June favorites ♥

14:31:00

Hello girls ♥
 
Vrijeme je za favorite lipnja! Ovoga puta će biti malo drukčiji favoriti, pošto mi dugo traje process prebacivanja slika na kompjuter preko mobitela. Pisat ću neke događaje koji su obilježili lipanj, slike i dr;  uživajte :)
 
 
~
 
 
Ovog mjeseca smo dobila najviše pregleda, tj. u lipnju smo prešli 10 000+ pregleda na blogu ako se ne varam. Također do danas već imamo 39 članova! *-*
I da, skupila sam 100 followera na Instagramu xD hahaha

Aplikacija koju sam najviše koristila u lipnju je sigurno We Heart It, tražila sam slike za pozadinu za mobitel, inspiraciju (i dobila sam je) *-* ♥ (Username: anadiy)
 
Neke moje najdraže slike u lipnju:
 
 
 

 
Ove dvije su moje slike:
 

 
 
 
A ovo su pjesme koje su definitivno obilježile šesti mjesec:
 
Ryn Weaver - Octahate
 
 
Jason Derulo - Bubblegum
 
 
Citat mjeseca:

Imaj više nego što pokažeš, pričaj manje nego što znaš.
 
 

Eto, to je to za ove favorite lipnja, nadam se da vam se post svidio, komentirajte i dajte mi neke preporuke o čemu bih mogla pisati slijedeće. Također, nemojte zaboraviti posijetiti OVAJ post kako biste mi u komentare napisali pitanja za Q&A i moram se pohvaliti da do sada nisam dobila još niti jedan komentar! :D ˇ.ˇ
 
 
 
XOXO,
 


You Might Also Like

3 komentara

  1. Jako m ise sviđa ovaj citat.We ♥ it mi je jedna od omiljenih aplikacija. ☺

    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja na Instagramu imam oko 135-140 followera i zovem se @queen.lara6. We heart it imam već dugo ali ne koristim baš puno (imam 25 followera). Na We heart it-u se zovem archie_6 (ja mislim o.O) :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja na Instagramu imam oko 40 pratitelja a na We Heart It-u oko 400 mislim i da više...Sve u svemu odlično si napisala ❤❤❤❤
    I da na Instagramu sam:ivanissa_2580 a na We Heart It sam Ivana Reljanović.

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥