Kako ja radim svoje bannere za blog?

10:29:00

Hello girls ♥
 
Od kako sam napravila ovaj izgled bloga (koji trenutno imam) postala sam doslovno opsjednuta sa takvom vrstom banner i jako mi se sviđa te planiram nastavljati s tavkim izgledima bloga.


Uglavnom, odlučila sam vam pokazati kako ih ja radim, ako imate svoj blog pa želite imati originalan banner, ovo su koraci...

1. Prvo idite na svoj blog (ne preko bloggera nego putem linka) i Screenshotajte ekran. U Paintu izrežite dio gdje želite da vam bude banner (bitno je da uzmete točnu širinu I duljinu, a ako imate banner onda samo možete preskočiti ovaj korak) (detaljnije klik ovdje).



2. Idite na PicMonkey.com te kliknite Edit i uploadajte fotografiju koju ste izrezali ili banner koji ste prije imali. Stavite bijelu ili transparentnu pozadinu.



3. Morate pronaći slike koje želite upotrijebiti u banner. Mogu to biti vaše osobne, ili odite na neke stranice ili google pa pronađite slike koje želite. Preporčujem vam We Heart It stranicu, a ako nemate profil, googlajte We Heart It "slike". Pokušajte pronaći slike koje će odgovarati vašem blogu, ako je o modi neka budu neki outfit itd., ali ja uzimam random pošto moj blog nema neku posebnu tematiku. Ljepše će izgledati ako iskombinirate boje, tj. ako imate slike s istim bojama.


4. Kada ste spremili slike, u PicMonkey-u kliknite malog leptirića na lijevoj strain ekrana. Zatim kliknite:

 
Te dodajte slike koje ste spremili. Ja inače uvijek stavljam slike iste veličine jer mi je tako lakše rasporediti ih, ali vi ne morate. Također, najcešće stavim tri, ali vi možete koristiti i više slika.
 
Rasporedite slike kako želite
 
 
 
5. Sada odmah preko toga možete dodati naslov, ali kako bih ga istaknula malo više, koristim se ovom tehnikom; kliknite na Geometric te odaberite kvadrat ili pravokutnik:
 
 
Raširite ga preko cijelog bannera te postavite bijelu boju:
 
 
A posllije toga prozirnost (po želji):
 
 
 
6. I na kraju dodajte tekst (ime svoga bloga) u bilo kojem fontu:
 
 
Kada ste dodali tekst kliknite Save (spremi) te samo spremite banner i to je to!
 
 
Ovako izgleda moj završeni banner:
 
 
100% sam sigurna da postoji puno lakši način ovoga nego što ja radim, ali ovo sam sve sama radila i "otkrila" tako da me nemojte kriviti za nešto xD
 
 
Nadam se da vam se svidio ovaj post, ovako izgleda baš baš komplicirano, ali kada se malo uhodate napravit ćete banner za manje od 10 minuta ♥
 
Komentirajte
 

You Might Also Like

11 komentara

  1. Ja isto radim preko Pic Monkey-a i stvarno sam zadovoljna. Ima par zamjeraka, no stvarno dobar program (kao i post) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Usput, ja ne radim početak kao i ti, već uzmem opciju "facebook cover", tako je i brže i jednostavnije. :D

      Izbriši
    2. Hvala ti ♥ I ja to ponekad radim, ali često mi ne zauzme cijeli prostor gdje želim da banner bude na blogu

      Izbriši
  2. Sve su baš lepo objasnila. I meni se mnogo dopada ovakav izgled blog.

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je i hvala na super postu Ana; ))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čermu, drago mi je da ti se sviđa ♥

      Izbriši
  4. Anonimno14:24

    Ja nemam svoj blog no nekada iz dosade radim bannere,super post


    Reockrea1

    OdgovoriIzbriši
  5. Ideja je ODLIČNA! Imam puno problema s bannerom i ovo mi je pomoglo! Hvala ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Super savet.Na isti nacin pravim sve moje bannere,i na istoj stranici. ♥

    Novi post! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. jkdiva.blogspot.com


    Molim vas komentirajte i preplatite se

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥