Blog postaje Personal.

18:34:00

Hello my beautiful people!
 
Jeste li primjetili? Drukčiji pozdrav? xD Pa, hej, dragi moji lijepi ljudi koji upravo čitaju ovaj post (nemam pojma što upravo govorim). Sigurna sam da već znate za ovo, jer sam rekla da bih to napravila, ali poslije rođendana bloga. Dugo sam razmišljala o ovome i zaključila sam da bih na kraju ipak htjela imati svoj personal blog, u kojem samo ja bloggam. Nisam baš bila sigurna dali da otpustim bloggerice, s obzirom da su mi stvarno puno pomoglo blogganjem i objavljivanjem postova dok mene nije bilo. I da, pije svega, neću brisati ničije postove, ništa! Sve ostaje na svojem mjestu.
 
Mijenjam sve! Imamo 58 članova, a jako malo komentara, pa sam zaključila da trebaju kvalitetniji postovi. Postavljat ću samo svoje slike (kao što ste već mogli primjetiti da radim), pokušat ću pisati što je kvalitetnije i profesionalnije. Također, mijenjam izgled, bit će više teen, sa manje kričavih boja i svega toga. I tematika postova se mijenja. Doduše, samo ću nadodati neke ozbiljnije, i dalje će tu biti DIY-eva, outfita itd.
Također i ime ću promijeniti, razmišljala sam o Ana's Life, ili opet nešto originalnije (ostavite ideje za ime u komentar, možda dobijem inspiraciju), jer nije baš da su takva imena česta, ali ima ih... Link bloga ostaje isti!
Tko zna, usred novog stila blogganja možda čak i promijenim mišljenje pa opet napravim natjecanje za bloggerice, no ne vjerujem, ali nikad ne znaš... Uglavnom, samo sam vas željela informirati o tome, sutra ću maknuti bloggerice (hvala im na svemu od srca ♥). Blog će za nekoliko sati biti zatvoren zbog preuređivanja.
 
-Što mislite o ovome, slažete li se s time da blog bude personal?
-Prijedlozi za ime bloga?

Nadam se da ćete blog i dalje pratiti ♥♥
 

You Might Also Like

3 komentara

  1. Slažem se da blog bude personal, jedino bi mogla kad ti zatreba uzet nekoliko bloggerica da bloggaju i pomognu ti :) Za ime bloga stvarno neznam, neka bude Ana's creative world ili Ana's life na primjer <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Takođe,slažem se.Što se tiče imena izaberi ono koje se tebi svidi.Može se zvati Ana's life , izaberi ime koje se tebi svidi. ☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo ja sad nemam ništo u vezi s imenom već se promjenilo paa da xd

    Slažem se da bi blog bio bolji da postane personal ali i ovako je bilo bolje :D

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥