DIY - zid za selfie!

22:00:00

Hello girls ♥
 
 
Ovo je danas već drugi post, sada mi je žao što sam prvi postavila tako kasno, pa sam ovaj još kasnije, ali mislim da je bolje sada nego sutra na sam dan stare godine.
Ok, pa u ovom postu ću vam pokazati kako jednostavno možete jedan zid pretvoriti u prostor za slikanje. To planiram napraviti još odavno pa je napokon stigao dan za doček Nove godine kako bih to napokon i napravila.
 
 
Imate više opcija.
 
1. Možete jednostavno staviti bijelu plahtui i na to lampice što je i najbrži način, a opet izgleda slatko, ali ja ću vjerojatno komplicirati pa ću vam sada opisati što još možete napraviti.
 
Možete uzeti lamete u zlatnoj ili srebrnoj boji (to je ovo, za bor:
 
)
 
I to staviti preko cijelog zida, tj. tog dijela gdje se želite slikati. Sada po tome možete staviti lampice, objesiti kuglice, balone zapravo što god želite.
 
 
Sa strane stavite neki mali stolić na kojem će biti ovo:
 
 
To možete napraviti od kartona i obojati ili posipati šljokicama ili oblijepiti kolažem. Iza toga zalijepite drvene štapiće i gotovi ste! Sada imate slatke i smiješne "maske" koje možete držati kada se slikate. Također imajte one male trubice ili puhaljke ako želite jer je to meni baš slatko.
Možete bacati i konfete kada sat otkuca ponoć kao i prskalice (ne, njih nemojte bacati).
Možete napraviti krune što je također baš slatko haha
 
 
I ta daaa - gotovi ste!
 
 
Kako vam se sviđa post?
Hoćete li isprobati napraviti?
 
-komentirajte-
 
 
xoxo
 


You Might Also Like

4 komentara

  1. Odlican post!Prelep je DIY!Blog je odlican,jako lepo pises!!

    anjasworld1.blogspot.rs-Poseti moj blog ako zelis! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ideja je odlična, iskoristila sam ju za proslavu. :) Sretna ti Nova godina, iako kasnim!♥

    također ako imas koju minutu da pogledas moj blog, nova sam-deborahcanak.blogspot.com :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post kao i DIY možda ga napravim ;)

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥