Božićni tjedni s Anom #20 - My Christmas night routine

17:47:00

Hello girls ♥
 
 
Upravo sam skužila da je do Božića ostalo još samo pet dana!!!

Dobro došli I u dvadeseti post ove serije! Danas sam vam odlučila napisati svoju večernju božićnu rutinu pošto sam vidjela da volite tavke postove, a i napisala sam svoju jutarnju rutinu, pa zašto ju ne bih nadopunila sa večernjom? Nadam se da će vam se post svidjeti :'3


Pa, moja rutina bi vjerojatno počela kada dođem iz škole doma, ovisno o tome koju smjenu imam taj tjedan. Najčešće idem pješice kući, ali ne baš svaki dan.
 Prvo kada stignem se odmah idem preodijenuti u što udobniju i topliju odjeću, znači tajice ili trenirka, debela majica i najobveznije su debele čarape! Onda idem jesti, što god se nađe, a ponekad i mama napravi nešto, a ako nisam gladna napravim neki mali snack.


Kad se najedem, vjerojatno odem na blog i počnem pisati skice za postove. Mnogo njih I ne završim tako skoro, kao što je recimo ova (počela sam ju pisati prije više od tri tjedna), ali svaki dan poslije škole tako malo po malo nadopunjujem post.


Ugl. kada to sve obavim slijedi dio kojeg najmanje volim, a to je pisanje zadaće i učenje. Rijetko kada zapravo idem učiti gradivo koje smo taj dan učili, ali zadaću svaki dan moram napisati. Pospremim sobu sa slušalicama u ušima kako bi mi ipak bilo malo zabavnije.
Nakon toga sam uvijek umorna pa odem gledati TV i još sam na mobitelu duugo. Onda slijedi tuširanje, pranje zubi itd. 

 
Odem u sobu i ponekad čitam knjigu, to je trenutno "Demonsko staklo" jedan od dijelova trilogije Hekatina škola, stvarno je preporučujem.

 
I to je manje više to.

Još 4 dana da se prijavite za BOŽIĆNI GIVEAWAY!


 U komentare mi napišite kako izgleda vaša večer i vidimo se sutra, xoxo ❤

 

You Might Also Like

4 komentara

  1. Moja večernja rutina je veoma slična tvojoj.Evo u par reči:dolazak iz škole,menjanje odeće,jelo,učenje i ostali deo večeri pišem post,čitam knjigu,glrdam seriju ili sam na telefonu.♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Heh odlican post Eto ja bih svoju rutinu mogla opisati kroz par stavki
    - dolazak iz skole
    - rucak ( oko 7 sati pa ga nazovimo i vecerom )
    - izlazak sa drustvom
    - vecera u nekoj piceriji , poslasticarnici
    - domaci zadatak pri povratku ( ako nije proslo pola 12 )
    - vecernja joga
    - cisncenje lica
    Iii pravo u krevet gde uzimam telefon i pocinjem da listam instagram

    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post,jako mi se sviđa...Evo moje rutine:Ja sam uvijek jutarnja smjena *cry*cry* znači pa mi večernja rutina počinje kad se vratim s treninga u pola 8 tada se odmah otuširam i obučem pidžamu (da oko 9 čudna sam osoba) onda nekada malo nešto prigrizem i gledam tv,pa složim knjige za školu u vrijeme reklama xd i ponovim ako trebam nešto...Zatim malo se dopisujem do 10 odem u krevet i na instagramu sam do pola 11 jer se rano ustajem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post Ana, imam slicnu rutinu. Mozes li molim te da mi se javis na mail ninavidic17@gmail.com da te nesto pitam ako ti nije problem? ☺ ♥

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥