Back to school tjedan #1 DIY bilježnice

15:20:00

Hello girls ♥

Sjećate se mojih rubrika Božićni tjedan i Uskrsni tjedan od prošle godine? E pa, ta je serija ponovno 'oživjela' i to za povratak u školu!
Danas radim još jedan collab, a to je sa Ines sa bloga Cloud Ines. Kada pročitate ovaj post, posijetite i njen blog kako biste vidjeli još nekoliko ideja za unikatne bilježnice. Pa, ja ću vam pokazati jedne od stvarno najlakših načina kako uz malo vremena napraviti super originalnu bilježnicu!
 
 
Za prvu ćete bilježnicu trebati:
 

Prvo precrtajte konture bilježnice na vanjsku stranu papira kojeg ste odabrali.
 
 
 
Izrežite papir nekoliko centimetara dalje od linije koju ste iscrtali.
 
 
Zatim položite otvorenu bilježnicu na papir tako da ga možete presavinuti i zalijepiti rubove na korice bilježnice. Ako omotavate bilježnicu na obje strane onda ju položite zatvorenu na papir (dva puta veći od bilježćnice) te zalijepite višak na korice.
 


I to je to! jedan jako jednostavan i lagan način!
 

Istim sam se principom služila sa drugačijim printom papira, ali sam na njega ovaj puta zalijepila Miniona sa postera kojeg sam dobila u časopisu:
 


 
Znam da je takvu sličnu napravila Ines, ali to se je jednostavno tako poklopilo, nismo niti jedna niti druga znale kakve će jedna i druga bilježnice napraviti.
 
Za sljedeću bilježnicu će vam trebati:
 



 
Prvo omotajte bilježnicu bijelim papirom kao što sam pokazala na prethodnoj bilježnici te izrežite neke male sličice koje vam se sviđaju iz časopisa ili možete isprintati, ali svi znamo koliko je boja skupa... Zatim ih obvezno prije lijepljenja posložite na bilježnicu onako kako želite i kad ste zadovoljni, počnite lijepiti. Moja završna bilježnica izgleda ovako:
 
 
Poslije sam još ovu bilježnicu omotala ljepljivim omotom za bilježnice i knjige, ali molim vas, ako niste to prije radili nemojte sada pokušavati jer ja sam to jako pažljivo i nježno radila, a ispalo je ovako:
 
 
Ako vidite ove crte, to se nije trebalo dogoditi, iako sam sve radila ravnalom kako bi ispalo rano, upropastila sam si bilježnicu...
 
Po istom sam principu napravila i ovu bilježnicu:
(efekt sam dodala)
 

Možete i od papira izrezati ove "krugove" za vaše ime i školski predmet:
 
 
 
 
To je to za ovaj post, nadam se da vam se svidio. Znam, da ideje nisu sad baš ono, sa kraja svemira originalne ili što ja znam, ali ne mora značiti da ste svi baš rođeni umjetnici ili spretni u DIY-anju, pa sam vam pokazala neke od najlakših tehnika. Također, znam da su slike lošije kvalitete, ali nisam imala baš puno vremena sve profesonalno slikati pa su eto, neke tamnije.
 
-Kako vam se sviđaju bilježnice?
-Koja vam je najljepša?
 
-KOMENTIRAJTE-
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

3 komentara

  1. Preslatke bilježnice :)
    Najviše mi se sviđa ideja sa sličicama iz časopisa, mislim da ću je isprobati ali sumnjam da će mi tako dobro ispasti kao tebi haha

    OdgovoriIzbriši
  2. sjajan post i super ti je pesma :)
    f4f?

    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, bilježnice su preslatke :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥