank i sl. kako bih je zasluzila. To mi se cini efikasnim. ;)

    Nema slova sa kukicama jer sam na fonu. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa znam, sad za blagdane je sve puno kolaca i slatkisa xD To ti je dobra ideja, stvarno :) ❤

      Izbriši
  5. Ja vježbam 3 dana i onda jedan dan ne vježbam i padnem u komu (koji su ovo izrazi XD) i više ne vježbam haha.Svakako razmišljam da ponovno počnem vježbati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, i meni je tako jednom bilo, ali samo sam onda umanjila slatkise jer mi se uopce nije dalo vjezbati. Ali onda sam npr. Pjeske isla kuci umjesto autom ❤

      Izbriši
    2. Ja zivim u ulici do skole tako da mi se ne isplati ici autom hahahaha :")

      Izbriši
  6. Super ti je ideja.
    Dočarala si sve ono što youtube-rke govore u videima u jednom post <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je odličan I od pomoći je!Dugo nisam vježbala,i planiram početi nešto trenirati,kako bih se opet vratila u formu.Korisni savjeti.Uživala sam tokom čitanja!Izgled bloga je izvrstan I jako mi se dopada.Divno pišeš!
    Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Ukoliko se učlaniš u moj blog,javi mi putem komentara,uzvratiti ću ti:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajna si !
    Iako nisam znala za tebe ranije nasla sam te preko komentara od Zorannah.
    Jedna si mi od omiljenih blogerki .
    I puno bi mi znacilo kad bi vidjela moj blog :sarascepanovic.blogspot.com
    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala ❤ Stvarno mi puno znaci jedan ovakav komentar ❤❤

      Izbriši

Komentirajte ♥