Fall inspiration 🍂

16:34:00

Hello girls ♥
 
Jesen je stigla, ali manje-više se baš i ne osjećate tako? Kišoviti dani prekrivaju sve predivne boje lišća i voća. Zato sam vam odlučila napisati jedan post o inspiraciji za jesen, jesenskoj inspiraciji. Nadam se da će vas neke ideje motivirati i inspirirati :)
 
 
Iako kiša pada gotovo svaki dan, nemojte se omesti u nećemu što želite napraviti. Ja sam inače skoro pa uvijek tmurna za kišovitih dana i baš mi se ništa neda. Ali nemojte i vi tako! Ako imate blog pišite o jeseni (baš kao što ja sada radim), preuredite izgled (to mi je uvijek najzabavniji dio blogganja) i pozabavite se postovima o toplim jesenskim outfitima. Kad smo već kod outfita, jesen je kao stvorena za bordo, bež, narančastu i ostale tople boje jeseni.
 

Pronađite neki slatki dio u dvorištu ili parku te se s frendicom međusobno fotografirajte.
Nemojte zaboraviti svijeće! Znate one velike mirisne svijeće iz Bath and Bodyworks-a koje svi snimaju na YouTube-u? ostoje i u Hrvatskoj, u Mulleru i još nekim trgovinama, ali su jako skupe, oko 100 kn. No možete koristiti i neke druge, ili pak staviti malo cimeta u vrećicu kako bi vam soba zamirisala. Ukrasite svoju sobu umjetnim lišćem i DIY-ajte dekoracije koje ćete staviti na svoju policu i stol te začiniti svoju sobu jesenskim stilom.
 
 
Napravite svoj omiljeni čaj ili kakao te na vrh šalice stavite puno šlaga i ostalih preljeva koje volite pa se opustite u jesenkom danu. Neka vam samo svijeće budu osvjetljenje.
Pošto je jesen već došla, imate izliku za odlazak u veliki šoping - učinite to! Kupite tople veste, kapicei i šalove. S promjenom sezone promijenite boju svojeg laka na noktima u zlatnu ili bordo, tamno crvenu, a u makeup dodajte tople boje i neizostavan tamni ruž sa usne (ne za školu!), ali i bež, naturalan izgleda odlično.
 
 
Jednostavno uživajte u jeseni, sami prošećite po gradu i gledajte sve prelijepe boje. Osvježite svoj Instagram sa nekoliko jesenskih fotografija, inspirirajte se, unesite jesenski duh. Odite na We Heart It - tamo ćete sigurno pronaći inspiraciju. Uglavnom, samo uživajte ovu jesen :)
 
Nadam se da sam vas ovim postom mogla barem malo inspirirati. Kroz post sam vam i dala ideje što možete raditi ove jeseni. Također, uskoro idu jesenski postovi, pišite u komentare što želite čitati :)
 
 
XOXO,


You Might Also Like

3 komentara

  1. Odličan post, kao i ideje! Ja bih išla da se slikam (outfite), ali pada kiša, pa ne mogu. Jedino da uslikam outfit na kiši. Eto, to nije loša ideja. :)

    The Fashion Spell | Moj novi video na YT, pogledaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! :)
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis, uzvraticu ------> Fashion and style

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo prvi put sam na tvom blogu i baš je super i post i dizajn. Slike su ti jako lijepe i baš si me inspirirala ovim postom. Maloprije sam se učlanila u tvoj blog,pa ako želiš voljela bih da i ti pogledaš moj i učlaniš se ako ti se svidi. Pozz :D
    -Struja

    http://strujadreams.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥