July favorites ♥

23:15:00

 

Hello girls ♥
 
Danas vam odnosim favorite srpnja. Pošto nemam mogućnosti slikati (rekla sam već u nekoliko postova zašto), slike su sa interneta. Nadam se da će vam se post svidjeti :)
 
 
~

U sedmom mjesecu išla sam na more (pročitajte više o tome ovdje), super sam se zabavila i to je definitivno moje najdraže, a i najbolje ljetovanje do sad! Primjetila sam da sam u srpnju nekako više puta bila u shoppingu nego uobičajeno, no to je vjerojatno zbog mora, a i jer svi želimo izgledati kjut u ljeto te se također bliži škola (točnije u devetom mjesecu), ali su bila sniženja pa sam otišla ranije u mini kupovinu. Osjećam se kao da sam i sedmi mjesec nekako visš provela "korisnije", mislim, obavila sam većinu stvari na vrijeme, promijenila izgled bloga, bila aktivnija oko blogganja itd.
 
Stvari koje sam najviše koristila u srpnju...
 
1. Choker ogrlice

New Yorker, paket (+narukvica) 20 kn
 
Tu ogrlicu sam kupila još rpije nego što sam išla na more i od onda ju nosim gotovo svaki dan. Obožavam ju, ide uz sve te je modni hit ovog ljeta!
 
 
2. Mint lak za nokte
 
bilo koja drogerija, 12,90 kn

Ovo je moj najnoviji essence lak u The Gel kolekciji u nijansi 40 - play with my mint. Obožavam ga i trenutno ga imam na notkima, definitivno osvježi vaše nokte i savršen je za ljeto.
 
 
3. Baby Lips
 
bilo koja drogerija, 18,90 kn

 
Ovaj ružičasti Baby Lips sam u sedmom mjesecu puno koristila. Često nosim monotone; bijele, sive ili crne outfite, a kada stavim Baby Lips, posebno je zasja i outfit bude dosta osvježen.
 
 
4. Sunčane naočale
 
 
Ovo nisu moje July favorites naočale već sam kupila nove (dap, još jedne (sada imam 4 para)) koje su slične ovima samo što imaju stakla doslovno kao dva ogledala te je okvir plastičan, mutno proziran. Ugl. precool naočale i cijeli sedmi mjesec sam ih nosila ♥
 
 
Aplikacija s kojom sam definitivno bila opsjednuta cijeli mejsec je sigurno Instagram! Dosta sam "ušla" u fotografiranje i uređivanje fotografija da izgledaju baš intagramski (znate na što mislim), a i provela sam puno vremena na njemu.
 
Pjesma koja je obilježila srpanj je:
 
 
 
Ovu pjesmu sam doslovno slušala cijeli mejsec, ali znate kako ide; već mi je dosadila...
 
 
Neke najdraže slike iz sedmog mjeseca:
 
 
 
 
I da, u sedmom, a i u nastavku osmog (sada) sam se stvarno trudila da napišem što više postova na LSB-u tako da mi je to stvarno ostalo u sjećanju jer sam napisala dosta postova :')
 
Blogovi koje bih posebno istaknula ovaj mjesec:
 
 
 
To je to za ovaj post, nadam se da vam se svidio i zato vas molim da komentirate jer sam se potrudila oko njega... Komentirajte vaše favorite srpnja, pusa :*
 
 

 

You Might Also Like

2 komentara

  1. Slicni su nam favoriti..pa cak i po bloggovima :).

    oneloveonestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični favoriti ♥ I ja imam mint lak za nokte, i mogu samo reč da je predivan :D Nosim ga cijeli mjesec i boja je prepredivna ☺ Još imam i ovaj baby lips, samo što ga ne koristim pošto mi ne pristaje uz moj zgorjeli ten xD Naočale su vrh vrhova, potpuno sam se zaljubila u njih ♥

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥