Ciljevi za 2016. godinu - collab

16:21:00

Hello girls ♥

Prije svega bih vam željela čestitati sretnu Novu godinu! Nadam se da ste se lijepo proveli i najeli xD Želim vam puno zdravlja, sreće i uspjeha!
Današnji post je collab post sa Merimom sa odličnog bloga Forever. Nakon što pročitate ovaj, obvezno pročitajte I njezin post i saznajte koji su njeni ciljevi za ovu godinu. Iskreno, ali stvarno obožavam njezin blog, omiljen mi je ♥
 Znači, da, u ovom postu ću vam napisati svoje ciljeve koje bih željela postići u 2016. godini i stvarno se nadam da ću uspjeti jer nikada prije si nisam postavljala nešto čega bih se trebala pridržavati cijelu godinu ili slično. Pa, krenimo ♥
1. Slikati se svaki dan

Znači željela bih se slikati svaki dan u ovoj godini što znači 366 slika. Želim vidjeti promjene koje su se dogodile tijekom tog razdoblja, kako sam izgledala na početku, a kako na kraju godine. Mislim da bi to baš bilo zabavno i nadam se da neću propustiti niti jedan dan.


2. Pisati dnevnik svaki dan


Već neko vrijeme imam dnevnik I prije sam ga redovito pisala, ali u zadnje vrijeme nisam pisala gotovo cijeli prosinac, a toliko se lijepih stvari dogodilo. Pa sam sada odlučila da ću i dnevnik pisati svaki dan kako bih ga na kraju godine prelistala i pročitala da vidim što se svaki dan dogodilo i kako je dan tekao.


3. Odvojiti se od loših ljudi


Već duže vrijeme imam "problema" sa nekim osobama, tj. kako mi se čini, one imaju neki problem sa mnom. Jako je teško živjeti uz takve osobe koje ti non stop provjeravaju život kako bi našle nešto u svoju korist. Ove godine sam potpuno odlučila da ne želim takav život i uopće mi takve osobe nisu potrebne u životu. Valjda zaslužujem imati svoje mišljenje? A po njima ne, i to mi je jako ugrozilo samopouzdanje, ali ove godine ću stvarno pokušati ostati svoja.


4. Putovati

*skužila da piše CROATIA *_______*

Inače baš volim putovati iako se ne mogu pohvaliti nekim velikim putovanjima, ali ove godine se nadam da u otići na barem jedno malo veće putovanje kako bih iskusila nova iskustva i vidjela brdu novih stvari te stvorila predivna sjećanja o tome.


5. Započeti novi hobi

Već jako dugo vremena stvarno nemam neki hobi. Mogla bih reći da mi je crtanje hobi i ples, ali nisam se baš bavila time, nego znate, kad ste sami kod kuće, malo glasnije pojačate muziku... Željela bih se baviti nečime, neki sport, makar sumnjam da ću ikoji zavoljeti ili pronaći baš neku strast za nečime.


6. Ići ranije spavati


Ja mislim da stvarno imam problem sa ovime. Pogotovo sada kada su praznici i ne moram se ustati rano za školu. Satima u noć bih samo bila na mobitelu, makar ne imala ništa za raditi na njemu. Kada bih napkon otišla na spavanje, kasno se probudim oko jedan poslije podne. I onda pošto sam toliko spavala mi se ne spava u jedan u noći i mogu ostati dulje budna. Nadam se da me razumijete kako to ide. Ali znam da to loše utjeće na moje zdravlje i stvarno bih se željela odreći toga. 


7. Trošiti manje novca


Često sam poslije škole znala otići u pekaru i kupiti si pizzu ili kroasan samo zato što je fino, makar nisam bila gladna i kod kuće bih ionako imala spremljeno nešto za jesti. Ili sam se s mamom išla samo "prošetati" po city centru i razgledavati i naravno da smo izišle van sa najmanje 3 vrećice skroz nepotrebnih majica i ostalih stvarčica koje cure vole I sigurno ti ne trebaju još jedne hlače, ali baš su cool pa zašto ih ne kupiti? Nadam se da više neću toliko novaca trošiti na nepotrebne stvari i možda nešto uštedjeti.


8. Jesti zdravije


Stvarno sam se počela mrziti zbog ovoga. Evo npr. jučer uopće nisam ručala, zapravo cijeli dan nisam pojela ništa konkretno i "normalno". Stvarno se želim početi hraniti zdravije, a time i po mogućnosti održati kakvu takvu liniju. Mislim da mi je dosta veliki plus što pijem samo vodu, jer sok rijetko kada, jedino na nekim zabavamo i sl. A za 2016. čvrsto odlučujem da neću cijeli dan biti na slatkišima I kolačima jer to je stvarno nezdravo.


9. Provesti više vremena vani


Ja inače ovako ne idem baš puno van u prirodu, jedino ako sam s prijateljicama, ali inače sam cijeli dan u kući na mobitelu ili kompjuteru i uopće mi nije drago što tako provodim svoj dan. Nadam se da ću ove godine malo više vremena provesti u prirodi.


10. Imati 100 članova na blogu


Iako će blog krajem kolovoza proslaviti svoju drugu godinu (nadam se da će do onda još postojati) nadam se da ćemo do onda skupiti još 31 potreban član do 100 čitatelja! To bi mi stvarno nekako obilježilo godinu i mislim da bi se ovo moglo ostvariti, ako ne do kolovoza, barem do kraja godine.


I to su za sada svi moji ciljevi za koje se nadam da će se ostvariti do kraja 2016. Koji su vaši ciljevi?
Komentirajte :)



xoxo



You Might Also Like

15 komentara

  1. Sve su mi odluke odlicne i mislim da kad bih ih ja sad iska pisati da bi bile.full licne a pogotovo ovo za provodenje vise vremena vani. Super si stvarno odradila ovaj post i nadam se da ces u ovih godinu dana ispuniti svoje odluke i nadam se daces do kolovoza skupiti 100 citatelja jer si to zasluzila! :) Zelim ti sretnu Novu godinu i da nastavis biti ovako odlicna blogerica i da imas jos mnogo dobrih postova! :)
    izbacila sam novi post prije par dana pa ako te zanima pogledaj ;)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme puno ti hvala ♥ Nadam se da ćeš I ti ispuniti svoje odluke :*

      Izbriši
  2. Sviđaju mi se sve tvoje odluke. Mislim da je ova za slikanje posebno zanimljiva ! Nikada mi to pre nije palo na pamet ! Zaista se dosta promena desi za godinu dana i bilo bi zanimljivo to videti i preko slika.

    Jana P. Diary

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je odličan i najiskrenije se nadam da ćeš uspjeti sa svojim odlukama :) hvala na predivnoj suradnji. ❤
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, želim ti sve najbolje ❤❤

      Izbriši
  4. Post je odličan, posebno mi se sviđa odluka o slikanju, jako je originalna i zanimljiva...I takođe, volela bih da pročitaš poruku koju sam ti poslala preko Gmail-a, značilo bi mi♥

    http://mmyworldmyrules.blogspot.rs/ (izvini na reklamiranju, ali blog je nov, i želim da brzo napreduje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ❤ U redu, provjerit ću :)

      Izbriši
    2. Provjerila sam mail i zaista nema ništa kd tebe, probaj poslati ponovno :/

      Izbriši
  5. Anonimno12:24

    Odličan post! Jako mi se sviđa prva ideja i sama ću je započeti. Nadam se da ćeš uspjeti u odlukama! Ako imaš vremena posjeti moj novootvoreni blog: deborahcanak.blogspot.hr

    -Debi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno ❤ Pogledat ću blog ❤

      Izbriši
  6. Procitala sam i Merimin post i sad tvoj. Obe ste to divno odradile. Imas zaista lepe odluke a neke su slicne mojim. Ja ne vodim dnevnik,sto je cudno jer mi je hobi pisanje. Ali volela bih da pocnem. Drzim ti palceve da ove odluke sprovedes u dela :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti od srca, nadam se da ćeš i ti uspijeti u svim svojim odukama ❤

      Izbriši
  7. Odlične ideje ;) Meni su neki od planova: prestati biti lijena.Imati dobre ocjene (imam ih i sad,ali mi geo šteka podosta). Manje biti na laptopu/mobu. I postati blogerica na barem jednom blogu. :)


    Nadam se da češ ti ostvariti svoje želje!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti puno ❤ Meni isto geografija bas ne ide haha Puno srece :*

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥