Nauči voljeti svoje tijelo

13:18:00

Hello girls ♥
 
Pa, vratila sam see!! Jako ste mi falili, stvarno, jako ♥♥♥ Kada sam napisala prvi post nakon ovih sedam dana što nisam blgogala, na LSB-u, odmah sam se osjećala bolje :) Uglavnom, danas ćemo pričati o malo ozbiljnijoj temi. Nauči voljeti svoje tijelo.
 
 
~
 
Velika većina cura misli da su debele, ružne, da su sve druge ljepše od njih. No to stvarno nije istina. Većina njih govori kako su debele samo zato da bi im drugi rekli da su zapravo mršave, no možda zaista jesu i možda one zaista sebe vide debelu. My story...; ja sam oduvijek, ali baš ono, odkad znam za sebe mislila da imam debele noge, nalik na "ženstvene obline" tj. da imam građu tijela u obliku kruške (uzak struk, šire noge) poput moje mame. To sam mislila do petog razreda. Ja sam u ogledalu zaista vidjela svoje ružne debele noge i stalno sam mislila da svi gledaju samo u njih kada sam bila u školi. Bilo me je stvarno sram nositi sve jer su moje noge izgledale debelo u svemu. Tubila sam si u glavu, da trebam voljeti sebe kakva sam, da trebam biti samopouzdana, da postoji još milijon drugih cura koje imaju takve noge. No negdje u prosincu, pogledala sam se u ogledalo i vidjela da su moje noge vitke. Mislila sam, to je samo "odnaprijed", ogledalo ne prikazuje 3D, onda bi se tek moje noge "iskazale". Na svim slikama sam ispala zapravo baš mršavo i tome sam se čudila. Satima sam se gledala u ogledalo i shvatila..da ogledalo zapravo prikazuje sve baš onako kako i drugi ljudi vide. Da su moje noge zaista tako vitke, makar su mi to svi stalno govorili, ja im nisam vjerovala. Ne znam što mi se desilo, no od onda sam dobila puno samopouzdanja, zaista sam shvatila da nemam ni celulita niti da su moje noge debele... Stvarno sam u sebi vidjela novu osobu, vidjela sam svoje lijepe noge. Možda vam se čini kao da se hvalim, no stvarno nemam debele noge, no sada se osjećam 10 puta bolje otkako sam dobila toliko samopouzdanja. Još dan danas, evo baš jučer, sam se brinula oko mojih zubiju, kako nisu bijeli i da su krivog oblika, prištića, crvenila u licu... Kao da sam ja jedina koja imam problema. Jučer sam na The Ellen show-u vidjela da je jedna glumica režirala film u kojem se jedan čovjek želi ubiti jer ga je cura ostavila i zbog još mnogih ostalih problema s drugim ljudima. I onda je od čovjeka do čovjeka s kojima je imao problem išao to riješiti kako bi se njegova želja za samoubojstvom smanjila. I tako je saznao da i ti ljudi zapravo isto imaju problema i suočavaju se s njima, a opet ne žele počiniti samoubojstvo. Ne znam koliko ste shvatili ovo što sam pričala. Uostalom, kako god da izgledate, prekrasni ste, savršeni. Nitko vas ne smije osuđivati ili vams e rugati kakvi god da jeste. Naučite voljeti svoje tijelo, prihvatite se.
 



 
 
 
Eto, nadam se da sam vam ovim postom barem malo dala neku motivaciju I inspiraciju.
 
-Kako vam se sviđa post?
-Što želite u sljedećem postu?
 
 
-KOMENTIRAJTE-
 
 
XOXO,
 


You Might Also Like

11 komentara

  1. Po meni je ovo jedan od tvojih boljih postova. Stvarno je zreo i zanimljiv. Ja imam onaj drugi problem, ne mislim da sam predebela nego premršava. I ljudi mi to govore. Užasno se osjećam kad djevojke govore da su debele, da imaju viška kila jer nemaju pojma kako je zapravo grozno biti mršav! :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, stvarno si mi uljepšala dan ovim komentarom. Baš mi je žao što imaš takav problem, jednostavno si takve građe. Pomogla bih, no nemam baš neke savjete za popunjenije tijelo trenutno :/ Pokušaj jesti više, no nemoj se pretrpavati nezdravom hranom. Jedi ono što obično jedeš, no više. Ne znam funkcionira li... Sretno ♥

      Izbriši
  2. Post mi se baš dopada.Ja za sebe mislim da sam predebela,još kad pogledam butine.Veće su nego kod moje majke. I počelo je da mi ide na živce što sam debela.Ali vremenom ću to valjda uskladiti.Mislim da je vo jedan od tvojih boljih postova

    OdgovoriIzbriši
  3. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam imala drugi deo problema - mrsavo telo. I nije to bilo zato sto sam unosila manje hrane vec zato sto imam takav metabolizam. Koliko god jedes - ne mozes se ugojiti preterano. U poslednje vreme pocela sam da jedem dosta vise nego ranije ( ne zato sto zelim da se ugojim , jednostavno uvek sam gladna) i primetila sam da sam pocela da se gojim. Sada se mnogo bolje osecam u svom telu. Suknjice , sorcevi , dzins , haljinici sve mi bolje pristaje nego ranije . Mnogo mi laska i kada mi kazu da imam cuvenu manekensku gradju u obliku pescanog sata. ( komentare koje sam ranije dobijala bili su uglavnom da sam premrsava i nimalo mi nisu prijali ) U svakom slucaju mislim da bi svi treba da uradimo nesto kako bi bili zadovoljniji sobom i svojim telom. Naravno ne treba da izgladnjujemo ili jedemo do neke prekomerne kolicine. Vec samo da se pobrinemo za svoje telo u granici koju nam je oriroda postavila. Pozdrav lepotice <333

    Novi post na mom blogu :
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na ovom divnom komentaru ♥♥

      Izbriši
  5. Ovo je jedan od tvojih najboljih postova.I ja sam isto imala problem kao ti i isto mi dogodilo kao i tebi.Stvar je da moraš to naučiti gledati na ljepši način ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. To je točno što si napisala, Ivana ♥♥♥ :*

      Izbriši
  6. Super su ti postovi, i blog ti je exstra, ako hoćeš, i možeš poseti i moj blog smile132.blogspot.com Jako se trudiš, i dopadaš se svima kao blogerka....

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno su mi presuper tvoji postovi i rasplakala si me, ovo je stvarno odlicno.

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥