YouTube u Hrvatskoj

18:43:00

Hello girls ♥
 
Danas sam mislila da bi zanimljiva tema za današnji post bila YouTube. Ja sam "All about that YouTube" tako da je logično kako mi je "pala" ideja da napišem post o tome. Bez daljnjeg zadržavanja, počnimo s postom.




YouTube je u Hrvatskoj slabo razvijen tj. ima malo YouTubera te se ljudi tek upoznaju s njime. Nije uobičajeno vidjeti neke djevojke iz vaše škole da se snimaju te takve videe postavljaju svijetu, na YouTube. Čak je i Srbija bolje upoznata s time nego mi. U Americi je doslovno svaki drugi čovjek YouTuber, tamo postoji VidCon, BeautyCon te razni meet up-i koji su organizirani za određene YouTubere. Znam dosta dobrih hrvatskih kanala koji imaju odlične videe, no ne zarađuju od njih, ne bave se YouTube-om. U Americi je većini YouTubera posao biti YouTuber te postavljanje videa u javnost. Srbija je već daleko ispred Hrvatske, postoje dobri YouTuberi sa mnogo pretplatnika te zarađuju od YouTuba. Posebno ističem Zoranu, tj. njen kanal Zorannah, ona je i poznata bloggerica, većina vas ju vjerojatno zna. Želim reći da su YouTuberi "posebni ljudi" u Americi, Velikoj Britaniji, Engleskoj...te su oni tako poznati, celebrity-ji. U Hrvatskoj nemaš takve šanse da se baviš YouTubeom, te se zato mnogi moraju izboriti tj. Hrvstaka se treba probiti u svijetu YouTuba i videouradaka jer postoji mnogo tennsa koje zanima snimanje, a u Americi možeš sa 14 godina već zarađivati od toga. Zato, ako imate želju postati YouTuber, pravo vrijeme za to je upravo sad!

Neki Hrvatski YouTuberi koje bih posebno istaknula:

Its Kiks
thelazyWAVE
5Pink Nails

Sretno svim mladim YouTuberima!


To je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio i da ste dobili barem malo inspiracije i motivacije te ga komentirajte ♥

You Might Also Like

4 komentara

  1. Odlican post.Ja zivim u Srbiji i bukvalno svaka druga devojka iz moje skole snima ali neuspesno.

    oneloveonestyle blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan post!! svaka čast!! vidi se da si uložila puno truda u svoj blog <3 p.s. ja sam iz Hrvatske i posjeti moj blog :**
    http://lorenabeautycorner.blogspot.com/
    http://lorenabeautycorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno19:44

    pa da..Hrvatska se definitivno mora "progurati" u svijet youtubea.

    https://littleworldofema.wordpress.com/

    posjeti moju kampanju- https://littleworldofema.wordpress.com/2016/07/19/kampanja-blogerica/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥