Rođendan bloga.

17:46:00

Hello girls ♥

 
Pa, uskoro, točnije 24.8. je prvi rođendan bloga. Vi ste sve manje aktivni i sve se bojim kako će rođendan proći. Želim da blog bude što uspješniji te kvalitetniji, trudim se pisati originalne i zanimljive postove, no dobijem jako malo ili, najbolje, nula komentara. Ponavljala sam si da se ne smijem zamarati time jer sam mislila; pa gdje je još 24. ima vremena, no vaša aktivnost postaje sve rijeđa i zbog toga se loše osjećam. Kao da ništa nisam postigla u godinu dana vođenja ovog bloga, kao i da ne pišem dobro postove. Svaka bloggerica se trudi izdvojiti sat-dva ili više da vam napiše post, a vama nije teško da napišete samo komentar ispod tog posta.
Tako da bih vam bila zahvalna kako biste bili što aktivniji, barem za rođendan bloga, jer bi mi značilo do neba ♥


XOXO,

You Might Also Like

2 komentara

  1. Ej moze jedna moja zamisao? Hahahahaha... Ugl ja sebe kad imam 0 komentara odem na blog i ono kad pise : 'Nema komentara'. Ja sebe tjesim kako se ljudima takooo svidio post da nemaju komentara :') Ti meni pises odlicne postove al lijena sam ko konj (iako on nije lijen al tu zivotinju u zadnje vrijeme u recenicama previse koristim). XD

    OdgovoriIzbriši
  2. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥