Q&A - odgovori!

15:10:00

Hello girls ♥
 
Rekla sam da će ovaj Q&A biti  časopisu, ali ipak sam odlučila napisati post o njemu. Uživajte :)
 
 
 
 
1. Iskreno, zadovoljna si uspehom bloga za ovih godinu dana?
 
Pa iskreno, nisam baš, ali to je SAMO zbog malo komentara. Naravno, ne mogu se žaliti na 20 000+ pregleda niti na gotovo 60 članova. No, jesam, na kraju svega ipak se moj trud na neki način isplatio i zadovoljna sam.
 
 
2. Kada i zašto si odlučila da ubaciš još adminke?

To je bilo još dok je trajala škola, silno sam željela ispraviti sve ocjene kako bih na kraju prosjek imala 5 pa nisam imala vremena za blogganje. Onda sam odlučila ubaciti još koju bloggericu kako bi ona pisala kada ja ne bih i obrnuto.
 
 
3. Mišljenje o bloggericama na tvom blogu?
 
Pa, ne mogu se žaliti na njih. Imaju kvalitetne postove, mislim, nije sad da napišu dvije rečenice i "bok" nego vidim da ulažu vrijeme kako bi napisale neki post. I dosta su aktivne, što mi stvarno znači i hvala im na tome ♥
 
 
4. Jesi li zadovoljna s njima?
 
Kao što sam rekla, jesam :)
 
 
5. Raduješ li se školi?
 
Da, ali samo da vidim prijatelje koje nisam ovih praznika, ali čula sam da će neki stari učitelji ići u penziju, pa ćemo uz nove predmete (sada ću sedmi raz.) i uz njih učitelje, dobiti i nove učitelje iz starih predmeta. Najviše se bojim fizike I kemije jer si govore da su to najteži predmeti. I dosta je učenika koji bi sad trebali ići osmi raz. palo semdi, tako da će neki doći k nama u razred :S Ugl; ne, ne radujem se školi xD
 
 
6. Jesi li ikada razmišljala o zatvaranju bloga?
 
Ne sjećam se baš... Mislim da jesam i to onda kada sam vidjela da sam u nekoliko mjeseci imala jako malo članova, ne znam što sam ja očekivala. A i onda nisam pisala baš često, ponekad sam se znala ispričavati "čitateljima" što nisam napisala post jedan dan xD Ali, da, mislim da jesam, no sva sreća da ga nisam zatvorila 0.o
 
 
7. Kako si došla na ideju da otvoriš blog?
 
Pa, počela sam čitati blogove o Stardollu, pa sam vidjela TK-HR i onda sam si mislila kako je cool pisati postove i uređivati izgled bloga, pa sam gledala po YouTube-u kako napraviti blog, mijejanje izgleda bilo mi je valjda najzabavnije, a i neke bloggerice su mi pomogle oko nekih stvari jer još nisam sve shvaćala kako nešto napraviti na blogu itd. Sve u svemu, dobila sam inspiraciju od drugih blogova.
 
 

8. Koja tri bloga su ti omiljena?
 
To je lako:
 
 
 
9. Tri omiljena citata u slikama?
 
Hmm... Pa imam ih dosta, mislim nemam baš omiljeni, ali možda ovi:
 
Najjači ljudi nisu uvijek ljudi koji pobijeđuju, nego ljudi koji ne odustaju kada izgube.
 
 
Ovaj citat nisam mogla pronaći u slikama, pa sam ga ja napravila:
 
 
 
10. Tko je tvoj idol?
 
Pa, rekla bih Bethany Mota, ali nekako mi se sad to po prvi puta promijenilo. U zadnje vrijeme me ona vise i ne zanima toliko. Sada sam opsjednuta Nashom Grierom *-* Can we just take a moment... Ne mogu vam zaista opisati koliko ga volim, koliko ga želim upoznati, samo ga zagrliti... Mwaah ♥♥
 
 
11. Jesi li gledala x factor adriu?
 
Iskreno, nisam. Znam da će se sada mnogima usta spustiti do poda, ali nisam ju pratila jer ja baš ne gledam TV (moja zabava je all day YouTube xD), ali ono, povremeno jesam i gledala sam finale, sigurno :)
 
 
12. Naj film?
 
Greška u našim zvijezdama *-*
 
 
13. Naj knjiga?
 
Nemam, ali vjerujem da će biti ili Cura na netu (Zoe Sugg / Zoella) ili TFIOS jer sam posudila te dvije knjige nedavno.
 
 
14. Koju seriju preporučuješ?
 
Kosti, Mentalist ili neku drugu vrstu CSI/triler filmova.
 
 
15. Jesi zadovoljna s blogom?
 
Rekla sam u prvom pitanju :3
 
 
16. Koliko imaš godina?
 
Imam 12. :')
 
 
17. Da sutra vidiš da su ti svi postovi izbrisani kako bi reagirala?
 
Wow, zanimljivo pitanje... Hmm... Pa ne znam bilo bi vrlo "tragično" to za mene nikada ne možete predvidjeti. Prvo bih poludjela, ali kasnije bih se počela smirivati jer ne mogu cijeli život posvetiti brizi o postovima. Ali bila bih tužna, što je je...
 
 
18. Jesi li pesimist?
 
Pa, ne znam... Nisam općenito, ali može se desiti da baš taj neki tjedan ili dan imam lošu sreću, kao što je bilo kad sam bila na moru, izgubila sam naušnicu, jedan dan punjač, onda mi se mobitel strgao... Ali mislim da je to sve zbog toga što se jednostavno za sve brinem.
 
 
19. Jer te čudi sto blog ima mnoogoo čitatelja ali i maloo komentara?
 
Da... Skoro 60 članova, a jako malo komentara... Potrudit ću se srediti to kvalitetnijim postovima ♥
 
 
20. Kakav post misliš sljedeće napisati?
 
Nisam sigurna... Mislim da tombola za rođendan bloga :D
 
 
21. Da sutra dobiješ 100 komentara na neki post i jos 100 članova bi li se razveselila?
 
Naravno da bih!!! Vjerojatno bih počela skakati po krevetu dok ne pukne (ozbiljna sam) i odmah bih išla slati poruke o tome frendicama. To bi bilo savršeno iskustvo *-*
 
 
22. Bi li tada napravila giveaway?
 
Bih, sigurno, no i sada sam htjela i za rođendan i još prije, no naravno, mama mi nije dala, ali vjerujem da bi imala razumijevanja kada bi blog toliko porastao.
 
 
23. Preporuka blogova?
 
Ona tri, koja sam napomenula gore (imate linkove): MY WORLD, LSB I Just be who you want to be te Cloud Ines :)
 
 
24. Voliš li Stardoll?
 
Naravno, ali polako mi postaje dosadan, no mislim da mi neće skroz dosaditi da ga prestanem igrati (bar ne uskoro).
 
 
25. Savjet za bloggerice?
 
Ne znam, jer se odnosi općenito na bloggerice ili one koje bloggaju ovdje, ali inače: budite svoje, pišite iz srca i nemojte da vas loši komentari (hejtovi) spuste, uvijek ih je bilo i uvijek će ih biti!
 
 
To su sva pitanja i svi odgovori, hvala vam puno na njima ♥ Nadam se da vam se post svidio, komentirajte ♥♥
 



You Might Also Like

2 komentara

  1. Hvala Ana na ovome. I ja jako volim tvoj blog. Obožavam TFIOS i knjigu i film. No, knjiga je bolja. Rijetko plačem kad čitam, no kod čitanja/gledanja TFIOS moraš plakati ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♥ Ja sam isto jako plakala kada sam gledala film :'( xD

      Izbriši

Komentirajte ♥