Summer nail art - collab s Hannom!

12:00:00

Hello girls ♥
 
Napokon radim collab s Hannom. Odlučile smo napisati post u kojem će vam svaka od nas pokazati jedan ljetni nail art. Moram reći da sam prije ovoga napravila već jedan ljetni nail art za ovaj post, s crtama i isto sidrom, ali potpuno sam zaboravila na to pa je već izbrisano jer mi je mobitel na servisu (ovo sam slikala s bratovim). Nakon što pričitate ovaj post, obvezno idite na Hannin blog!
 
 
 
Što će vam trebati: 
 
 
 
Započnite s base coatom (kojeg nemam, ali jako ga je bitno staviti jer sam nakon skidanja ovog laka dobila zelene "mrlje" po nekim noktima, kao da se boja laka stopila s noktom, to je zato što nisam zaštitila nokat s bazom) te stavite dva sloja mint laka za nokte
 
 
Onda na mali komad papira stavite nekoliko kapljica bordo ili tamnocrvenog laka...
Zatim tankom točkalicom napravite četiri točkice baš kao na slici...
 

 
 ...te ih spojite, a dvije točkice (lijevo i desno) spojite uz donju točkicu malo savinutijom linijom.


 
 
 
Polako ćete dobivati izgled sidra, na vrh još samo stavite vodoravnu liniju te debljom točkalicom napravite točku na samom vrhu.
 
 
Na mali komad papira još stavite malo onog istog mint laka te umočite čačkalicu u to i napravite malu točkicu unutar velike crvene.
 
 
Na bilo koji prst stavite šljokice, ja sam odabrala kažiprst.
 
 
Prije Top Couta umočite higijenski štapiš u aceton te obrišite sve pogreške koje ste napravili tijekom lakirnaja. I za kraj samo dodajte Top Coat, tj. prozirni nadlak kako bi vašoj manikuri dao predivan sjaj te je održao da traje najduže što može.
 
 
 
I ovako izgleda vaš završeni nail art!


Nadam se da vam se post, kao i nail art svidio, stvarno sam se jako potrudila slikajući sve to, a vi mi u komentare napišite kako vam se sviđa ovaj nail art te ako želite više takvih postova!
 
I nemojte zaboraviti posijetiti Hannin blog kako biste vidjeli njezin nail art ♥♥
 
 
XOXO,
 
 

You Might Also Like

8 komentara

  1. Dizajn noktića je prelep.Pravi letnji. :) ♥

    elyandyou.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Nail art je predivan! Definitivno ću ako ne ovo ljeto onda iduće isprobati!

    ourstardoll-world1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!Nokti su preslatki,taman si mi dala ideju kako da ih nalakiramm!!!

    Novi post kod mene ------->perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš mi je drago ♥♥

      Izbriši
  4. Gdje si kupila tu točkalicu? :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U DM-u :) Ako ju ne možeš pronaći, slobodno pitaj prodavačicu ♥

      Izbriši

Komentirajte ♥