Božićni tjedni s Anom #8 - DIY Vrući napitci

19:53:00

Hello girls ♥
 
Prije svega vam želim reći da sam najikrenije jako razočarana, jer Božićni giveaway koji sam jučer postavila ima manje od 30 pregleda i još niti jednu prijavu :( Stvarno sam očekivala više od vas... Još uvijek se možete prijaviti (sve do Božića) ovdje.
 
 
Kakav vam je dan?
Paa, moj ide prilično ok, iako imam stvarno puno za učiti, još ništa nisam ni napravila (jeej). Vjerojatno znate ono kad vam učiteljica kaže da pišete ispit za dva dana I još nemate pojma što će biti u testu :/
Uglavnom, pređimo na današnji post! Pokazat ću vam nekoliko božićnih napitaka koje lagano možete pripremiti kod kuće.
 
 
 
 Nisam još probala niti jedan, ali kladim se da su preukusni, barem tako izgledaju, a i po sastojcima možemo zaključiti da bi to mogla biti prava čokoladna fantazija. Krenimo sa receptima :'3
 
 
 
 
Trebat će vam: Nutella
mlijeko
šećer
kakao za pečenje (onaj za kolače)
 
Stavite 125 ml mlijeka u lonac, dodajte kakao (po želji, od dvije žlice na dalje), žlicu Nutelle, jednu do dvije žlice šećera. Sve izmješajte na plinu dok smjesa nije lagana. Pričekajte 5 minuta i onda je vaše piće spremno za posluživanje! U šalicu također možete dodati marshmellowse, mislim da bi to bilo prefino!
I gotovi ste!
 
 
 
 
Trebat će vam: 4 čaše mlijeka
bijela čokolada
karamela
šlag
 
Dodajte 4 čaše mlijeka u lonac te dodajte bijelu čokoladu (možete cijelu, koliko želite) i čekajte dok se potpuno ne rastopi (do toga ju miješajte). Kada je to gotovo stavite napitak u šalicu i dodajte preljev od karamele, a na vrh slag i ukrase po želji; šarene mrvice, kokos, neki preljev, bombončiće...
I ta daa, gotovi ste!
 
 
 
Sada ću vam dati samo neke savjete kako bi bilo koje vaše piće kao npr. kakao učinili još finijim i bogatijim.
 
-Šlag! Na sve čokoladnog, slatkog okusa možete dodati slag. On će cijelo piće učiniti finije i bolje će izgledati.
-Na šlag naravno možete dodati bilo koji preljev, od čokolade, karamele, jagode...kao i različite grickalice; bombončiće, mrvice, smrvljene bombone, kekse... Imate milijun različitih opcija, stavite što god volite!
-Uz neku toplu čokoladu, ili bilo kakvo drugo piće slično tome, odlično idu neki keksi, tako da ako ih imate uzmite jedan-dva i umakajte ih u napitak ^-^
 
 
 
Eto, to bi bilo sve, nadam se da vam se post svidio ♥
Nemojte se zaboraviti prijaviti na giveaway ovdje jer ništa ne možete izgubiti, a možete osvojiti nagrade kao vaš Božićni dar od mene :'3
 
 
 
xoxo
 
 
☃️


You Might Also Like

2 komentara

  1. Ajme kad sam vidjela ove slike i tekst odmah
    sam si morala napraviti kakao hahahah...xD
    Sto se tice giveawaya ja sam se prijavila maloprije i procitala sam par tvojih zadnjih postova i komala posto nisam stigla u zadnje vrijeme al sam sad evo nadoknadila haha...xD
    Post si super napisala i ova tvoja rubrika "Božićni tjedni s Anom" mi je prefora i iskreno mislim da zasluzujes puno vise citatelja i komentara nego sto dobivas jer si stvarno odlicna blogerica. :D I jedva cekam iduci post!
    Imam novi post pa ako zelis pogledaj zove se:
    "Prosječna osoba izgovori 4 laži dnevno, odnosno 1460 laži godišnje. Ukupno 87 600 laži do navršene 60 godine. A zajednička laž svih ljudi uglavnom glasi dobro sam."
    -Struja ♥

    strujadreams.blogspot.com


    OdgovoriIzbriši
  2. Mmm....probati ću napitke.

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥