Biti 2 tjedna bez Interneta! - ispirka

14:54:00

Hello girls ♥
 
Mislim da vam dugujem i više nego obično: oprostite... Nisam pisala zaista duuugo, više od dva tjedna! Razlog tomu je to što nisam imala Interneta, zaista, ne lažem! Bilo mi je strašno teško, ne samo zbog ostalih stvari (društvenih mreža i kontakta s ljudima, kao i novosti u svijetu) već mi je najnajviše nedostajao blog i pisanje. Bojala sam se hoću li izgubiti čitatelje, komentare, iako sam sigurna da će ih biti manje nego inače, ali nadam se da nisam izgubila sve vas! Pa, da, stvarno ste mi nedostajali i ne mogu vam opisati koliko sam sretna što sada napokon piešm post!
 Ne biste vjerovali, ali postoji i dosta dobrih stvarno u vezi toga što nisam bila u kontaktu sa svijetom - dobila sam brduuu ideja za postove, tako da će po mogućnosti svaki dan ići jedan ♥
 
 
 
Što me naučilo?
 
Biti bez interneta nije lako živjeti, vjerujte mi, valjda bar to znam, ali morate mi vjerovati da se uspijete naviknuti i da s vremenom život bez Fejsa, Twittera i YouTube-a ima smisla i može vam biti dosadno, to sigurno. Iskreno, u ovih dva tjedna što nisam niti taknula kompjuter ili ikonicu Instagrama dobila sam mnogo vremena za učenje i uglavnom za svoje obveze. Trebate znati, bez toga se MOŽE i da, preživjet ćete!
 
Nema veze ako ne znate kako glasi najnoviji tweet Taylor Swift i koju pozu je Ariana Grande napravila na novoj fotki na Instagramu. To zaista nije od životne važnosti, iako niste upućeni u život svojih idola, vašem životu to će nedostajati tek nekoliko dana.
 
To što nisam imala Interneta, osim što mi je dalo dosta vremena za obveze i hobije, da bih barem malo uključila elektorniku u svoj svijet pogledala sam nekoliko zaista odličnih filmova na TV-u (Avatar, Dan poslije sutra...) umjesto da sam na mobitelu i pročitala jednu zaista savršenuu knjigu! Riječ je o knjizi Hekatina škola, a baš danas sam posudila i ostala dva nastavka koja ću, sigurna sam, vrlo brzo pročitati jer su događaji mlade vještice Sophie vrlo zanimljivi (Sophie otkriva da je zapravo demon) itd. Definitivno preporučujem!
 
OK, da ne skrenem s teme.
 
 
Za što služe društvene mreže?
 
Također sam otkrila da niste i ne možete biti ovisni o društvenim mrežama. Da, i ja sam svakodnevno svake minute provjeravala Snapchat i sl; ali ovih dana sam shvatila da su društvene mreže samo za dopisivanje i postavljanje statusa (koji su naposlijetku zaista niškoristi) i fotografija kako biste svima pokazali koliko ste zgodni bili u tom trenutku da je bilo vrijedno slikanja (Let's be real...) ili da podijelite neke trenutke sa svijetom. Zanimljivo je kada vidite da je netko posijetio Disneyland, ali nije od životne važnosti tako da se zaista može preživjeti bez toga i jedino što će vam možda faliti je dopisivanje s frendicama.
 
 
Pa, eto, ukratko moj život ovih dva tjedna. Nadam se da ću svaki dan uspjeti napisati novi post, jer ideja zaista imam jaaako puno (sve su spremljene u moju bilježnicu ♥).
I da, ako se nalazite u sličnoj situaciji;  PREŽIVJET ĆETE.
 
 
Vidimo se sutra,

You Might Also Like

5 komentara

  1. Slažem se u potpunosti.Naravno da se može bez interneta.Samo je potrebno malo vremena da se navikneš na to.Ali,svi treba da se trudimo da ne budemo ceo dan na internetu. :) ♡
    tijanaslife23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, hvala ti ♥♥

      Izbriši
  2. Ajme 2 tjedna? Čestitam hrabra si. Moram priznati da ja iako nisam ovisna o WiFi-u ne bih mogla izdržati da barem jednom ne požalim što nema interneta. Nedostajala si ☺❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na komentaru, I vi ste meni jako nedostajali ♥♥♥

      Izbriši
  3. AJME 2 TJEDNA ZBILJA OMGOMGOMG????!!!! KAKOOOO???Isusseee zbilja si nedostajala osjetila se neka rupa u mom životu (#hearthbrakemoment) i zbilja jako si nedostajala jako!!

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥