Nedostatci bloggera!

17:32:00

Hello girls ♥
 
Skoro svaki puta kada piešm novi post poželim da mi blogger daje još neke mogućnosti kako bih post učinila ljepšim, koje nažalost, nema. Pa, danas vam donosim neke stvari koje nisu dostpune na bloggeru, a ja bih ih željela.
 
 
 
 
1. Emoji
 
 
Inače sam u porukama opsjednuta smajlićima jer nekako oni govore o mojem raspoloženju i nekako upotpunjuju poruku (xD). Stotinu puta žalim što u postu ne možemo imati emojie baš kao one na mobitelu jer oni bi odlično krasili svaki moj post!
 
 
2. Glazba za post
 
 
Također, mnogo sam puta poželjela da sa određenih dijelova posta čitatelji mogu slušati određenu pjesmu. Mislim da bi se post onda obogatio i čitatelji bi dobili bolji doživljaj onoga što čitaju.
 
 
3. Animacije za post
 
 
Ako znate, a vjerojatno znate, onaj uređivač za prezentacije (stvarno se ne mogu sjetiti kako se zove) tamo za svaku stranicu vaše prezentacije možete dodati drukčiju animaciju. Npr. sporo pojavljivanje teksta ili slika. Mislim da bi to bilo baš zanimljivo ako bismo to mogli dodati za postove :D
 
-nisam uopće sigruna jer će me itko skužiti -
 
 
4. Više opcija za uređivanje
 
 
I zaista, zaista bih željela malo više opcija za uređivanje početne stranice bloga. Znam, može se puno toga; dodati banner, pozadina, fontovi, boja, glazba itd. ali ipak su najljepši oni izgledi bloga sa template-om, ali koliko sam čula to je dosta komplicirano za postaviti, a pošto se ja baš ne razumijem u takve stvari, ne želim pokušavati ništa jer ću još neki virus pokupiti xD Željala bih da možemo dodati neke oblike u kojima će pisati tekst npr. widget (ako me shvaćate) i sl., slično kao kod templatea.
 
 
I to je to, popis četiri stvari koje bih željela da nam blogger omogućuje. Ako i vi vodite blog, napišite u komentar imate li isto razmišljanje kao i ja :'3
 
 
xoxo,
 
 
 


You Might Also Like

5 komentara

  1. Ja bih takođe veoma volela da imamo više opcija za uređivanje bannera.

    OdgovoriIzbriši
  2. U potpunosti se slažem s tobom
    molim te pogledaj moj blog: http://ccuteggirls.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam blog makar bih zeljela ali emoji su ti odlicna ideja jer bas netko razumije kako neki pisu ato znaci x"c? Ili tako nesto zbilja bi bili potrebni emoji!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemam blog makar bih zeljela ali emoji su ti odlicna ideja jer bas netko razumije kako neki pisu ato znaci x"c? Ili tako nesto zbilja bi bili potrebni emoji!

    OdgovoriIzbriši
  5. E da Emoji dobar imamo to... I glazbu aaaaa pa onda bi bilo pd

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥