Božićni tjedni s Anom #11 - My winter morning routine

19:47:00

Hello girls ♡
 
BOŽIĆNI GIVEAWAY!
Prijavi se OVDJE i osvoji darove!
 
U današnjem postu ćete pročitati kako otprilike izgleda moja jutarnja rutina, općenito vikendima.



Makar se u zadnje vrijeme moji "vikendi" pretvaraju u smao učenje i učenje jer je ipak kraj polugodišta pa su završni testovi itd.

Također, žao mi je što skoro svaki post objavim
 kasno navečer, ali jednostavno nemam vremena prije.
Također ne razumijem zašto je najednom komentara tako malo i užasno sam tužna jer su za giveaway samo dvije prijave, pa, mislim, zašto se ne biste prijavili?
 :(
Uglavnom, krenimo sa mojom jutrnjom rutinom po zimi.

 
Prvo, naravno ustajem. Nikada nemam točno određeno vrijeme pa se budim oko 10 ili 11, ovisi kada sam išla spavati. Kada shvatim da sam se zapravo probudila onda još kojih pola sata drijemam, ono, svjesna sam da sam budna, ali mozak mi spava. Kada se napokon, normalno probudim prvo odmah posegnen za mobitelom kako bih provjerila sve društvene mreže i vidjela što se sve događalo po interntetu dok sam spavala, a onda slijedi doručak.

 
Da, ja inače odmah ravno u kuhinju jer ujutro sam uvijek jako gladna. Najčešće jedem neke žitarice ili pahuljice jer to mi je najbrže za napraviti, rijetko kada imam baš bogat doručak.
Kada doručkujem ili sam na mobitelu ili gledam TV, ali nemam nešto određeno što radim. Zatim odlazim u kupaonicu i obavim higijenu; operem zube, umijem se, počešljam... Inače za tih lazy dana se nikada posebno ne spremam za dan (jedino onda kada idem nekamo) tako da nosim neku običnu majicu, vestu i tajice.

ovo je zapravo jako cute

 Neizostavne su debele mucaste čarape koje obožavam i mislim da sam to već mnogo puta spomenula u prošlim postovima! A ponekad i ostanem u gornjem dijelu pidžame, hehe
I onda pospremim krevet i sobu, napišem zadaću ako mi se da, ali uglavnom ostatak dana provodim na mobitelu i naravno, blogu. Napišem post za taj dan i još brdu skica kako bih za sljedeće dane bila pripremljena i lakše napisala, tj. dovršila postove. Znači obično cijeli dan ljenčarim (btw uskoro jedan lazy day post ^^). Komentirajte ako uskoro želite I večernju rutinu.

 
I to bi bila neka moja "rutina" nadam se da vam se post sviđa. Opet, ne zaboravite se prijaviti na giveaway jer nagrade vas čekaju ♥



xoxo

❄️

You Might Also Like

4 komentara

  1. Necu se prijaviti na giveaway jer nikada ne sudjelujem u njima,nije do mene... Moja rutina je ista samo sto ostatak dana ucim a ne ljencarim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema veze, I ja najčešće učim, ali ovo je ona moja lazy rutina (koje doduše ima jako malo) ♥

      Izbriši
  2. Super post! Imamo jako sličnu rutinu i bilo bi lijepo da napišeš i večernju rutinu :D
    Prijavila sam se na giveaway :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥