Moji najdraži YouTuberi - collab s Mihaelom ♥

14:00:00

Hello girls ♥
 
Danas radim collab sa Mihaellom Ellom! Nakon ovoga, nemojte zaboraviti pročitati I Mihaellin post. Svaka od nas će napisati svoje najdraže YouTubere, ali ja sam odlučila napisati malo drugačiji post. Moji najdraži YouTuberi - Balkan! Nema ih puno, ali mislim da je čisto dovoljno s obzirom na to kakav položaj imaju Hrvatska, BiH i Srbija prema YouTube-u. Pa, krenimo :)
 
 
 
 
 
Već sam vam pričala o Kristini. Ona je vjerojatno moja najdraža (balkanska) YouTuberica, a moglo bi se reći i samo najdraža jer svi znamo da su Američki YouTuberi puno kvalitetniji, makar ne znači da naši nisu dobri. Kristina je presmiješna, obožavam njene kreativne videe.
 
 
 
 
 
 
Sigurna sam da već većina vas zna za ovu popularnu YouTubericu te još popularniju bloggericu Zoranu Jovanović. Ona meni ima predivan smisao za stil i modu te mi je jedna od modnih uzora! Njezin blog posijetite ovdje. Ima zaista predivne outfite. Njeni videi su većinom vlogovi, Q&A-i i sl.
 
 
 
 
 
 
Marija Žeželj je sprska YouTuberica i ima videe odlične kvalitete jer koristi cut pro x (mislim da se tako zove) uređivač za videe koji se inače plaća i mnogi popularni YouTuberi to imaju, ali njen tata ima neki posao tako s videima tako da je ona taj uređivač dobila! Preporučam vam da pogledate njezin kanal jer stvarno ima predivno uređene videe. Ona mi se isto jako sviđa kao Kristina, ali malo manje. Pratite ju na Instagramu: ovdje.
 
 
 
 
 
 
Ovo su blizanci Davor i Petra i meni su preslatki zajedno! Također imaju odlične videe te uskoro idu na svoju prvu turneju po Hrvatskoj! Za Petru samo znam da je zapravo model, manekenka što je stvarno super! Morate provjeriti njihov kanal je imaju stvarno kvalitetne videe i zanimljivi su.
 
 
 
 
 
 
Andrea je jedina YouTuberica iz Bosne koju ja znam i vrlo je uspješna u YouTubeu. Njeni videi mi se baš sviđaju, baš su teen. Pokazuje nam outfite, frizure, makeup ideje, radi Q&A-e itd I redovna je u postavljanju videa.
 
 
 
 
 
 
Janu sam prvu otkrila i ona je isto dosta popularna srpska YouTuberica. Njeni videi, najiskrenije, nisu baš neke kvalitete s obzirom na to da ima preko 20 000 pretplatnika i mislim da još uvijek snima mobitelom!! Ali opet, njeni videi su zanimljivi :)
 
 
 
 
To je to za ovaj post, nadam se da vam se svidio ♥ Komentirajte i recite mi koji su vaši najdraži YouTuberi sa Balkana te znate li za ove koje sam ja spomenula :)
 
 
 
 


You Might Also Like

3 komentara

  1. Iskreno Zorana je neprevazidjena , pricajmo mi sta gos zelimo , ali 80 000 pretplacenih korisnika na jutjubu i titula najpopularnije modne blogerke u Srbiji dovoljno govore. Posle nje medju domacim jutjub devojkama isticem Janu koja ima neku energiju kojom jednostavno kupi svakok ko pogleda njene videe. Slazem se da Marija Zezelj ima skup editor i bolju kameru ali nema ni upola energije koju vidimo kod Jane. Andreu obozavam medjutim mislim da bi bila dosta uspesnija da videe izbacuje redovnije. Sve u svemu ostale jutjuberke nisam pratile te cu ih vec sada pogledati. Hvala na preporukama ! Pozdrav lepotice <333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam sve YouTubere u ovom postu jer su jako zanimljivi i zabavni. :D
    Osim njih također volim gledati Andreu (BiBy Andy) koja priča o nekim stvarima koje voli, radi challenge... Volim gledati i Edu (EdinCreations) iz Bosne koji igra igrice, jednostavno je presmiješan a također KingsOfFailsShow (Marko) igra iminecraft i jako je zanimljiv i smiješan. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pogledala sam jedan Kristinin video mislim da je radila Sister tag...nisam sigurna.Najviše volim gledati Mariju i Janu. Takođe jako volim gledati Vinu koja je jedna energična osoba i jako kreativna. ☺♥
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥