Božićni tjedni s Anom #21 - Christmas inspiration ☃️

19:02:00

Hello girls!


Današnji post je Božićna inspiracija. Također, želim vam reći da moji postovi nisu baš kvalitetni I moram priznati; redovni, primjetila sam da opet jučer nisam napisala post (to je trebao biti ovaj), ali trebala sam puno učiti, nadam se da razumijete...

BOŽIĆNI GIVEAWAY! Još samo DVA dana!!! Prijavite se, nagrade vas čekaju! ♥


Božić je jaako blizu, a to se niti ne vidi. I to jerojatno jer nema snijega! Ne, nema! Užasno sam ljuta, ali I tužna zbog toga jer je već kraj prosinca, a mi u Hrvatskoj još nismo dobili niti truknicu snijega, a i ne najavljuje se uskoro, barem ne ove zime. Pregrozno! Čak moram primjetiti da i vrijeme nije baš tako loše, sunce sija skoro svaki dan, jest da je zima, ali ne onoliko da se smrzavam nego je ugodno. To je ok, ali fali nam snijega! Uopće ne postoji taj božićni duh I ugođaj bez snijega.


Ali OK, po meni to sve poboljšavaju Božićne dekoracij zvugdje po gradu, a i upo mojoj kući (najviše u sobi ^.^). Ovih blagdana obvezno morate nešto učiniti sa svojom sobom, jeste li ju već ukrasili?


Ali želim vas nekako podsjetiti da je Božić zapravo dan Isusovog rođenja, njegov rođendan (za nas katolike) I da se ljudi danas za Božić brigu vode samo oko poklona I novca, a ne oko toga da slavimo dan kada je Isus rođen. Baš smo danas pričali o tome na satu vjeronauka u školi I potaknulo me je da vam napišem nešto kratko o tome. Nemojte biti oni ljudi koji žele iPhone6, dobe ga, ali nije zlatni pa ste razočarani zbog toga. Poklonjenom konju se nikad ne gleda u zube, sjećate se?! E, pa toga se sjetite kada budete stajali ispred drvca I jedva čekali da otvorite poklone. Možda vams e poklon ne sviđa, ali mogli ste dobiti ništa, ali vaši su se roditelji ipak potrudili I kupili vam nešto kako bi vas usrećili.


Za Božić samo budite s obitelji I neka u vašoj kući bude mir I spokoj (*dubokoumne I zrele rečenice*). ALi opet, zabavite se prije Božića I na sam Božić! Obvezno isprobajte napraviti slatke kolačiće I ukrasite ih sa čokoladom ili šlagom, ja sam već radila i moram vam priznati da su mi prilično dobro ispali prilikom dkeoriranja.

 
Sutra počinju zimski praznici (mislim na Hrvatsku) I napokon prestaju školske obveze I muke! Gotovo cijelu zimu se potrudite da napravite nešto, da ju iskoristite. Učinite dobro djelo. Nadam se da će vam ovi praznici I ovaj Božić biti najbolji do sada ♥
 
 
xoxo
 

You Might Also Like

2 komentara

  1. Predivno napisano❤💙💜💚❤💓💗💛

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si sve lepo objasnila i napisala.♥
    Ja Božić slavim 7.januara,pa mi raspust počinje 30.decembra.Inače,tebi želim malo ranije srećan Božić.♥

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥