Sretan rođendan blogu!!!!

10:32:00

Hello girls ♥
 
Dođao je i taj 24.8; rođendan blogaa!!!!!!
 


 

 
 

Nikada, ali stvarno nikada se nisam mogla zamisliti kao bloggericu koja blogga i vodi svoj blog već godinu dana! Hvala vam svima na podršci, divnim komentarima i svemu ostalome!! ♥♥♥
Također hvala Ivani, na prelijepom postu za rođendan bloga I žao mi je što je Lenka na moru pa ne može s nama "proslaviti" ovaj dan :') :*
 
 
Pripremila sam vam časopis povodom rođendana bloga! Uživajte:
 


Nadam se da vam se sviđa ♥♥
 
Hvala vam stvarno na svemu, na svoj podršci, na komentarima, prijedlozima, zahtjevima za post, hvala bloggericama! Neću nikada ovaj dan zaboraviti, rođendan bloga!!!
 
Nadam se da ćete uživati u ovom danu , kao i ja ♥
 
 
XOXO,
 


You Might Also Like

10 komentara

  1. A ne mogu vjerovati da je jedna godina na ovom blogu,nekako brzo je prošla...Bilo je i uspona i padova ali Kreativan blog traje vječno...Žao mi je što više neću bloggati ovdje jer mi je bilo jako lijepo i sve to...Sretan rođendan blogu <3
    I da drago mi je da je post koji sam ja napisala drugi po broju najboljih pregleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan rođendan blogu! Ne mogu vjerovat da već ovaj blog ima godinu dana! Ja sam se u ovaj blog učlanila prije nekliko mjeseci kada sam saznala za njega i odmah su me privukli kreativni postovi i predivan izgled :) I da, sada je isto izgled predivan, jako mi se sviđa ♥ Časopis je odličan ! I ne brini se zbog članova i pregleda, doći će polako :D Jedva čekam personal blog :)

    paola-Cherry

    OdgovoriIzbriši
  3. Srećan rođendan blogu.Nije puno prošlo kako sam se učlanila na ovaj blog.Šta je mene privuklo?Kako je ime 'Kreativni blog' postovi su jako kreativni i dizajn bloga je vrh.Želim vam puno sreće i da nastavite redovno pisati postove.Super ste. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sreta rođendan blogu

    Prijavljujem se za natjecanje reockrea1

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan rođendan blogu <33 Nadam se da ćete doživjeti još puuno godina. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan rođendan blogu , jako sam srećna što ste već godinu dana uspeli da uspešno vodite ovaj blog ! ♥
    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan rođendan Anči. Blog ti je stvarno odličan! Zsalužuješ puno više, blog je fenomenalan! O izgledu da ne priča. A tek izbor muzike. Svaki dan, doslovno, dođem na tvoj blog slušati muziku :'D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Hannice ♥♥♥

      Izbriši

Komentirajte ♥