FANGIRLING.

15:21:00

Hello girls ♥
 
 
Danas ću vam pisati o nečem puno drugačijem no što inače pišem ovdje na blogu.
Naime, to je FANGIRLANJE. I iako bih o ovome mogla pričati satima, pročitat ćete samo stvari koje sam se tog trenutka sjetla o fangirlanju.
...


Znala sam dobivati komentare, ne samo na blogu već i u RL oko mog fangirlanja. Ja i moja frendica imamo "iskustva" s tim, a I pojasnit ću hejterima i onim ljudima koji nas gledaju s facom "WTF" da se ne trebaju bojati i odmah misliti da smo glupe i lude.


 
 
Fangirlanje je ono kada voliš neku poznatu osobu, zapravo toliko da si opsjednut njome. U mojem slučaju to je Nash Grier (sada je to fanovanje malo prestalo). 
Prvo, evo faza fangirlanja:

 
 
I mislim da je ovdje točno prikazano kako to ide. Ja svoje "otkriće" moram zahvaliti bloggerici Lani K. jer jednom sam na Facebook napisala neki status, a ona je u komentaru spomenula MAGCON. Ja nisam imala blage veze tko je to pa sam otišla na Youtube i shvatila da su to Cameron Dallas, Nash Grier i još puno drugih dečkiju koji su popularni na Vineu. Ja sam za Nasha znala i prije, ali to je onda bilo samo ime. Kako sam počela gledati njegove Vineove, osim što je presmiješan, shvatila sam da je i prezgodan *~* Pretplatila sam se na njegov youtube kanal i pogledala baš svaki video te moram priznati da mi se život od toga dana doslovno promijenio. Počela sam ga pratiti na Instagramu i Twitteru, puno sam istraživala o njemu sve dok nisam saznala i posljednji detalj o njegovom životu. Kako sam ga doslovno cijeli dan stalkala; shvatila sam da sam postala njegov fan I da sam skužila to fangirlanje I kako netko može na neobičan način biti povezan s nekime. Taj isti dan sam na mobitelu imala 200 njegovih slika I gifova, postere po sobi I moj cijeli pano koji imam u sobi je doslovno pun Nashovih slikica. Pozadinu sam promijenila u njega.

Kada me je 26.12.2015. primjetio na Twitteru (o tome sam napisala POST)  zbog mog user imena (nashcroatia) upoznala sam još dosta cura koje jednako obožavaju Nasha kao i ja. Dva dana poslije napunio je 18 godina I napravila sam mu video s pjesmom na koju ama baš uvijek plačem otkako sam vidjela jedan video s njim s tom pjesmom.
 Postao mi je sve, da ga ikad upoznam vjerojatno bih plakala kao kišna godina i bila najsretniji čovjek na svijetu. Nekoliko puta sam ga sanjala i to je bilo apsolutno prelijepo i slatko. No vratimo se današnjoj temi: fangirling. Ako ikada pomislite da sam luda ili glupa zato što mi je život manje-više posvećen njemu (xD), ne nisam jer u svijetu je toliko puno cura, ali I dečkiju koji imaju svoje idole isto kao što I ja imam i to ne samo zbog izgleda, već I zbog karatkera te tolikog ponosa na tu neku osobu koju nisi u životu vidio. Možemo se zahvaliti internetu i aplikacijama zbog kojih smo saznali za tog nekoga. I iskreno, u životu (mojem) se toliko toga promijenilo nabolje, čak i sama ja, samo zbog te osobe koja nam toliko nedostaje, a nikada ju nismo imali prilike vidjeti, čuti im glas uživo. Stvarno bih mogla napisati cijeli emotivan I smiješan i normalan post o ovome, tj. Nashu, ali jednostavno bi vam bilo dosadno paa... xD Ugl. kad si fangirl to podrazumijeva puno, prepuno stalkanja te osobe i evo, jednostavno nemam vise što reći. Jednom ćete zavoljeti nekoga I shvatit ćete. Ovo je navodno samo jedna faza tinejdžerstva, ali ja se nadam da nije samo privremeno.
Ovo sam sve pisala u svoju malu bilježnicu i ovo mi je 4. strana (OK, nije mala, ali manja od A4 papira xD).
 
 
...
 
Pa, to bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se sviđa. Ovo mi je inače bilježnica u koju pišem sve za blog, ali to sada nema nimalo veze (ima li?).
I da, također volim twaimza (Youtuber, posijetite obvezmo!), ali to nije fangirling, postoji razlika. Imam ja i omiljene Youtubere, glumce itd., ali ovo je nešto posebno i moram reći prelijep osjećaj. Kao da znaš da je netko uvijek tamo. I čeka te.
 U redu, nikad kraja ovom postu, nadam se da vam se svidio I da vi koji nemate svoje idole za kojim ludujete ne gledate ostale fan cure kao luđakinje jer to je totalno njihova stvar.
 
 
BYE  ✨


You Might Also Like

21 komentara

  1. Super post!
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvracam :)
    llis9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! U odeljenju imam one zaluđene fudbalerima, košarkašima, One Directionom, Justion Bieberom i tu sam ja koja sam zaluđena Lewisom Halimtonom, Formulum 1 i Šumaherom :D Jedna je već dala sebi prezime nekog košarkaša, jedna plače što je Louis postao otac pa neće moći da ima decu sa njim i tu Milica ispadne najnormalnija osoba kojoj je društvo dalo nadimak Hamiltonka. Svako ima neku svoju slavnu osobu koju obožava i u potpunosti ih razumem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha :D I slazem se da svatko moze imati nekoga koga samo on obozava ❤

      Izbriši
  3. Sjajan post!!!
    Pogledajte nas zadnji post i uzvrati komentarom- http://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-case.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! ♥:)

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post!Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post i sjajan blog jako mi se sviđa.Ako želiš pogledaj moj blog http://doroty4.blogspot.hr/2016/01/instagram-tag_30.html i učlani se (uzvraćam) <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post. Imas odlican stil pisanja. U mom odeljenju svi su zaludjeni One Direction-om, Justinom ... :)
    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Puno hvala Anastasija :)♡

    OdgovoriIzbriši
  9. Apsolutno te razumijem, osim slika na mobitelu jer nemam dovoljno prostora. XD znači zadnjih 2 mjeseca gledam Jelly-ja (youtubera) i on je presladak *-* pogledala sam skoro pa svaki video i imam ga na pozadini od mobitela i profilnoj od instagrama. Tip je preee <3 odličan post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i hvala Bogu da ima jos netko zaluden nekime hahahah ❤❤

      Izbriši
  10. Anonimno14:01

    Ja sam zaludjena ciijelim MAGCON-om, ali ponajvise na Camerona i Shawna. Bitch please, podjednako na obojicu. Shawn ima preprepreglas i zgodan je... ii svasta, a Cam je preprepreprezgodan i emotivan iiii .. smjesann.. fangirl fangirl...trebala bi ic..xD
    P.S i ja sam preko lane saznala.. za njih :DxD

    Ivana T. xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opet, hvala Bogu sto postoji netko tko me razumije hahah :*❤
      Svakako hvala na komentaru :)

      Izbriši
  11. Slušaj, ja ti ne moram ni pročitati ovaj post aa znam da će biti totalni opis mog života.
    Teško je razumjeti nas kojima je zanimanje da lude svaki dan..
    Odličan post!
    xoxo ♥
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah :D I to je istina, naš hobi je fangilanje xD
      ❤❤

      Izbriši
  12. Wow ! Ti si heavy fangril. Mada i ja sam loool. Toliko da postajem opasan po zivot drugim ljudima. Na primer kada sam video Mariju Zezelj na BTF-u. Onu njenu boziju facu i slatki kawaii osmeh omg srecaaaa , sreeeeca , radosssst. Ali cak nisam ni toliki fangirl za njom. Kada bih ikada u ovom univerzumu video i sreo Joey-ja Graceffa ja bih BUKVALNO UMRO. DOSLOVNO. ON JE NAJBOLJI NAJVECI CAR NA SVETU ZELIM DA MU PIPNEM FACU !!! .... previse ?

    PS : Ja sam tvoj 93. citalac !! Pogledaj moj blog ako zelis , i ako ti se svidi uclani se (pisem mahom komediju , ali volim ponekad da napisem poeziju (umetnicka dusa)).

    ilordogaming.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlično.
    Pogledaj i zaprati naš novi blog: insightbalkan.blogspot.com
    Uzvraćamo i najkraćem mogućem roku.

    OdgovoriIzbriši
  14. Awesome post! I relate sooooo much to that video Grace and Lily did on fangirling. It's so true, especially the heartbeat part.

    ~Andrea Tiffany~
    http://aglimpseofglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely, I like it!!
    Review: The Envy Blowdry Set on my last post HERE!

    Do you want to follow each other? Let me know! :)

    •♥• Mary María Style •♥•

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post! Ja nisam baš neka fangirl i nisam do sada nikada bila upoznata sa fangirlingom :P

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥