TMI tag!

11:33:00

Hello girls ♥
 
Pa, danas smo postigli 50 članova na blogu i puno vam hvala na tome!! Zato sam odlučila napraviti TMI tag (Too much information tag), jer se sastoji od 50 pitanja, a mislim da bi bilo primjereno pošto smo postigli 50 članova.
Da post nebi bio predugačak, krenimo :)
 
 
1. Što trenutno nosiš na sebi?
 
Budimo realni, tek sam se probudila, nosim majicu na cvjetiće te donji dio kratke pidžame xD
 
 
2. Jesi li ikada bila zaljubljena?
 
Dap :')
 
 
3. Jesi li ikada imala grozan prekid?
 
Neee... Nikada niti nisam bila u vezi.
 
 
4. Koliko si visoka?
 
Sramotnih 154...
 
 
5. Koliko imaš kila?
 
39 otkako sam se zadnji put vagala :))
 
 
6. Imaš li tetovaže?
 
Ne.
 
 
7. Imaš li pirsinge?
 
Ne, jedino ako se naušnice broje.
 
 
8. OTP (One true pair - najdraži ljubavni par)?
 
Ne znam... Možda PewDiePie i Marzia :')
 
 
9. Najdraža serija?
 
Možda Kosti.
 
 
10. Najdraži bend?
 
Ne znam, možda Little Mix...
 
 
11. Nešto što ti nedostaje?
 
Pa trenutno svi moji prijatelji koje dugo nisam vidjela pod ljetnim praznicima :)
 
 
12. Najdraža pjesma?
 
Svakih dva tjedna je nova, no trenutno je to Far East Movement - Turn Up The Love.
 
 
13. Koliko imaš godina?
 
Dvanaest...
 
 
14. Tvoj horoskopski znak?
 
Vodenjak.
 
 
15. Kvalitete koje tražiš u partneru?
 
Pa da mi bude vjeran i iskren i da me uvijek može nasmijati :)
 
 
16. Najdraži citat?
 
Pa ne znam, puno ih je...
 
 
17. Najdraži glumac?
 
Taylor Lautner *-* ♥
 
 
18. Najdraža boja?
 
Rekla bih bijela, no samo zato što mi je većina odjeće bijelo, moja soba i super je boja za kombiniranje, ali inače, najljepša mi je mint zelena :)
 
 
19. Glasna ili tiha glazba?
 
Glasna, sigurno!!
 
 
20. Gdje ideš kada si tužna?
 
U svoju sobu, negdje gdje mogu biti sama da me nitko ne vidi.
 
 
21. Koliko ti vremena treba da se otuširaš?
 
Iskreno, malo, od rijetkih sam koji se otuširaju za 3 minute xD
 
 
22. Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutro?
 
Ovisi gdje taj dan idem.
 
 
23. Jesi li se ikada potukla s nekim?
 
Da, sa svojim bratom 100 puta xD
 
 
24. Nešto što te privlači kod druge osobe?
 
Smisao za humor i općenito drage osobe.
 
 
25. Nešto što te odbija od druge osobe?
 
Bahatost te ljudi koji su takvi prema drugima.
 
 
26. Razlog zašto si se priključila blogganju?
 
Pa, čitala sam puno blogova prije i to mi je bilo baš fora, pa sam odlučila otvoriti svoj blog.
 
 
27. Tvoji strahovi?
 
Mraka se više i ne bojim toliko... Ako se misli na neku vrstu fobije, onda su to klaunovi, OMG, meni su jako jezivi :S
 
 
28. Posljednja stvar koja te rasplakala?
 
Film The Falut In our Stars (TFIOS, Greška u našim zvijezdama) *-*
 
 
29. Zadnji put kada si rekla da nekoga voliš?
 
Ne znam, to osjećam, ali nikada to ne kažem.
 
 
30. Značenje tvog imena na blogu?
 
Kreativan blog? Pa, nema nekog značenja, blog u kojem smo kreativni na bilo koje načine :)
 
 
31. Zadnja knjiga koju si pročitala?
 
Sramotno, ali bila je to knjiga Zaljubljen do ušiju još daaaavnoo, od onda nisam još ništa pročitala, no sljedeći tjedan idem po knjigu Greška u našim zvijezdama!
 
 
32. Knjiga koju trenutno čitaš?
 
-.-
 
 
33. Zadnja serija/emisija koju si pogledala?
 
Dr. House :3
 
 
34. Zadnja osoba s kojom si pričala?
 
Brat.
 
 
35. Odnos između tebe i osobe kojoj si zadnjoj poslala poruku?
 
Pa, kao što znate nemam trenutno svoj mobitel, ali ako se računa Facebook i te stvari, onda moja BFF Tea :)
 
 
36. Najdraža hrana?
 
Puno toga, ali možda tortilje i/li lubenica ♥
 
 
37. Mjesto koje želiš posijetiti?
 
Ne znam, željela bih proputovati cijeli svijet, ali možda Disneyland :3
 
 
38. Zadnje mjesto gdje si bila?
 
Kozmo, hahaha
 
 
39. Imaš li simpatiju?
 
Daa :')
 
 
40. Zadnji put kad si nekog poljubila?
 
U vrtiću možda hahaha, ali mislim da se to ne računa.
 
 
41. Zadnji put kad si bila optužena za nešto?
 
Mama mi je rekla da ću si sama biti kriva ako pojedem sve pahuljice pa ništa neću imati za doručak xD
 
 
42. Najdraži okus slatkiša?
 
Karamela i/li čokolada.
 
 
43. Koje instrumente sviraš?
 
Niti jedan...
 
 
44. Najdraži komad nakita?
 
Choker ogrlice i narukvice *-* ♥♥
 
 
45. Zadnje što si trenirala?
 
Ne znam...
 
 
46. Zadnja pjesma koju si pjevala?
 
 
 
47. Što sada slušaš?
 
Isto kao i gore navedeno xD
 
 
48. Najdraži YouTuberi?
 
Ne znam računaju li se i djevojke, ali ako ne onda Connor Franta, PewDiePie i Joe Sugg ♥
 
 
49. Najdraži sladoled?
 
Na moru sam probala novi, Lion i obožavam ga!
 
 
50. Tko bi sljedeći trebao odgovoriti na ova pitanja?
 
VI!!! U komentare mi napišite vaše odgovore na barem pet pitanja iz ovog taga :)
 
 
I to je to, svih 50 pitanja, nadam se da vam se post svidio ♥
Ako napravite ovaj tag, napišite mi link u komentar :)
 
-KOMENTIRAJTE
 
 
 

 
 
 


You Might Also Like

4 komentara

  1. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. 4. 152 cm hahahahaha uzass
    5. 34,5 kg... jos veci uzass xD
    9. CASTLE! ♥__♥ I Kosti xD
    13. Isto ko i tii (pa, uskoro..)
    18. Žuta, ali i bež i bijela i plavaaa :3


    Odlican post :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno15:07

    4. 176 cm
    5.60 kg
    18.bijela,roza,crna...
    44.choker
    39.da

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥