Škola // O meni

10:00:00

Hello girls ♥
 
Imam 12 godina. Ne, nisam glupa. Sada sam krenula u sedmi razred i kada neki čuju da sam ja 2003. valjda si u glavi predoče neku malu curicu koja nema pojma što znači riječ pubertet, pamet -.- (random riječi xD) itd. Od petog razreda sam počela spadati u skupinu niskih, zapravo ja uopće nisam niska. Imam 12 godina i koliko sam visoka savršeno pripada mojim godinama. Da sam sada u šestom razredu, vjerojatno bih ja bila "normalne" visine. Ali, u mojem razredu je većina njih 13-ogodišnjaka, onih koji su već ušli u svijet teenegera. Sve moje frendice su visoke, doduše i više nego i neki osmaši/srednjoškolci. Ja pokraj njih izgledam kao mala sestra od 8 godina i to me jako živcira. U školi me je ponekad tako sram kada hodam i kada ljudi vide koliko sam "mala" nasuprot njih, a i općenito. Nisam jedina u sovojem razredu sa 12 godina, ima ih još par... Neki me u razredu smatraju malom bebom, da ništa ne razumijem.. Strašno se osjećam poslije toga.

//

Od drugog razreda jedna djevojka se stvrno nešto zakačila za mene, inače je tračerica #1 i nitko ju ne voli, ali ne znam što želi od mene. Sada sam već sedmi razred i to nije prestalo. Tračanje, vrijeđanje, uvijek pokušava zauzeti moje mjesto kod mojih frendica. Već smo se milijon puta posvađale, rekle to učiteljici, roditeljima, ali jednostano sam sve trebala ignorirati. Neka priča što želi, neka se bavi mojim životom. Ja imam svoje prijatelje i ljude koji me odvraćaju od nje.
I znate što? Preživjela sam. Koliko god broj moje nizine iznosio, koliko god na neki način imala problema s drugim ljudima, preživjela sam. I vjerujem da svi možete. Ovaj post je samo jedan mali podsjetnik o tome da možete sve i da će pakao jednom završiti. Ako ste meta bullynga u školi, škola će završiti, preživjet ćete. Okružites epozitivnim ljudima kako bi vam dali pozitivnu energiju.

Nadam se da ovaj post nisam pisala bezveze te da ćete mi u komentare napisati što mislite o ovome.
Nadam se da ste dobili inspiraciju  ili motivaciju =)

Moj prethodni post


XOXO,


You Might Also Like

10 komentara

  1. Ispricavam se sto cu se tako izraziti, ali te djevojcice koje te ismijavaju jer imas 12 godina a one 13 su glupe. Pa sta znaci jedna godina razlike molim te? Nije bitno koliko si visok, bitno je tvoje ponasanje. Big heart, little body, kako kaze Melanie Martinez. ☺💗

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od srca ti hvala ♥♥♥

      Izbriši
  2. I ja sam 2003. i znam previse stvari koje i ne trebam znati i pokraj nekih ljudi u mom razredu (i starijih) ja sam nadinteligentna xDD Ja se ne dam, ja znam vratiti, ja se znam svadjati tako da mene nitko ne smije napasti..ali..kao mladja sam bila na neki nacin bila zrtva bullynga, pa sam sada tako 'borbena' i ne dam na sebe. Stvr nije okej sto se drugi ponasaju tako prema tebi a samo su godinu stariji od tebe...Msm WTF!? Sta si one umisljaju? Al hajd ignoriraj i tu curu i te koji to govore. Ne samo da ignoriras vec im daj do znanja da te BRIGA sta oni govore i neka stvarno tako bude. NIJE TE BRIGA. Imas svoj zivot a nek oni govore sta im god padne napamet, tebe briga. ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na ovom komentaru, takva podrška mi uljepša cijeli dan ;3 ♥

      Izbriši
  3. uredu ja sam 5 godina starija od tebe ,tačnije 1998 sam ..ali gledaj osjećam se isto,mislim meni se to vuče još od osnovne,hm..da,razumijem te iako imam 17 godina..ja imam prijateljicu koja je isto godište kao ja...ona je isto niska,mislim ima 16/7 a ima 1,58...dok sam ja 17 i imam 1,70.. znači vidiš znatnu razliku,ali.. ona mi je najdraža prijateljica,nekako meni su te "niske" osobe (moram tako da se izrazim) najslađe i najiskrenije...s njom mogu da pričam o bilo čemu a da me razumije,ona je stvarno predivna osoba..vezano za tvoj slučaj ,ja imam i sada tu situaciju..ali reći ću ti nešto : ne uzimaj sve ka srcu,ljudi odlaze i dolaze u tvoje živote i na kraju koliko god imala "najbolju" prijateljicu ili "mnogo" prijatelja,kada ih pozoveš u nevolji ,rijetko ko da će se odazvati,zato se uči koračati kroz život sama...da na kraju ne bi patila ,i osjećala se usamljeno...trebaš se prihvatiti onakvom kakva jesi,a njoj ne dopuštaj da te vrijeđa...kada primjetiš da je nešto nervira kod tebe,namjerno to istakni,samo neka vidi da nisi ni ti toliko naivna da joj prelaziš preko svake... ti si sada sedmi jel da? eh ,pa i meni se zapravo ova situacija vuče od malih godina,meni se čini 4 razreda..i čak su sa mnom te osobe sada i u srednjoj,šta misliš kako ih je trpiti 10 godina ,možda čak i više...ali vremenom sam ohladnejla od svega toga što oni pričaju,neka pričaju ,pusti to.. jednostavno ne vrijedi se boriti za nešto gdje nema izlaza...a vezano za tvoje prijatelje ,ako su pravi ne bi trebali dozvoliti da te vrijeđa ,i ne bi trebali prepustiti se njoj ,tj. dozvoliti da ih ukrade od tebe..ovo je samo neki test u kojem trebaš da vidiš kome zaista možeš da vjeruješ..okreni stranicu i počni ispočetka ,to je najbolje.

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Emma, puno ti hvala na ovom prekrasnom komentaru, neizmjerno sam ti zahvalna ♥ Stvarno ne mogu opisati koliko me je ovaj tvoj komentar obradovao I dao mi podršku I hrabrost, još jednom, hvala ti ♥

      Izbriši
  4. Super post draga, baš mi se sviđa tvoj blog i način na koji pišeš, samo tako nastavi. :* Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa, hvala. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, jako cijenim ovakve komentare :D

      Izbriši
  5. Nitko nije savršen i moramo prihvatiti sebe kakvih jesmo. :) Inače, divan post. <3

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥