♥ Kako ja pišem postove

20:02:00

Hello girls ♥


Ako možete skužiti, malo sam eksperimentirala sa rađenjem bannera za postove pošto sam onaj jedan stil imala već jako dugo. Pa, ukratko; kako vam se sviđa novi "stil" bannera?

Danas ću vam pokazati, tj. napisati cijeli postupak kako ja pišem postove, zapravo najviše plan I redoslijed svega. Pratite me na Instagramu ako želite :)


...

1. IDEJA//INSPIRACIJA


Prvo moram dobiti ili tražiti inspiraciju za post.Ponekad dođe sama od sebe u neko neplanirano vrijeme, ali ponekad se trebam baš potruditi da pronađem ideju za post. Najčešće idem na We Heart It i tamo pregledavam slike. Tako mi može od neke skroz bezvezne fotografije doći ideja koja uopće nije povezana s tim. I onda razmišljam je li itko napisao prije taj post (da nebi ispalo da kopiram) i  kada/kako ću ga napisati te bi li to bilo zanimljivo/korisno mojim čitateljima.


2. PLAN PISANJA


I prije baš SVAKOG posta si napišem plan pisanja kako ne bih zaboravila teme koje želim razraditi u postu. To pišem u svoju bilježnicu, ali sada ću vam pokazati (preko kompjutera) kako sam napravila svoj plan za ovaj post, a tako radim I za svaki:

 
Za materijali mislim na potrebne slike, za post mislim što će sve post sadržavati, tj. što pisati.
Ovo mi stvarno dođe korisno jer često zaboravim nešto ili se ne sjećam redoslijeda, a ovako samo pogledam u bilježnicu I lakše mi je sve "posložiti".
 
 
3. SLIKE
 
 
Jedan od njvažnijih dijelova posta su fotografije. One dosta obogaćuju post i čine ga puno puno ljepšim, a i čitateljima je nekako bolje kada ne trebaju samo čtati tekst, a i onda to izgleda jako dugačko i nezanimljivo (ako razumijete xD). Ako se radi o postu za koji trebam svoje osobne slike onda ih prvo trebam uslikati i urediti. Za to koristim samo aplikacije na mobitelu ili Picmonkey.com. Ali najčešće smao odem na We Heart It i tamo pronađem fotografije.
 
 
4. RASPORED
 
 
Također je bitno da imate dobar raspored između svakog posta, točnije, da svaki post objavite u razmaku, možda 3 dana. Također trebate naći vremena da napišete post i pronađete/uslikate sve fotografije i ostale stvari koje su vam potrebne. To zna potrajati ako želite napisati kvalitetan post. I ne trebate napisati cijeli post u jednom danu. Započnite ga, pa slijedeći dan napišite još malo i tako.
 
 
I to je sve za ovaj post, nadam se da vam se sviđa i da će vam biti od koristi :)
Komentirajte i ne zaboravite se učlaniti u blog kako ne biste propustili niti jedan budući post!
 
 
xoxo,

You Might Also Like

18 komentara

  1. Odličan post!I ja slično pišem,mada se ti po ovome što vidim mnogo vise angažuješ.Nemam baš stpljenja,pa znam nekad "smlatiti" kraj posta.Na mom blogu je novi post,pa pročitaj ako želiš:)


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, prije sam i a ponekad znala i cijeli post prekinuti jer ga nisam mogla dovrsiti, ali sada si samo napisem plan i stvarno mi puno pomaze, a ne traje dugo :) Hvala na komentaru ❤

      Izbriši
  2. Stvarno su ti slike savrsene, I izgled bloga takodje, svidja mi se sve.
    Moj novi post je na blogu, pa pogledaj ako zelis
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/01/haters-gonna-hate.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pročitat ću post :)♡

      Izbriši
  3. Great tips for blogging! I need to get more organised and start planning posts early

    www.sophieslittlesecrets.co.uk

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, wish you all good luck 😊

      Izbriši
  4. Hello there it would be nice id we follow each other and support each other. Let me know when you do and i'll return.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Ja također tražim slike na We♥it-u! ♥♥


    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da sam i ja nekada uradila temu na ovaj post i poprilično slično radimo. Bilo je baš zanimljivo čitati kako to ti uradiš. I čestitaam! Tako si blizu 40 000 pregleda *o*

    xoxo ♥
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, I da znam, 40 000 se brzo bliži *__* ♥♥♥

      Izbriši
  7. Hey, Anna! I just discovered your blog and you have got a special writing style. This post helped me a lot because I'm new in all this. I don't have a notebook in which I write the post ideas. But thanks.
    dr-problem-my-world.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No problem dear! I'm so glad I helped you :)
      Xoxo ❤

      Izbriši
  8. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post! Bas se vidi koliko truda ulazes u pisanje i u blog opcenito. Ja ne trazim toliko inspiracije po weheartit-u niti ista zapisujem u biljeznicu. Totalno sam neorganizirana, mogla bi se malo ugledati na tebe. Sve pohvale :)
    Pogledaj novi post kod mene i postavi par pitanja za q&a: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, zaista, stvarno mi je drago što ti se sviđa kako ja pisem :* ❤❤

      Izbriši
  10. Super si organizirana,stvarno svaka cast..Ja za svoj post: uslikam slike,prebacim ih,napisem post,umetnem slike i to je to..Stoga ja npr.nebi mogla pisati post o tome haha,ali da jako lijep post. Super napisano,i slike odlicne!
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥