Božićni tjedni s Anom #18 - DIY borići

13:21:00

Hello girls ♥
Znam da jučer Isto nije bilo posta, ali stvarno obećajem da čim ove školske muke završe da će blog biti pun oaktivniji I postovi će biti puno puta kvalitetniji, dulji I boljeg sadržaja.
Za danas sam vam pripremila jedan lagani DIY za Božić.
Svi ga možete napraviti, ali potrebno je puno strpljenja. Pa, krenimo ♥
 
 
Trebat ćete: tvrđi papir
ljepilo
perle/ostalo slično tome
pompon (bilo koji ukras)
 

 
Prvo zaorlajte malo tvrđi pijeli papir bilo koje veličine u tulac, ako se to tako kaže xD I zalijepite selotejpom. Odrežite dno tako da bude ravno. Meni to baš I nije uspjelo, bilo mi je potkoso, ali vama će možda bolje ispati. Na cijeli donji rub stavite lijepilo te na to zalijepite prele. Vjerojatno će se malo duže sušiti pa prislonite neku stvar na njih tako da se drže umjesto d aih vi držite. Za to vrijeme radit enešto drugo, budite na mobitelu ili triješite nešto za školu. Kada s epsuši samo dalje nanižite perle oko tulca I kada dođete do vrha ponovno jednu ili dvije perle zalijepite. Ja sam na to još dodala nekoliko pompona jer mi je vrh ostalo prazan, a nisam imala vise preli jer sam potroišila cijeli paket. Vi možete još što šta dodati, po vašem izboru.
 I to je to! Izgleda predivno tako da sam napravila još jedan, samo sa onim ukrasom (kao šal, što ide oko bora, zaista nemam pojma kako se to zove (zanli itko?).


Ali tada sam trebala stavljati lijepilo postepeno po cijelom papiru I tako postepeno lijepiti "to zlatno" (xD) red po red. Jako dugo je trebalo da se to zalijepi pa sam prislonila neku stvar npr ljepilo da drži "to zlatno" na mjestu kako bi se zalijepilo.
Znam da je malo šlampavo objašnjeno, ali nadam se da kužite :)


Iako nisam sve korake slikala kada sam I radila te borove, nadam se da razumijete kako ih možete napraviti :)
I to je to! Kako vam se sviđa ovaj diy?
Hoćete li ga pokušati napraviti?
Možete mi poslati slike na mail (imate ga sa strane u gadgetima) ♥



xoxo

 

You Might Also Like

4 komentara

  1. Aaajme presladak je ovaj prvi*-*!!!Probat ću napraviti kada mi bude dosadno možda sa nekim drugim stvarima jer imam ideje već sada,oduševljena sam i predivno je.Svakako ću ti poslati sliku ako napravim :):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovakvo nešto sam pokušavala da napravim,ali mi nije uspelo.Možda pokušam ponovo videćiu.Ali svakako tebi je prelepo ispalo

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno10:23

    Svidja mi se ideja, divna je! :D Moze posluziti kao divni dodatak mome radnom stolu.
    Inace, i ja sam objavila jedan diy, pa pogledaj ako zelis i uclani mk se u blog ako ti se svidi. <3 Hvala.m-----> http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvo moram reći da pratim tvoj blog i svi postovi su ti originali i jedinstveni te ne znam možda se sjećaš ti si meni dala savjete za blog preko stardoll-a ali su me kasnije hakirali puno hvala za savjete.
    Ovaj post ti je super i kreativan.
    Ako bi mogla pogledati moj blog:http://ccuteggirls.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥