Utisci s ljetovanja ♥

09:42:00

Hello girls ♥
 
Pa, evo, post o mojem ljetovanju. U jednom od mojih nedavnih postova ste mogli pročitati da nisam nosila mobitel na more (neki private razlozi)... No ipak jesam... ALI! Baš je ovo moralo biti kobno ljeto i strgao mi se mobitel.. No doći ćemo i do tog dijela. Tako da opet nema fotografija.
 
 
~
 

 
Dakle, krenuli smo busom u oko 9 sati (ujutro, na stanici smo bili od pola 9). Tamo sam se našla s frendicama, pospremili smo kofere u bus, zauzeli mjesta (zadnje sjedalo, naravno), pozdravili se s roditeljima te krenuli za Selce! Svake godine možete ići u kamp Selce Crveni križ, to nema nikakve veze zapravo s Crvenim križem, mislim, ne morate biti clan ili tako nešto, može ići bilo tko u osnovnoj školi od trećeg razreda. Uglavnom, u busu je kao i uvijek jako zabavno, pričali smo, zabavljali se i radili razne challenge. Kad smo stigli, svatko je uzeo svoj kofer i podijelili smo se u kućice; da, tamo svaka "grupa" ima svoju kućicu, no nije to ništa specijalno, sve je malo, ima malu kupaonu, određeni broj kreveta, neki imaju stol, ormar i malu komodu. Stvarno ništa posebno. Svako jutro trebaš čistiti tu kućicu jer se ocijenjuje i na kraju smo bile druge po redu za najčišću kućicu te smo zbog toga dobile veliku Dorina čokoladu, ali to se sve zbilo zadnji dan! Uglavnom, na plažu se išlo dva puta na dan, ujutro i popodne i tamo smo bili oko 3 sata. Jedan dan je bio izmjeren čak 41 stupanj i to u hladu!!! Svaki dan također imamo doručak, ručak, užinu i večeru, a navečer neke aktivnosti, npr. karaoke isl. a poslije toga dobijemo sladoled. Bilo je odlično, upoznala sam stvarno puno super ljudi i sada smo frendovi, iako niti ne živimo u istom mjestu, preko Facebooka ostajemo u kontaktu. Zadnji dan smo išli u grad i imali smo svoje slobodno vrijeme. Nisam ništa kupila, ali vidjela sam jednu bijelu kapu (šilterica) i na njoj je onaj kao logo Superman-a i totalno sam se zaljubila u to, no nisam imala dovoljno novaca da ju platim.
 
 E da, i sada da vam kažem onaj kobni dio... Jedan dan sam se vratila s plaže u kućicu i shvatila da mi nedostaje jedna naušnica! I tako, kući sam se vratila sa samo jednom (bila je to prava srebrna naušnica). I onda, na mobitelu mi se niti jedna aplikacija nije željela otvoriti, sve je počelo blokirati i uopće nisam imala signala niti mreže, a imam neograničen internet. Slijedeći dan, dogodila mi se ista stvar kao i s prošlim Huawei mobitelom: isključi se, a kad ga pokušam uključiti piše mi logo huawei i onda samo piše android i to tako stoji sve dok se mobitel ne isključi. Garanciju nemam, sve živo sam već isprobala ali ništa ne funkcionira...
 
 Ekipa je bila super, smijali smo se do suza i pamtit ću ovo ljeto po tome kako sam s frendicom u pola 1 u noći išla po kampu kao ninđe i šuljale se do tuđih kućica.
 
To bi ukratko bilo sve, to sam stvarno sve kratko opisala, jedna stvar je samo ostala tajna, no to vam stvarno ne mogu reći hihihi...
 
Nadam se da vam se sviđa post i da ste uživali. Napišite mi u komentare gdje vi idete/gdje ste išli na more :)

 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 
XOXO,
 

You Might Also Like

5 komentara

  1. Anonimno10:02

    Zašto Ana H. ne piše?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, kaže da ima previse obveza, razgovarat ću s njom pošto još nije napisala niti jedan post...

      Izbriši
  2. Čini mi se da ti je bilo stvarno lijepo :D Ja svake godine razmišljam bi li išla u neki kamp ili ne bi, no na kraju prevlada lijenost. :')
    Što se mobitela tiče, barem sad znaš da sljedeći put treba uzeti neku drugu marku mobitela, kada ti se već dva puta ponovilo isto. :)
    Kad već pitaš... ja sam u Zadru, kod bake, odmaram, telka, komp, kupanje... :3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da I je :) Pa odi jednom, možda se sretnemo ♥
      Znam, definitivno slijedeći puta uzimam Samsung. I nadam se da se lijepo provodiš u Zadru :) ♥♥

      Izbriši
    2. Anonimno20:14

      Lina i ti imas baku u Zadru ,imam i ja hah. Mozda se vidimo iako ni ne znam kako izgledals xD
      Lexsipexsi (na stardollu)hah

      Izbriši

Komentirajte ♥