Događaji i favoriti 2015. - collab

10:53:00

Hello girls ♥

 
Prije baš svega vas želim pitati kako vam se sviđa izgled bloga? Ja ga najiskrenije OBOŽAVAM i jako mi se sviđa, ali stvarno mislim da je jedan od boljih i da izgleda dovoljno profesionalno, a opet ne toliko xD

...
 
Moram se kao prvo ispričati što nisam napisala post prije, ali bila sam dugo u školi, a i zbog nekih drugih razloga nisam stigla... Uglavnom za današnji post sam prelistala svoja dva stara dnevnika, mislim na dnevnike iz 2015. (Nisu baš toliko stari) kako bih se prisjetila nekih događaja koji su se dogodili u 2015. koji su meni nekako "važni" te ću vam pokazati svoje favorite te godine.
Ovo je collab post sa Lenkom, ona sada ima svoj blog, prije je i bloggala na ovom blogu, pa, neki od vas se je sjećaju. Posijetite njen POST i doznate koji su njeni događaji i favoriti 2015. ♥
 
 
Iskreno neću spominjati puno događaja jer mi se teško baš prisjetiti početka 2015., izdvojit ću događaje koje baš pamtim i koji su mi se nekako urezali u sjećanje.
 
Prvo bih spomenula moje ljetovanje za koje sam stvarno na neki način zahvalna jer me je to doslovno dosta promijenilo, ali stvarno promijenilo. Ostala sam to još uvijek ja, nisam sada postala neka bad girl (xD), ali nekako sam puuno više počela cijeniti svoje vlastito mišljenje, sebe, nekako se baš sve počelo mijenjati i puno sam razmišljala o tome.
 
 
I stvarno sam sretna što sam doživjela jedno takvo razdoblje. Prilično sam sigurna da se većina vas pita "Zašto?" ili zbog čega, ali mogla bih reći da su dvije osobe utjecale na mene, ali ih sada neću spominjati. Osim toga bilo mi je jako zabavno, haha
 
Zatim događaji od kojeg je nekako sve počelo kada sam još bila zaluđena za Bethany Motom i onda me nakon mojeg neprestanog tweetanja zapratila na Twitteru, napisala sam post o tome OVDJE. Ona mi je I dalje idol, mislim, divim se njenom uspjehu I svemu tome, ali trenutno, ali stvarno se nadam I da zauvijek sam fan Nasha Griera pa bih kao sljedeći događaj izdvojila onaj kad me je Nash počeo pratiti I neizmjerno sam zahvalna tome svemu, jer znam da su rijetki sretnici I da sam postala jedna od tih kojima sam se ja uvijek divila da kako su dobili nečiji follow. Također imam post o tome, možete ga pročitati klikom OVDJE. OK, dosta o mojem fangirlanju (kad smo već kod toga to je spoiler za novi post).
 
Sljedeće čemu bih posvetila pažnju jest stvarno moje "otkriće" dobrih, točnije, najboljih prijatelja. Otkrila sam većini osoba prava lica I ponosim se time jer zašto bih tratila svoje sada već dragocijeno vrijeme na takvo što, razmislite malo o tome u vašem životu.
 
 
 Od rujna od kada je započela nova školska godina pa sve do prosinca, do kraja polugodišta sam se počela sprijateljivati vise s nekim osobama I neke su me stvarno saslušale I sa nekima sam pronašla vise toga zajedničkog I ova godina je stvarno bila godina preokreta, svega zapravo!

U toj sam godini još bila snimala za YouTube, doduše to je bilo jako rijetko, sada ih više nema, ali bilo mi je habavno uređivati ih! I da, u 2015. je blog doživio malo veći uspjeh i baš mi je drago zbog toga!! 

...
 
FAVORITI

U 2015. sam se zaljubila u Baby Lips jer je stvarno odličan I miriše božanstveno *_*

 
I nosila sam, pogotovo sada za hladnijih dana puuno kapica :)
 
 
I mislim da bi broj jedan u cijeloj godini definitivno bile moje bijele starke jer ne mogu lagati, zaista sam ih nosila cijle godine.
 
 
I puuno sam lakirala nokte, ali mislim da sam najviše koristila crni essenceov lak za nokte.
 
 
 
 
I to bi bilo sve za post, nadam se da vam se sviđa ♥
Pošto jučer nisam napisala post, danas ujutro sam se požurila da ga što brže I prije napišem, a I slika essence laka se nije htjela učitati, kao ni ostalih dvije slike tog laka pa sam onda morala pronaći neku koja se može.
 
I također nemojte zaboravti posijetiti Lenkin post :)
 
 
 
xoxo,
 

You Might Also Like

4 komentara

  1. Odličan post!Predivno pišeš!Ja sam još uvijek zaluđena Baby Lips labelima,i imam ih jako mnogo!¨Imam isti crni lak Essence I stalno lakiram nokte njime!Izgled bloga je apsolutno savršen I prelijep.Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Ukoliko se učlaniš u moj blog,reci mi putem komentara,kako bih ti uzvratila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,također obožavam baby lips,makar ga imam samo u rozoj boji planiram kupiti i druge.I sada slijedi dio kada ja prepričavam koliko sam ponekad glupa -.-

    Dakle,prije početka školske godine sam išla kupiti novu odjeću,tenisice,papuče za školu itditd. I kako imam dosta veliku nogu za svoje godine nosim 40/39 a imam samo 12 godina mislila sam da će biti ženskih Air max-ica mog broja,no bilo je samo do broja 38 i pola i ja sam mislila pa noga će mi stati i nije stala (-.-') i prošli smo doslovno sve dučane sa cipelama i bile su u jednom visoke kožne bijele starke (conversice) i tata me pito hoću li njih a ja toliko pametna sam iz čistog mira odbila i od tada se ''grizem zbog toga''... -.-.-.-.-.-.-''

    Zbilja sam ponekad JAAAAKO čudna... :/ No ove godine i svakako prije ljeta kupujem jer ću se zakopati u zemlju ako ih sada ne bude!


    :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I da zaboravila sam napisati izgled bloga je P-R-E-S-A-V-R-Š-E-N *o* i baby lips koji sam koristila je bio ''Pink Punch''! (:

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥