Pjesme nepoznatih pjevača

19:11:00

Hello girls ♥

Napomena:
Već sam jednom napisala ovaj post, ali mi je blogger odlučio ne spremiti skicu tako da ga pišem ponovno.

~
 
Svi već znamo za Arianu Grande, One Direction, Little Mix, Selenu Gomez, Taylor Swift, The Vamps i ostale popularne pjevače te bendove. I njihove pjesme su dobre, ali to ne znači da trebamo manje pažnje posvećivati onim manje poznatim pjevačima. Većinom su to Indie pjevači (ne pjevaju regularno o ljubavi i sl. već o neovisnosti i sl.), koji također imaju vrlo dobre pjesme. Donosim vam nekoliko pjesama "nepoznatih" pjevača koje su vrlo dobre!
 
 
 
  
Pokušala sam pronaći pjesme svih vrsta, znači od onih veselijih, do mirnijih I tužnijih.
 
 
1. Ryn Weaver - OctaHate
 
 
 
Pjesma mi je predobra, baš je umjerena, nekako te i umiri.
 
 
2. Colbie Caillat - Try  
 
 
 
Ovu sam pjesmu prvi puta čula kada je Bethany plesala na nju u DWTS I bilo je tako inspirirajuće I prelijepo da sam I pustila suzu.
 
 
3. Tori Kelly - Should’ve Been Us
 
 
 
Za ovu pjesmu sam još prije čula mnogo puta u videima, ali tek sam nedavno otkrila kako se zove. Baš je dobra i jako mi se sviđa.
 
 
4. Otto Knows - Million Voices  
 
 
 
Iako pjesma nema teksta, super je i širi pozitivnu energiju čim ju čujete!
 
 
5. Tove Styrke - Borderline (Vanic Remix)  
 
 
 
Ovo je "Vanic remix" i jako mi se sviđa jer u zadnje vrijeme jako volim slušati remixeve.
 
 
6. Zella Day - Hypnotic
 
 
 
Stvanro nemam pojma kako sam saznala za ovu pjesmu, ali jako mi je drago da jesam! Odlična je i spoj dvaju stilova glazbe.
 
 
7. Alex & Sierra - Little Do You Know
 
 
 
Ovu sam pjesmu prvi puta čula kao cover MayBaby pa me baš zanimalo kako zvuči original pjesma i od kako sma ju čula uvijek ju slušam.
 
 
8. NONONO - Pumpin Blood (The Chainsmokers Remix)
 
 
 
Ovo je remix kanala Chainsmokers, a za taj fenomenalan kanal sam saznala zbog pjesme #SELFIE za koju sam sigurna da je mnogo vas čulo. Obožavam ih!
 
 
9. Sam Bruno - Search Party
 
 
 
Pjesma je zapravo napravljena za film "Paper towns" (Gradovi od papira) i isprve mi se pjesma činila jako zanimljiva, a i podsjeća me malo na remix (hihihi)...
 
 
10. The Chainsmokers - Roses ft. ROZES  
 
 
 
Još jedna pjesma od Chainsmokersa. Odlična je. Ozbiljno. Imam. Problem. ♥
 
 
11. Daya - Hide Away
 
 
 
Ova djevojka ima baš drugačiji glas, ali to dosta pridaje pjesmi i čini je magičnom!
 
 
12. Trey Songz - Slow Motion
 
(premotajte na 0:20 kako bi pjesma krenula)
 
 
On me podsjeća na Jasona Derula, ima drukčiji (na dobar način) glas. Crnačke pjesme su i inače baš dobre.
 
 
I to bi bile sve pjesme koje imam za vas. Naravno, ja imam i puno drugih pjesama, ali za neke sam bila sigurna da ih većina vas zna, a neki pjevači nisu ibli tako "nepoznati". AKo želite još glazbe (ima svega, ali i dosta remixeva ;) posijetite moju playlistu.
Komentirajte koja vam se čini najboljom te jeste li znali za sve te pjesme i prije.
 
 
Nadam se da vam se post svidio,
 


You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥