Makeupi slavnih

11:15:00

Hello girls ♥

U današnjem postu ću vam pokazati neke makeupe salvnih te ih prokomentirati. Jedna osoba (ne sjećam se tko xD) mi je u komentar napisala da bih mogla komentirati outfite slavnih, ali to su radili već mnogi bloggeri pa sam se odlučila za makeupe. Krenimo ♥


1. Kim Kardashian

Slikovni rezultat za kim kardashian makeup

Ovaj makeup i nije toliko loš. Sviđaju mi se usne i eye makeup, ali nikada se u isto vrijeme ne smiju istaknuti oči i usne, što je Kim naprvaila, ili barem njen vizažist.


2. Bridgit Mendler

Slikovni rezultat za bridgit mendler makeup

Ona gotovo uvijek nosi lagani prirodni makeup i to mi se jako sviđa. Nemam nikakvu zamjerku na ovo jer je sve stvarno minimalističko, kao svakodnevni makeup.


3. Taylor Swift

Slikovni rezultat za taylor swift makeup vma

Zgrozila sam se kada sam ovo vidjela! Ovaj kleopatra eyeliner je stvarno nedopustiv i to uopće ne izgled lijepo niti dobro. Jedan veliki minus!


4. Katy Perry

Slikovni rezultat za katy perry makeup 2015

Makeup je prilično dobar i moram priznati, lijepo joj stoji uz ovu ljubičastu boju kose! Evo stvarno, predivan makeup i sve pohvale za Katy!!


5. Rihanna

Slikovni rezultat za rihanna makeup 2015

Nije loše, priznajem, pogotovo ako gledamo kakvih je sve makeup izleta RiRi imala. Ovo je sasvim OK i čak joj dobro stoji crni ruž.


6. Nicki Minaj


Također još jedan sasvim predivan makeup. Ovo je vrlo čudno za Nicki s obzirom da je ona kraljica pretjerivanja i često ide za nekim Barbie lookom. Ovaj makeup je stvarno lijep.


7. Iggy Azalea

Slikovni rezultat za iggy azalea makeup 2015

Ovdje ona gotovo niti nema makeupa, ali po meni je bar mogla staviti maskaru, a koliko ja vidim, ona je nema, samo eyeliner. Jest da je šminka prirodna i to mi je okej, ali na dodjeli nekih nagrada mogla se je bolje potruditi i istaknuti oči malo više jer tako bi joj se cijeli look osvježio.


8. Megan Fox

Slikovni rezultat za megan fox makeup 2015

Makeup je vrlo sličan Kiminom, ali Megan nije napravila grešku kao Kim. Lijep makuep, svakako i dobro joj pristaje. 


9. Beyonce

Slikovni rezultat za beyonce makeup vma

Makuep je ok, isto jedan dosta prirodan, ali opet skroz okej. Znam d aje ona ponekad znala previše izvlačiti krilo eyelinera, čega u ovom slučaju nema. 


10. Lady GaGa

Slikovni rezultat za lady gaga makeup vma

Meni je ovo isrkeno odličan GaGin makeup jer svi znamo da ona baš uvijek pretjeruje sa svime, ali sada je djelomičlno pretjerala sa sjenilom, no za nju je to ništa. Prilično sam iznenađena!


I to je to za ovaj post, nadam se da vam se sviđa, ako vam se sviđa komentirajte pa ću napraviti još ovakvih postova :)

You Might Also Like

2 komentara

  1. Super post, sve su divno našminkane ☺♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa Lady Gaga me iznenadila, budući da inače ne radi slične makeupove. Slažem se s tobom u vezi svega :)

    New post: http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥