Super rođendan bez velikog partya!

19:35:00

Hello girls ♥
 
Shvatila sam da je meni reođendan za skoro pa tri mjeseca, ali ja već razmišljam o svemu, što ćemo raditi, kakva bi bila atmosfera. Zato sam došla na ideju da vam iznesem kako sam ja planirala proslaviti svoj rođendan pa možda I nekima od vas dam ideju ili vas inspiriram.


 
 
1. Mjesto
 
Ako ne želite imati neki veliki party, ili "nešto posebno" preporučam da ga proslavite (ovako ja planiram) kod kuće. Zamolite ostale ukućane, roditelje, brata, sestru da na taj dan odu nekamo tak oda bduete sami sa prijateljima. Ali morate obećati roditeljima (čak i ako ćete imati neki party) da ćee sve biti u redu.
 
 
2. Što raditi?
 
Pa osim što ćete cijelo vrijeme pričati, msijati s ei općenito tako zabavaljati, pogledajte I neki film! Ako nemate ideje koji, možete Gradovi od papira, Expeled (nisam sigurna jer sam točno napisala, to je film u kojem glumi Cameron Dallas, snimljen je prošle godine I odličan je) ili gledajte neke smiješne videe na YouTubeu. Također, možete napraviti neki ukras preko zida gdje ćete se slikati.
 
 
3. Hrana
 
A sada idemo na hranu (grickalice) i piće. Za piće možete doslovno bilo što, Colu, Fantu, bilo koje ostale sokove. Ja ću za svoj rođendan imati Muffine, koje kansije možete I ukrašavati s prijatelicama. Pripremite neke grickalice koje svi volite, naručite pizzu.
 
 
4. Dekoracije
 
Pošto ćete slaviti rođendan kod kuće, mislim da su dekoracije neophodne! Možete staviti božićne lampice oko kreveta ili negdje drugdje u sobu. Možete napraviti banner na kojem piše rođendan ili nešto slično. Kupite puuuno balona I neke stavite na pod, a neke zavežite za nešto.
 
 
5. Glazba
 
 
Preporučam da cijelo vrijeme nešto svira u pozadini, vase omiljene pjesme. Moju playlistu možete posijetiti ovdje. Možete i plesati. DIY-ajte disko kuglu I objesite na strop, za lampe.
 
 
I to bi otprilike bilo to za ovaj post, kladim se da sam i dosta toga izostavila (podsjetite mene i ostale čitatelje u komentar), ali nadam se da će vam ovaj post pomoći (možda, možda ne, ne znam...).
 
 
xoxo,
 
🎉
 
 
 


You Might Also Like

4 komentara

  1. Kao prvo ću reći da mi se mnogo sviđa izgled bloga.Inače,mislim da za rođendan ne treba da pravimo neke velike žurke.Već samo pozvati rođake i prijatelje.Baš mi se sviđa što si navela gledanje filmova,jer se ja toga nikada ne bih setila.♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, baš mi je drago da ti se sviđa izgled :3
      xoxo ♥

      Izbriši
  2. Jako mi se sviđa tvoj post i općenito blog! Prelijepe slike :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥