Its Kiks - hrvatska YouTuberica ♥

12:00:00

Hello grls ♥
 
Danas sam vam mislila predstaviti hrvatsku YouTubericu Its Kiks kojom sam douševljena! I mislim da je jako dobra YouTuberica. Prije svega, nije mi ona rekla da ovo napišem ili tako nešto...
Pa krenimo s postom :)
 
 
Njeno ime je Kristina i na YouTubeu je tri mjeseca, a već ima 1700+ pretplatnika!

Pogledajte njezinih 50 facts about me:
 
 
 
Ima, vjerovali ili ne, 15 godina i da, niska je, (don't judge!). Ima presmiješne videe, kao i presmiješnu sestru:
 
 
 
Još neki njezini videi:
 
 
 
 
 
Ona je vrlo dobra YouTuberica, nendavno je kupila novu kameru i stvarno je meni postala jedna od najdražih YouTuberica, i plus je to što je iz Hrvatske, a ja znam jako malo naših YouTubera. Ugl. samo sam vam htjela reći da je ona odlična i redovna YouTuberica, obvezno se pretplatite na nju i pratite ju na njenom Instagram profilu.
 
To bi to za ovaj post, nadam se da vam se svidio, komentirajte jeste li znali za nju prije i ako niste, kakav ste dojam stekli? ♥
 

You Might Also Like

6 komentara

  1. Jaoooooo, prebucmasta je! Slatkica prava xD Jako mi se sviđaju njeni videi! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Stvarno je dobra ideja promovisati domaće jutjubere (kojih je jako malo naročito u HR i BIH). Kristina je odlična jutjuberka i pratim je, jako je smiješna i kvaliteta videa je odlična. Tvoj blog mi se jako dopada, kao i koncept bloga, imate jako korisne i kreativne postove. Ti si odlična blogerica, redovna si imaš zanimljive postove! Zato bi mi bilo drago da posjetiš moj blog i učlaniš se ukoliko ti se dopadne! ❤😉☺

    zarinkutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Kristina je odlična YouTuberica i pratim ju od početka još dok je imala stari kanal na kojem je snimala na engleskom. Ima super kamaru i vidi se da se trudi oko videa. Super post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam za nju saznala na tvom blogu, kad si pisala kako HR nema puno youtubera i to pa kad si ostavila link njenog kanala. Oooodlicna je youtuberica prvenstveno zbog kvalitete videa, pa onda humora i ne snimi tek tako video vec ga vrhunski uredi. Super mi jee i ima od 2 tjedna ja nju OBOZAVAAAMM!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam za nju saznala na tvom blogu, kad si pisala kako HR nema puno youtubera i to pa kad si ostavila link njenog kanala. Oooodlicna je youtuberica prvenstveno zbog kvalitete videa, pa onda humora i ne snimi tek tako video vec ga vrhunski uredi. Super mi jee i ima od 2 tjedna ja nju OBOZAVAAAMM!

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥