Božićni tjedni s Anom #19 - Winter desk tour ⛄

20:03:00

Hello girls!
 
 
Danas ću vam pokazati svoj stol i sve dekoracije koje imam za Božići i zimu. Ovo je collab s Hannom, tako da kad pročitate ovaj post pogledajte i kako izgleda njezin stol :)
 
 
Moj stol je dosta dugačak, ali to je meni savršeno jer meni i treba puno prostora budući da stalno nešto radim i diy-am tako da ne volim kad je baš puno stvari na njemu. I svjetlost u mojoj sobi je bila jako čudna, na jednoj strani svjetlost, a pak na drugoj polovici stola potpuna tama tako da sam to nekako pokušala poboljšati efektima. Ugl. ovo je moj stol:
 
 
Krenimo s prvom polovicom
 
 
Tu se nalaze čaše sa olovkama, bojicama i tako nekim stvarima za pisanje. Prva "čaša" je iz Ofertisime i koštala je 8 kn, druga iz Ikee (10 kn), a roza je zapravo bila u setu sa lopaticama za igranje u pijesku pa sam uzela ovu i u nju stavila flomastere.
Pokraj toga je mali bor koji sam vam pokazala u prošlom diy postu, pa ako želite saznati kako sam ga napravila pročitajte taj post.
 
 
Na srednjem dijelu stola, na rubu je posuda od Fererro Roscher (ne znam kako se piše xD), a u nju sam stavila tri mala essnece parfema koji mirišu predivno, a prvi je u papiru jer mi curi s jednog dijela, ali je miris fantastičan pa sam ga nekako održala na životu. Pokraj toga su četiri već prije zapaljene svijeće na ovom srebrnom šljokastom tanjuriću koji je iz Ofertisime mislim da isto za 8 kn.
 
 
 I na desnom kutu stola, to je ujedno i najdraži dio u mojoj sobi se nalazi mala kutijica (koja je prekrasna, izgleda kao da je staklena) u kojem su moji prsteni, pored toga je srebrni fenjer koji stvarno obožavam, iz Ikee je i koštao je 25 kn, pokraj je još jedan diy bor iz prošlog posta, a kako nebi sve bilo samo srebrno, dodala sam crveni tanjurić u obliku zvijezde (Ikea, 10 kn) i u njega moja dva lančića. Ne znam dal' ste mogli primjetiti, ali ove godine u sobi imam kao neku temu - srebrno, zlatno za Božić tako da je sve usklađeno.
 

I posljednja stvar na mojem stolu je ovaj advenski kalendar iz kojeg sam pojela već sve čokoladice (ups :'), ali je superbožićan pa sam ga stavila na stol i oko njega šarene lampice koje su i oko panoa koji se nalazi iznad.
I to je cijeli moj stol, doduše samo gornji dio, ali ne želite vidjeti ladicu:
 

 
 
Ok, upravo ste je vidjeli xD

 
A u ormariću koji je ispod je na gornjoj polici kutija s lakovima i ostalim nail art stvarčicama i još nekim nepotrebnim stvarima iza. A ispod su samo neki papiri itd. niti sama ne znam, u početku je sve bilo savršeno organizirano, ali prođu dani i mjeseci... Pa izgleda kao da je bomba pala.

I to je sada stvarno sve što se tiče mog stola, nadam se da vam se sviđa!
 
Prijavite se na BOŽIĆNI GIVEAWAY! Traje do 24.12., požurite!!!!
 
 
xoxo ❤

 

You Might Also Like

3 komentara

  1. Aa preslatko,bas mi se svida :) ♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je divno,bas ti je lep sto <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomemalan post...bas sam nekako uzivala citajuci i slike su ti odlicne! Razumijem te skroz i vjeruj mi tvoje ladice su olicenje urednosti naspram mojih haha ali kao sto si i sama rekla prosli su mjeseci od pocetka skole...ali sad ce ubrzno ponovno praznici pa cemo imat vremena da sredimo stolove hehe...
    Super mi je tvoj stol i ovi borovi na njemu su bas lijepi.
    Danas sam otvorila natjecanje na svome blogu i radi se o tome da sam zadala 4 teme na koje ce blogeri pisati. Pa ako te zanima pogledaj i prijavi se. :)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥