Back to school tjedan #2 What's in my backpack? - collab s Ines

17:00:00

Hello girls ♥
 
Danas imam još jedan collab, ponovno sa Ines sa bloga Cloud Ines. Nakon čitanja ovog, obvezno idite pogledati njezin post na njenom odličnom blogu!
Dakle, danas ću vam pokazati što se nalazi u mojoj torbi, odnosno ruksaku za školu. Neću vam pokazati knjige, jer mislim da je to očigledno te da nema potrebe da vam kažem da svaki dan u školu nosim knjige za taj dan jer svi to znate :)
 

 
 
Dakle, ovako izgleda moja torba:
 
 
Ništa posebno, nije bila skupa, a vrlo je udobna te mi sve stvari stanu u nju :)
 
 
1. Bilježnice
 
 
Normalno, uz knjige moram imati i bilježnice. Prva je bilježnica koju sam DIY-ala, pogledajte kako ovdje. Ugl. da, to je prva i zapravo jedna od najvažnijih stvari u mojoj torbi (uz knjige).
 
 
2. Pernica
 
 
 
Poslije bilježnica, sljedeća najvažnija stvar je pernica. Morate negdje imati pospremljene olovke, bojice, gumicu i ostali pribor. Ovu sam kupila u Konzumu za 20 kn :)
 
 
3 Voda
 

Sa strane u mrežastom đepu torbe imam malu bočicu vode. Uvijek je dobro imati vodu uz sebe jer tako ćete ostati hidratizirani i bolje koncentrirani na sat.
 
 
4. Neseser
 

Također, svaka cura treba imati mali neseser u svojoj torbi (za razne beauty stvarčice i potrebne stvari za ono te za razne male stvari koje se lako izgube). Dakle, ja se ne šminkam pa su ovo stvari koje imam u neseseru:
 
-labelo (obično ili Baby Lips)
 
 
-gumicu za kosu
 
 
-slušalice
 
 
-bobby pins (ne znam kako bih to nazvala, male španjgice bxD)
 


5. Dezodorans
 
 
Uvijek je važno mirisati dobro, odnosno ne smrdjeti, zato u svojoj torbi obvezno imajte lažne maramice i/li dezodorans kako biste održali svježinu, ali i dobar miris.
 
 
6. Četka za kosu
 
 
Uvijek u torbi imam malu četku za kosu jer npr. kada imamo tjelesni odgoj, poslije repa mi kosa izgleda kao da sam se tek probudila tako da mi je četka uvijek spas!
 
 
7. Fascikl
 
 
Kako bih sve zadaće i ostale papire koje dobijem u školi držala organizirano i sve ih imala na jednom mjestu koristim fascikl. Ovaj je običan crveni, ništa posebno, ali vjerojatno ću ga ukrasiti. Možete očekivati post o tome ;)
 
 
8. Sticki notes
 
 
Neke male ljepljive papiriće ili sticki notes ja obvezno moram imati jer mi to doista pomaže oko zapisivanja zadaća i učenja. Ove sam nedavno kupila u Ofertissimi za samo 4 kn! Preslatki su ^.^
 
 
9. Posuda za hranu
 
 
Ja se ne hranim u školskoj kuhinji tako da si većinu puta kod kuće napravim neki sendvič i sl. ili kupim nešto u pekarnici. Ali ako radim nešto sama, to moram staviti u neku posudu za hranu jer u samoj torbi prepunoj knjiga bi se to zgnječilo pa ništa od toga xD
 
 
10. Novčanik
 
 
Također moram imati novčanik, jednostavno je to must have jer tko zna kamo ćete ići poslije škole, što ćete kupiti, a možda i u školi na automatu kupite nešto za jesti. Nikad se ne zna... Ja imam ovaj krzneni, sladak je, ali opet, trebam novi jer ovo vise nije za mene, sigurno xD
 
 
11. Sunčane naočale
 
 
Ako je taj dan ptrebno, u torbu ubacim i sunčane naočale, ali kako je sada vruće, mislim da ću ih dugo imati u torbi... Pošto su njihova stakla doslovno poput ogledala, morala sam ih stavit ispred vrata jer jedino tako se ništa nije vidjelo u staklima.
 
 
12. Maramice
 
 
Obvezna stvar u mojoj torbi su maramice! Ponekad nema toaletnog papira u WC-u, a I maramice mi uvijek znaju dobro poslužiti za razne stvari.
 
 
13. Mobitel
 
 
I zadnja, ali I rekli bismo najbitnija stvar u mojoj torbi je - moj mobitel! Uvijek vam dobro dođe, ako trebate nazvati roditelje, ako se želite slikati s prijateljicama (ali ne u školi)... Jednostavno ga morate imati!
 
 
I to je to za ovaj post, nadam se da vam se svidio. Nemojte zaboraviti posijetiti Inesin post da vidite što se nalazi u njenoj torbi :) Komentirajte ♥
 
 


You Might Also Like

12 komentara

  1. Dobro,nećemo sad pretjerivati s ovim da mi je blog odličan..xD Mislim da se za bobby pins kaže ukosnice,ali nisam sigurna.. (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, meni je tvoj blog jako kreativan i originalan ♥ Da, Isuse, uopće se nisam mogla sijetiti riječi ukosnice xD

      -Ana Annie (ovo mi je stari account preko kojeg sam prijavljena na tabletu)

      Izbriši
  2. Odličan post, i ja sam ovakav uradila na svom blogu. <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno19:12

    Odličan post i evo sada krećem u 6 razred i zbilja sam postala malo ''odraslija'' od prošle godine i stvarno si me dobro dosjetila za češalj i dezodorans tako da puno ti hvala :D
    Također mislim da imamo isti mob moj je samo bijeli :D
    reockrea1~ne da mi se prijavljivati na google account XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, nema na čemu :D :* :*

      Izbriši
  4. Ajme moram te pohvaliti da je blog puno bolji s tvojim slikama. A bez četke za kosu ne idem nigde, čak sam je i danas nosila (prvi dan škole, ne znam je li tako i kod tebe). :D

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš m ije drago da ti se sviđa to što postavljam svoje slike ♥♥♥ Kod nas škola počne 7.9. :)

      Izbriši
  5. Super post,nosimo slicne stvarii <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. NOVCANIK JE PREDIVAN ZENO, P-R-ED-I-V-AN! ♥_♥ btw odlican post, nosimo skoro pa sve iste stvari xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, hvalaa Lara :* :* ♥♥♥♥

      Izbriši

Komentirajte ♥