17 random questions tag + obavijest!

14:29:00

Hello girls ♥
 
Znam da dugo nisam pisala, zato su i pregledi vrlo brzo pali i žao mi je zbog toga, no na sve moguće načine vam pokušavam napisati post. Objašnjenje vas čeka na kraju posta.
Dakle, danas ću raditi jedan tag, a to je 17 nasumičnih pitanja. Nadam se da će vam se post svidjeti ♥
 
 
~
 
 
1. Kako si došla do svojeg imena za blog?
 
Pa, budući da je ovo personal blog, bilo je dosta lako. Moj život :)
 
 
2. Ako bi mogla promijeniti svoje ime, koje bi to bilo i zašto?
 
Oduvijek se želim zvati Ines jer mi je to nekako najljepše ime.
 
 
3. Ako bi mogla vratiti vrijeme i dati sebi savjet, koji bi to savjet bio i zašto?
 
Ne znam, vjrojatno o tome tko su mi pravi prijatelji te da se više učim, haha. Ne želim smišljati neke dubokoumne rečenice.
 
 
4. Koliko si bila stara kada si naučila raditi balon od žvakaćih guma?
 
Nisam sigurna, mislim da sam imala sedam godina.
 
 
5. Čime si se htjela baviti kada si bila mala?
 
Ne znam, bilo je tu svega, od frizreke do modela, ali kasnije modna dizajnerica, a vjerovali ili ne, još uvijek stojim na tome.
 
 
6. Što naručuješ u Starbucksu?
 
Mislim da, nas koji nemamo legendarni Starbucks ovim pitanjem samo provociraju, jer u Hrvatskoj nema Starbucksa :(
 
 
7. Na što si se najviše smijala?
 
Stvarno se ne mogu sjetiti jer se dogodilo jako puno smiješnih trenutaka u mom životu, pa od Nashovih Vine-a do nekih događaja s prijateljima.
 
 
8. Ako bi mogla svirati bilo koji instrument, koji bi to instrument bio i zašto?
 
Ne znam, vjerojatno klavir, odnosno sintisajzer ili bubnjevi jer volim bas (u glazbi), a i skoro sve pjesme se mogu donekle odsvirati na sintisajzeru, a i proizvoditi razni zvukovi :)
 
 
9. Što najviše voliš raditi kada si nervozna/u stresu?
 
Ne znam vjerojatno samo želim biti sama ili suprutno, biti s frendicama kako bi me odvukle od stvari koje me muče, ali najćčešće samo želim biti sama i da mi nitko ne dosađuje.
 
 
10. Koji je tvoj najdraži film?
 
Vjerojatno Greška u našim zvijezdama (TFIOS), plakala sam na taj film, a trenutno i čitam knjigu *-*
 
 
11. Koja je hrana bez koje ne možeš živjeti?
 
Mislim da tortilje (sa meksičkom mješavinom) jer mi je to najdraža hrana, burek (od sira!) ili Jafa keksi ♥
 
 
12. Koji je tvoj najdraži desert/slatkiš?
 
Ne znam, ima ih dosta, ali vjerojatno neki keksi, ali bitno je da je od čokolade.
 
 
13. Tvoj najdraži "preljev" na pizzi?
 
Mi u Hrvatkoj baš nemamo neke lude preljeve ili namirnice za pizzu, ali vjerojatno "najobičniji" extra extra extra sir, šampinjoni i vrhnje preko (naravnoi i šunka i kečap xD).
 
 
14. Jer bi rađe imala moć da čitaš drugima misli ili da budeš nevidjljiva?
 
Ne znam, to su točno dvije moje, na neki način najdraže moći, jer kada čitaš misli baš točno znaš što si neka osoba misli o tebi, tvoja simpatija ili npr. kada odgovaraš, možda si učiteljica u glavi vrti odgovor na neko pitanje, ali opet, ima onih trenutaka kada doslovno želiš postati nevidljiv i nestati istog trenutka tako da je ovo vjerojatno najteže pitanje koje mi je (iakd) bilo postavljeno!
 
 
15. Što si radila za svoj zadnji rođendan?
 
Ja i moje najbolje prijateljice smo išle u kino, poslije smo hodale po City Centru i išle u Mc Donald's!
 
 
16. Ako bi imala neku sebičnu želju, koja bi to bila i zašto?
 
Ne znam, vjerojatno bih samo željela da mi u životu bude dobro, da nemam nikakvih problema, ali opet da mi ne padaju dobre ocjene sa neba itd.
Ali bih zapravo željela da imam moć da si mogu ispuniti bilo koje želje.
 
 
17. Što OMGHHKP znači za tebe?
 
Nemam pojma, kužim samo dio OMG.
 
 
I to je to za ovaj tag, nadam se da vam se svidio.

-OBAVIJEST -
 Mislim da još dosta dugo vremena neću moći pisati, ali pokušavat ću što je više moguće, u školi, knjižnici itd. Tako da znate, da ne mislite da namjerno ne pišem postove zato što ne želim već zato što ne mogu.

Nadam se da ćete komentirati, puno bi mi značilo kada biste napisali neke ideje za postove :D

 
xoxo,



You Might Also Like

9 komentara

  1. Odgovor na 15. Pitanje nam je potpuno isti! Tocno tako sam provela svoj zadnji rodendan ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno19:28

    Također mi je naj film TFIOS makar nisam plakala jer ne plačem na filmove XD (svi mi kažu da nemam srca) :P
    Također obožavam pizzu sa extraextraextraetraextra sirom...


    reockrea1

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv post, sviđa mi se! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super������

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥