Božićni tjedni s Anom #3 - Winter inspiration ❄

15:00:00

Hello girls ♥
 
Evo Zima je skoro pa tu (na blogu jest ^.^), zapravo je malo uranila, još nije 21. prosinac xD
Evo, jedan inspirativni post, kao i svaki put, nadam se da ću probuditi u vama inspiraciju ♥
 
Pa, ako bi me netko pitao koje mi je draže godišnje doba; ljeto ili zima, stvarno se ne bih mogla odlučiti jer jaaaaaaako obožavam ljeto, ali Zima je tako čarobna. Slavim rođendan, Nova Godina je i meni najvažnije - Božić! No o tome ćemo u nekom drugom postu (postovima*).
Zima je jedna posebna sezona, u kojoj sva stable gube lišće (jesen još ne dolazi potpuno do tog nivoa) I svi počnemo nositi kape, rukavice i debele pulovere. Ne znam kako će biti ove godine, ali nadam se da će biti snijega (please God!), jer to su pahuljice i niti jedna pahulja nema svojeg duplića! Sve, apsolutno sve su drukčije. Ah, da bar ove godine bude vrijedno slikanja!
 
 
Zima nam također donosi vruće napitke, sigurno ću napraviti jedan post o tome, evo sada sam dobila i inspiraciju za post (iz posta koji se zove zimska inspiracija). OK, postala sam luda, u postu koji bi trebao biti o zimi ja pišem kako sam pisući jedan post dobila ideju za drugi, svašta.
 
 
To je onako, malo mirnije doba, svuda snijeg i vrijeme kao da uspori. Nažalost, nikada se nisam fotografirala u snijegu i baš mi je žao, ali ove godine ću 100 posto pokušati napraviti neki zimski photoshoot pa da vam pokažem (ako bude snijega) ^.^
 
 
Ali.. Da, ako kod vas ima snijega onda ste pravi sretnici jer kod nas u Hrvatskoj još nema :( Definitivno iskoristite to vrijeme za grudanje, sanjaknje i naravite snjegovića!
Još jedna stvar zašto obožavam zimu je klizanje, obožavam se klizati! Svake godine je na trgu u Zagrebu veliko klizalište I tamo idem često, ako se znati rolati, morate isprobati klizanje, prezabavno je!
 
 
I to je to za ovaj post, nadam se da ćete dobiti neku zimsku inspiraciju :) A sada žurim, vidimo se sutra ♥
 
 
xoxo,
 
 
 
 ✨


You Might Also Like

2 komentara

  1. Super ti je post, kao i ceo blog! :)
    Nova sam, pogledaj moj blog i ako ti se svidja uclani se http://ninasbeautycorner.blogspot.rs ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Post ti je bas odlican i inspirativan je. Ja inace obozavam zimu i zbog Bozica i Nove godine i praznika i tople odjece...i mogla bih tako dosutra nabrajati hahha...ja imam par svojih slika u snijegu i obozavam snijeg jer je prezabavno biti vani kad ga ima a tek dok pada...teska uzivancija. Nikada se jos nisam klizala iako bih stvarno voljela nauciti i nadam se da jesnom hocu. XD
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥