Božićni tjedni s Anom #10 - Što raditi po zimi

17:21:00

Hello girls ♡
 
 
Za današnji, već deseti post ove serije Božićno/zimskih postova ću vam dati neke savjete što sve možete raditi po zimi ili za vrijeme zimskih praznika kako biste iskoristili to vrijeme, a ne da samo prođe i onda pomislite: Kako je brzo prošlo! A niste ništa napravili i onda vam je žao. Vjerojatno ovo neće svima biti od koristi, to je samo moje mišljenje što biste mogli raditi :) 
Uglavnom, evo nekih stvari...
 
 
 
1. Igranje u snijegu!
 
Igrati se u snijegu je uvijek jako zabavno, pozovite prijatelje i naravno da je obvezno pravljenje Snješka i grudanje jer u tome je i bit snijega - zabvljati se! Zato iskoristite zimu za to, nemojte ga se zaželjeti usred ljeta.
  
 
2. Klizanje i skijanje

Zima je savršeno godišnje doba da isprobate neki novi zimski sport. Može to biti skijanje, snowboard (to oduvijek želim naučiti i nadam se da ću jednom imati priliku), a ako se znate rolati onda bez straha možete otići na klizanje. Bit će padova, u to budite sigurni, ali imat ćete bar malo iskustva zbog rolanja. Ovo je manje-više ista stvar samo je led novo područje pa će u početku biti teže. 
 

3. Šetnja
 
Samo se šetati gradom ili selom za vrijeme zime je prelijep prizor, zapravo samo ako ima snijega,u Hrvatskoj još ništa :o Uglavnom, sa frendicama možete ići po gradu ili prirodi u šetnju, ali samo se toplo obucite! U međuvremenu svratite na toplu čokoladu ili čaj.
 

4. Photoshoot

Kad ste već u takvom zimskom dijelu, obvezno to morate zabilježiti cool fotografijama, a možete imati i neki zimski photoshoot pa to podijeliti na Instagram ili blog. Ja se stvarno nadam da će, ako ništa drugo na sam Božić napadati snijega jer ovo nije nikakva zima.
 

5. Lazy days
 
 U zimi je najljepše imati one lazy dane u kojima ne radite ništa i samo ljenčarite. Dakle, cijeli dan budite u najudobnijoj i toplijoj odjeći, gledajte božićne filmove, najedite se grickalica, a kad smo već kod njih, na YouTube-u možete pronaći razne DIY-eve za snackove. Uskoro očekujte cijeli post o savršenom lazy danu ^-^


6. DIY

Obvezno uredite svoju sobu za zimu i Božić jer što vam drugo preostaje kad vam je dosadno? Svugdje po internetu imate milijun ideja za Božićne dekoracije, a i ugođaj u sobi će biti mnogo bolji zbog takve tople atmosfere. Također uskoro očekujte i nekoliko Božićnih DIY projekta od mene u ovoj seriji.


7. Započnite nešto novo

Iskreno mislim da biste svake sezone trebali isprobati neku novu stvar, otvoriti blog, YouTube kanal, iskušati se u sportu ili nekom novom hobiju. Mislim da je svaku godinu najbitnije izgraditi svoje interese i pronaći svoje talente.
 

8. Ne zaboravite školu!

Da, nipošto nemojte zaboraviti na školu jer tu su još uvijek završni testovi i morate obećati sami sebi da ćete se potruditi. Ja u zadnje vrijeme stvarno puno više učim i zapravo nije teško ako svaki dan učite maksimalno 3 sata ukupno za sve predmete, obično učim neki teži predmet sat vremena ili više, a ostale ponovim. Ako ništa drugo, barem nećete dobiti negativnu ocjenu.




I to je sve, nadam se da vam se post sviđa. Primjetila sam da u zadnjih nekoliko postova komentari stvarno padaju, ali također znam da su mi postovi u tih zadnjih nekoliko dana vrlo loši i nekvaltetni te kratki. Ali to je zato što baš svaki dan bloggam, a inače bih na tjedan napisala oko tri posta, alj mnogo kvalitetnija. No trudit ću se i to će tako biti barem za ovaj period u kojem svaki dan moram izbaciti novi post.



xoxo, 
ANA 
💚💕✨💫⛄❄

You Might Also Like

3 komentara

  1. Baš mi se sviđa post.Tokom zime,najviše volim da dekorišem svoju sobu,da se grudvam i slikam.♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se svidja izgled tvog bloga, svaka čast!!
    Značilo bi mi da posetiš moj blog i možda me zapratiš: http://krsticmila.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post stvarno!Bravo♥
    Novi post kod mene: https://ilanna07.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥