Favoriti kolovoza ♥

20:20:00

Hello girls ♥
 
Evo nas i s favoritima kolovoza. Ovo neće biti kao i obični favoriti već ću vam napisati zašto je kolovoz za mene bio "velik" I poseban mjesec, što sam najviše slušala itd.
 

Ovaj mjesec zaista je bio velika stvar u mojem životu, vjerovali ili ne. U ovom sam mjesecu saznala za ljepotu zvanu Nash Grier (samo se smijte da sam neka luda fangirl) i na mobitelu imam 100 njegovih slika i raznih gifova. Doduše, znala sam ga i prije, ali nikada mi nije ništa značio. Sada mi je on sve. Njegove videe i vine-ove sam počela gledati sve češće i češće, više me baš i nisu zanimali savjeti za modu ili BTS frizure. Zavoljela sam i bivši MAGCON (bravo ja, sa svime uvijek kasnim):
 

 
 Također, ovog sam mjeseca polako počela mijenjati vrstu glazbe, zavoljela sam čak i neke repre, dijelomično, doduše teen (Jack & Jack, prva pjesma koja počne svirati kada uđete u moj blog) te skoro pa više uopće ne slušam pjevačice.
 
Inače uvijek počnem slušati nove pjesme krajem mjeseca, tako da ih sada ima više, nema baš jedne koju sam slušala čitavi kolovoz...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ovaj mjesec sam se skroz promijenila, postala sam malo zatvorenija i stil mi se promijenio, više nema rozih, plavih i žutih majica, hlača na točkice. Moj stil sada je sve pojednostavljeno, bijelo - crno - sivo, sa jednostavnim dizajnom, natpisom i/li brojem, ništa posebno, ali smatram da takve majice savršeno pašu uz obične traperice i bijele tenisice.
 
 
 Najbolje slike/gifovi ovog mjeseca:
 
 
 
 

(via Instagram, by me: ana_cvetnic)

 
Pošto sam postala tako veliki Nash fan, na mobitel sam si instalirala Twitter i Vine, kako bih ga špijunirala (hahaha xD) pa su to manje-više aplikacije koje sam najviše koristila ovaj mjesec.
Ovaj mjesec je bio i rođendan bloga kojeg smo predivno proslavili ♥
Isto tako, moje blogganje na LSB-u je završilo jučer, bilo je to divnih dva i pol mjeseca, makar mi se čini puno puno duže razdoblje.
 
Sve u svemu, ovaj mjesec bio je stvarno uzbudljiv, a najviše zbog toga što sam zavoljela Nasha, ne znam kako bih ja živjela da nisam znala za njega. Iskreno, prije mi je Bethany bila na njegovom mjestu, obožavala sam je. Ali opet, ova moja "veza" prema Nashu je potpuno drukčija, prvo što je dečko, nije djevojka pa da pokazuje videe o modi i ljepoti, i još što mi je zgodan i presmiješan i obožavam njegove videe te sam u samo nekoliko minuta gledanja njegovih vinea postala opsjednuta. To je drugačije. Ugl. ne pričam sada o Nashu, već ću završiti i ove favorite.
 
Dakle, to je bio osmi mjesec i ono što mi je donio, nadam se da vam se post svidio ♥ Ostavite komentar :3
 
 


You Might Also Like

10 komentara

  1. Moramo odrediti jedan dan prije nego što škola počne da cijeli dan fangirlamo Nasha i Camerona i špijuniramo ih dok nas ne primijete.*-* hahah Kako se zoveš na twitteru i vineu?♥
    http://ineslittlecloud.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, slažem se :* Na Twitteru sam AnaAnnie_ a na Vineu Ana Annie :')

      Izbriši
  2. http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/50-random-facts-about-me-tag.html nominovala sam te za tag, uradi ga ako ti se svidii :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na nominaciji, svakako ću ga napraviti čim prije ♥

      Izbriši
  3. Hahah, post je savrsen. Ja obozavam Cameronaaa amee meni koliko je on savrsen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ♥ Hah, I meni je zgodan :')

      Izbriši
  4. Meni je on presladak jednostavno ne mogu ostati ravnodušna na te njegove baby-blue okice *-*
    A to za Twitter i Vine, ne brini se , nisi jedina zaista hah jer i ja 24/7 špijuniram 1D haha :D Inače ja ti imam veeelikog iskustva sa fangirlingom jer to stalno radim tako da ako još nisi počela sa crazy fangirlingom ubrzo češ haha xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah, hvala Bogu pa nisam jedina :* :* ♥

      Izbriši
  5. Super ti je post, a s Jack and Jack i njihovom Paradise si me zarazila hahaha. xD

    http://troiscorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hahaha, pa drago mi je što ti se sviđa pjesma ♥ :*

      Izbriši

Komentirajte ♥