Događaji koji su obilježili 2015.

20:51:00

Hello girls ♡

 
-Ne znate kako je grozan osjećaj kada napišete cijeli dugačak post i onda ga slučajno obršete-
 
Danas ću napisati samo događaje iz svijeta slavih kao i pjesme koje su bile najslušanije i najpopularnije u 2015. godini. Moj prošli post su moji događaji i favoriti iz prošle godine tako da taj post pročitajte ovdje.

 
-Zgode One Directiona

 
Itekako mislim da je kao prvo ovu godinu obilježila jako popularna grupa One Direction. Prvo se Zayn ostalim dečkima nije pridružiu u jednoj turneji, a neliko dana kasnije je napustio grupu zauvijek. To je bio jako buran dan za sve obožavatelje i znam da su se mnoge Directionerke rezale zbog njega što je užasno, ali također pokazuje koliko su ga voljele i bile vezane za njega, ali on sada kreće solo. Također su on i Perrie naglo prekinuli zaruke, a nedugo zatim 1D je objavio kako im je potrebna pauza, a mnogi misle da je to zapravo kraj ovog slavnog benda. No Louis, Niall, Liam i Harry na društvenim mrežama tiješe fanove da je ovo samo mala pauza, nikako raspad grupe. Što vi mislite?

 
-Novi Justin

 
Svi bismo se sigurno složili da se u ovoj godini Jus promijenio, ne samo fizički zbog frizure i puno tetovaža, no već smo na početku 2015. slušali Justinove zatvorske kazne i pretvorio se u pravog bad boya, ali rekla bih da otkada je objavio pjesmu Where Are Ü Now (koju osobno volim) mislim da se dosta promijenio i vinuo na vrhove svih Top ljestvica. Nakon toga uslijedile su pjesme "What Do You Mean" koja je Justinu priuštila još veći uspjeh, a još nakon toga njegova pjesma "Sorry". Izjavio je da je napokon sretan i uživa u svojoj glazbi.

 
-The Dress
 
A sada o jednoj haljini koja je doslovno preko noći postala internetski hit. Riječ je o ovoj haljini:
 

Koje boje ju vidite? Crno i plavo ili bijelo i zlatno? Različiti ljudi vide različite boje. Ja iskreno vidim bijelu i neku bež, ali uglavnom, ovo je definitivno obilježilo godinu. U originalu je haljina zapravo crna sa plavim.
 
 
-Challenges
 
Zatim slijede challengei, tj. izazovi koji su većinom započeli u 2015. godini. Prvi na popisu je Kylie Jenner lip challenge kojeg je netko izmislio kada je Kylie Jenner povećala usne. Trebate usta staviti u malu usku i duguljasti čašicu te nakon minimalno dvije minute izvaditi usta i onda one izgledaju nevjerojatno veliko, ali to i ostavlja posljedice. Onda Charlie, Charlie challenge u kojem trebate posložiti olovke kao na slici:
 
 
Te reći "Charlie, Charlie, are you here?" (Charlie, jesi li ovdje?) i olovka bi se (navodno zbog nekog meksičkog duha) trebala okrenuti na "Da" ili "Ne". Ja sam to probala s prijateljicama i ne funkcionira, ništa se nije dogodilo.
 
 
-Kriva missica
 
 
Ne znam znate li, ali ove je godine na Miss Universe 2015. voditelj greškom proglasio krivu Missicu. Kasnije se ispričao i proglasio pravu. Ne znam kako je točno došlo do pogreške, ali ovo se prije nikada nije dogodilo i sigurno će ostati u povijesti i pamtiti se zauvijek. Bilo je baš 2015. - kaže Miss Universe 2015 (gif gore).
 
 
...
 
PJESME
 
583.108.220 prikaza
 
 606.652.963 prikaza
 
913.218.831 prikaza
 
505.249.755 prikaza
 
966.519.375 prikaza
 
358.606.583 prikaza
 
1.026.537.739 prikaza
 
1.347.903.610 prikaza
 
988.286.270 prikaza
 
 
 
...
 
 
I to je sve za ovaj post, nadam se da vam se sviđa ♥
 
I znam da sam vjerojatno izostavila još mnogo toga, možda bih se čak i sjetila da ovaj post nisam trebala pisati DVA PUTA jer sam ga prvi put pogreškom izbrisala.
Alii... U komentare mi napišite što još mislite da je obilježilo 2015. godinu :)
 
 
xoxo,

You Might Also Like

36 komentara

  1. Odličan post!Posjeti moj blog:
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo kada bi uzvratila:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ❤ Posijetit cu tvoj blog i hvala sto si clan ovoga :)

      Izbriši
  2. Veoma interesantan post. Bilo mi je baš zanimljivo čitati i prisetiti se nekih događaja tokom 2015. godine. :)

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, jako zanimljiv!♥♥♥


    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Što se mene tiče, mislim da bi bolje bilo da se 2015. godina nije ni dogodila kada je u pitanju One Direction. Bilo je previše drame haha.
    Novi Justin mi se mnogo više sviđa nego stari.
    Haljina.. nikada me niko neće ubijediti da je plavo-crna jer ja nisam slijepa i razlikujem boje haha.
    Izazovi.. hmm pa pokušala sam Kylie Jenner lip challenge ali nisam smjela dugo držati na usnama jer si nisam željela upropastiti lice tako da to je dobro prošlo. A Charlie Charlie Pencil challenge mi je onako uvijek bio bezveze i znala sam da neće raditi.

    A što se tiče miss.. Haha, ja sam umirala dok sam gledala proglašenje. Umirala sam pola zbog toga što je bilo smiješno a pola sam umirala jer je bila najuvrnutija situacija ikada haha.

    Odličan post! Tek danas sam zapratila tvoj blog i zaista izvini, ali mislila sam da ga pratim :O

    xoxo ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Merima, puno ti hvala na ovom komentaru ♥
      I stvarno nema nikakve veze što si tek sada zapratila blog :)

      :* :* :*

      Izbriši
  5. Odličan post! Haljina je crno plava, ne mogu da verujem da neko vidi neke druge boje, hahah... Ako si za, možemo da pratimo jedna drugu, javi mi na mom blogu. :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pogledat ću blog :)

      Izbriši
  6. Molim vas pratite moj blog: http://raj-sminke.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimno17:27

    Charlie Charlie challenge je sotonizam

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post! Mislim da si pomenula zaista ono najbitnije. :)
    Imaš predivan blog i odmah sam se učlanila! Svaka čast! ♥

    Pogledaj i ti moj blog i učlani se ako želiš -------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, stvarno mi puno znaci ovo ❤
      Pogledat ću tvoj blog :)

      Izbriši
  9. Jako lep post!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa ♡

      Izbriši
  10. Ja ovu haljinu vidim,maslinasto-smeđe plavu :P i mislim da bi trebala biti punoooo lijepša,nisam ni jedan od challenge-a probala jer Kyle Jenner challenge mi se pomalo i gadio :P A charlie,charlie nisam probavala,jer mi je glupo i nije istina.Kako bi moji rekli ja vjerujem u Boga ne u babske priče ;):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ja sam se bojala napraviti kylie jenner challenge xD
      Svakako hvala ti na komentaru ❤

      Izbriši
  11. Super ti je post,a i blog takođe!
    Koja je boja haljine je definitivno obeležila prošlu godinu. :D
    Sa blogovanjem sam počela relativno skoro, tako da bi mi saveti idalje dobro došli, pa tako da ukoliko želiš da možeš da mi se javiš u komentarima na nekom od mojih postova ako želiš da se međusobno zapratimo. Hvala unapred :)
    http://staasija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Anastasija ❤
      Pogledat cu tvoj blog svakako :) :*

      Izbriši
  12. Odlican post. Imas jako zanimljiv blog.
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Vrlo mi je drago da si napisala ovaj post,jer mi je bilo potrebno da odbacim sve ovo i započnem novu godinu. Odličan post i baš ti hvala!

    http://svetjednedevojke.blogspot.rs/2016/01/zimske-poslastice.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, zaista. Bas mi je drago da ti se sviđa ovaj post i nema ma cemu :') ❤

      Izbriši
  14. I definitely think that Adele's new album marked 2015 in a major way for me because I've been waiting for her new music the past 3 years haha
    Oh wow! I completely forgot about the whole dress thing that was huge in the beginning of the year. Crazy how long ago that was, it felt like not too long ago

    ~Andrea Tiffany~
    http://aglimpseofglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, the dress is definitley a thing of the year! :)
      Thanks for commenting ♡

      Izbriši
  15. Wow, Super fun to read! thanks for sharing ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks hun, I'll check your blog :)

      Izbriši
  16. Wow! Post je predivan. Jako mi se dopada kako si sve uklopila... ljubac

    http://jovanica92.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  17. super post, ne znam kako si se uspjela sjetiti svega ovoga haha ali svaka čast :* Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala ♡ Posjetit ću tvoj blog ❤

      Izbriši

Komentirajte ♥