Božićni tjedni s Anom! #2 - Favoriti studenoga ♥

09:36:00

Hello girls ♥

Za prvi post ove serije postova sam odabrala lagani ulazak u zimu, favorite studenoga jer se baš poklopilo pošto je drugi prosinac. Uglavnom, počnimo s pravim postom.
 Pa došao je kraj i studenomu pa ću vam pokazati svoje favorite, kao i glazbu, neke događaje koji su obilježili prošli mjesec te slike.


Taj mjesec ne razlikuje se baš previše od listopada, no ipak, možda je malo bolji, po meni, poboljšala sam se u školi i nekako se zaista veselim svaki dana kada dođem u školu kako bih se družila s prijateljicama (kao da to ne radim već gotovo tri mjeseca), naravno izostavljajući onaj dio nastave. I ne znam dali ste primjetili, ali pao je prvi snijeg (u Hrvatskoj), doduše padao je tri minute, ali opet, znak da je zima ovdje!
Također, prije tjedan dana sam dobila mačića ^^


Felix! ♥
 
 
1. Pjesme

-ovoga puta napokon imam konkretne najdraže pjesme listopada:

1. Cameron Dallas - Take You



Nova Camova pjesma je skroz fantastična!
O-du-še-vlje-na.


2. Lost Frequencies - Are You With Me

 


Pjesmu sam čula na radiju, ponavljala se 100 puta na dan i nekako sam ju zavoljela iako nije novija pjesma.


3. The Weekend - Can't Feel My Face



Sigurna sam da je većina vas čula za ovu pjesmu. Meni se baš sviđa i dosta je popularna u zadnje vrijeme.


4. Zara Larsson - Uncover


 LINK
 
Čim čujem ovu pjesmu, nekako me podsjetina neki tužni događaj u ljubavi, jer sam tu pjesmu prvi puta čula  ujednom preslatkom videu...
 
 
5. Justin Bieber - Sorry


 
Nova Justinova pjesma je također vrlo popularna I sviđa mi se
 

2. Aplikacije

U ovom sam mjesecu valjda po prvi puta igrala neke igrice na mbotelu. Instalirala sam dvije koje su dosta slične, neki leveli su dosta zahtjevni, ali zato je igrica baš zanimljiva.

Give it up!


Ova igrica ima predobro zaraznu pjesmu koju nećete moći prestati slušati.
Trebate preskakati crvena svjetla i stepenice. Uglavnom, dobra igrica, ali ja ne mogu prijeći niti drugi level (s obzirom na to kakva sam inače u igricama) hahaha
Geomethry Dash Lite

Vrlo slična igrica, ali i dosta zahtjevnija. Meni je ova iskreno bolja baš zbog toga, prezabavna je, morate isprobati.


3. Slike


ovo je zaista jedna od najboljih slika koju sam iakda vidjela



 4. Odjeća/dodatci
oprostite što su slike loše kvalitete, ali to je zbog svjetlosti, probudila sam se rano baš zato da ulovim sunce, ali očito ga nije bilo  
Mislim da sam ovu majicu nosila većinu mjeseca jer je topla i meni trenutno jedna od omiljenih!

Takko Fashion: 99,90 kn

 
 
Ove prstene, doduše samo jedan nosim gotovo svaki dan, a samo ponekad ih nosim sve odjednom. Uglavnom, riječ je o paketu od četiri zlatna prstena iz H&M-a za 20 kn!
 
 
 
 Mislim da je cijena odlična, makar prsteni nisu nešto kompliciranog dizajna, meni se najviše sviđa ovaj iznad (slika gore) ^-^
 
 
 
I to bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vams e svidio. Znam da zapravo nije drugi prosinac, jer sam trebala ovaj post objaviti jučer, ali zato ćete dnas dobiti još jedan!
 
 
 
xoxo,
 

You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥