My summer morning routine ♥

22:14:00

Hello girls ♥
 
Dobila sam zahtjev od anonimca da napišem moju jutarnju rutinu. Kao što većina vas vjerojatno zna, mobitel mi je na servisu, a preko bratovog mobitela sam imala problema sa prebacivanjem slika na računalo, tako da ću uzeti s Interneta... Uglavnom, nadam se da ćete uživati pa krenimo na post ♥


~


 Pa, ja se pod ljetnim praznicima kasno ustajema, tj. između 11-12 h. U zadnje vrijeme to se dešava oko pola 1- jedan... Znamm, grozna sam (ali što ću kad sam do kasno budna #YouTubeProbs).
Kad se malo razbudim uvijek uzmem mobitel i provjerim sve social medias (Facebook, Instagram, YouTube itd.). Nakon toga se nekako iskoprcam iz kreveta i odem u kuhinju. Obično prvo pojedem neko voće, breskve ili lubenicu, ovisi što imam kod kuće, a poslije pospremim krevet.

 Zatim prelazim na pravi doručak. Obično sam jako lijena pa samo namažem nešto na kruh ili složim neke žitarice, a ako ima palačniki, onda to s nekim voćem. Ponekad napravim i kakao (ako jedem namaz na kruhu).


 Onda odem u kupaonicu te operem zube i umijem se (tuširam se navečer). Poslije toga ponekad gledam TV i onda se idem presvući i, budimo realni, kao da vam je bitno što ćete nositi cijeli dan (ako nikamo ne idete) tako da nešto samo nabacim na sebe, složim punđicu ili visoki rep te odem na kompjuter, gdje se moj dan nastavlja pisanjem postova :)


I to bi ukratko bila moja ljetna jutarnja rutina. Nadam se da vam se post svidio. Komentirajte ako želite još neki post o mojoj rutini (bilo čega) ♥ Također, bliži se rođendan bloga (24.8.) pa bih vas iz sveg srca molila da budete aktivni jer ne želim u glavi imati misao da u godinu dana nisam ništa postigla...



Volim vas puno :*
 

You Might Also Like

2 komentara

  1. Odlican post, slicne smo jako. I da zao mi je zbog mobitela, zelim da ti sto prije stigne. Jaoo, obozavam citati ovakve postove kao sto su Morning Routine i Night Routine..kao i DIY..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Btw, posjeti i uclani se u moj blog: mylittledreamsbysara.blogspot.com. Tennnkkkk juuiuu

      Izbriši

Komentirajte ♥