Božićni tjedni s Anom! #4 - Svijeće

11:00:00

Hello girls ♥
 
Znam da sam jako neodgovorna što se tiče ovih postova, žao mi je, ali 4.12. sam bila na školskom izletu, a danas pak, idem na klizanje u Zagreb, jednostavno želim na sve moguće načine iskusiti zimu i Božić.

Na drugom postu ove serije je bilo preko 200 pregleda, ali niti jedan komentar, s na trećem samo 4 pregleda Stvarno ne znam što se dogodilo, zar ste toliko razočarani, ili? Nadam se da će na ovom postu biti nadaleko više komentara. Također, moram vam se pohvaliti da 4. kada sam bila na školskom izletu, vidjela sam Yasserstaina, Niku Ilčić (xfabniksx) I slikala sam se s njom o moj Bože, I poslije smo još vidle Davora iz thelazyWAVE I užasno mi je žao što se nismo slikali, prošao je pokraj nas I skoro sve cure su govorile ono, jer to Davor OMG, on se okrenuo I nasmješio (nešto najsavršenije) I poslije sam se skoro rasplakala jer se nisam slikala :(
Uglavnom, bio je to zaista jedan od mojih najboljih dana u životu, ali prežao mi je što se nisam uspjela slikati s Davorom...
 
Uglavnom, da pređemo na današnji post. Pisat ću ni više ni manje nego o svijećama I o tome kako one stvaraju poseban I jedinstven osjećaj u prostoriji I pridaju toliko topline. Pa, počnimo.
 
 
 
Općenito svijeće, pogotovo one mirisne su uvijek dobro došle u našim domovima, posebno za jesen I zimu!
Ja sam svoje kupila u Ikei za 25 kn (38 malih svijećica) s mirisom kokosa I vanilije, to miriše preefino. U Ikei imate još brdu drugih mirisa I veličina svijeća.
 
 
 
Ja u svojoj sobi imam nekoliko tanjurića (Ikea, 10kn) na kojima možete staviti svijeću i to izgleda stvarno slatko.

 

Također sam kupila ovaj, svijećnjak (kako ga ja zovem) isto u Ikei za 25 kn i jako mi se sviđa, mislim da ke to nekako najbolji dio u mojoj sobi! Kada unutra upalite svijeću i ugasite sva svjetla, na stropu se prikažu zvjezdice koje su na vrhu svijećnjaka i to je nešto čarobno!
 

 
Na ovaj srebrni tanjurić sam stavila četiri svijeće kako bih svaku mogla zapaliti jednu nedjelju u adventu. 



I to bi bilo to za ovaj post, znam da je kratak i vjerojatno svima vama nezanimljiv, ali željela sam biti originalna i dati8 vam na neki način i dati ideju kako možete dekororati svoju sobu samo pomoću svijeća.
Nadam se da ćete komentirati! ♡



xoxo





You Might Also Like

5 komentara

  1. Divan post,sve svece su prelepe <3!Pogotovo ove zadnje na tanjiru(i on je savrsenn!).

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Post ti je bas zanimljiv i ajme predobro je to sto si isla na klizanjee i da sam ja na tvom mjestu ja bih se slikala s Yasseesteinom hahah xD! A nemam blage veze tko je taj Davor hahahah...slike su ti stvarno jako lijepe i ne kuzim zasto nemas vise komentara i pregleda jer si stvarno super blogerica! I ideje za dekoraciju su ti super! :D
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥