Favoriti rujna ♥

12:10:00

Hello ♥
 
Napokon mi se popravio kompjuter *-*
Nisam imala pojma o čemu da vam pišem pa sam se sjetila da smo već u novom mjesecu, pišem vam svoje favorite rujna!


Ovaj mjesec za mene je zaista bio velik, ono, ogroman mjesec! Ne znam jesam li dobro postupila što sam odlučila; a to je da vam kažem da sam 26.9. prvi puta stupila u vezu. Tu činjenicu i možete zanemariti. Na neki način sam postala bolja osoba, tri puta razmislim prije što nešto kažem i prije svakog postupka. Prije sam znala burno reagirati na nekoga/nešto, ali sada se suzdržavam. I prvi puta sam se odlučila natjecati za MSW na Stardollu, no unatoč trudu, nisam uspjela ući u polufinale... Počela sam i više učiti, inače do sada, do sedmog razreda nikada nisam redovno učila nego sam glupača čekala test pa učila cijelu noć. Sada učim postupno svako gradivo i puno mi je lakše, ali opet je teško, ako kužite ;)   
 
1. Glazba
 
Ovog mjeseca zaista nisam pronašla gotovo niti jednu pjesmu koja bi obilježila rujan, tako da vams tavljam samo neke bolje...

Mike WiLL Made-It - 23 ft. Miley Cyrus, Wiz Khalifa, Juicy J  
 
 
Whispa - F L A G S
 
 
 
Daya - "Hide Away"
 
 
 
Jesen mi se baš počela sviđati, inače ju ne volim zbog beskrajnih kišovitih dana, ali sve te boje I mirisi obogaćuju sezonu ♥
 
2. Slike
 
30.9. sam otvorila Snapchat točnije instalirala ga, a napravila sam ga još prije i očito je to prekomplicirana aplikacija za mene, još uvijek ju proučavam i pokušavam skužiti kako točno sve funkcionira (ako me želie dodati, anadiy (staro ime))
 
 Instagram: ana_cvetnic
 
 
 
 
3. Citat mjeseca
 

"Nije bitno koliko puta nekoliko puta nekome kažeš da ga voliš, bitno je koliko puta to dokažeš."
 
Definitivno je postao jedan od mojih najdražih citata *-*
 
 
I to bi bilo sve za ove favorite, nadam se da vam se post svidio, ukoliko jest obvezno komentirajte te mi dajte prijedlog o čemu želite da pišem sljedeće :)
 
 


You Might Also Like

2 komentara

  1. Post je okey.Nemam mnogo za reci.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nominovala sam te za I♥fall tag, uradi ako ti se dopada.♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/10/i-fall-tag.html

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥