May favorites!

20:02:00

Hellow girls ♥


Nisam znala kakav da vam post napišem, ali željela sam imati nešto gdje su moje osobne fotografije pa sam se sjetila da bih vam mogla pokazati
 svoje prve May favorites pošto je svibanj nedavno završio! Točnije, nije baš nedavno pošto je već 12; ali opet... Nije baš puno prošlo xD Pa, počnimo :3
 
 
~
 
 
 
1. Essence lakovi 
 
Inače volim ove lakove jer imaju savršen kist s kojim mogu lijepo nalakirati nokat, bez pogrešaka. Potrebna su dva sloja laka da bi boja bila intenzivna, kao i kod običnih lakova. Ja ih volim i dolaze po pristupačnoj cijeni od 13, 90 kn.
 
 
2. Kapa / šilterica 
 
Ajme, ubi me ova vrućina pa mi je ova kapa uvijek super došla da se sakrijem suncu! Definitivno vam preporučam da kupite neku šiltericu, izgleda cool, a opet vam pomaže za zaštitu od sunca :) Ja sam kupila svoju u City Centru u Chrash One dućanu (prvi puta sam išla tamo xD), na sniženju za samo 30 kn!!! Možete ju kupiti i u crnoj boji.
 
 
3. Skateboard lančić

Ovaj lančić sam kupila još davno, ali sam ga ovaj mjesec jako puno nosila. Jendostavno paše uz SVE i super upotpunjava jednostavne kombinacije. Ne znam koji je točno dućan bio, ali lančić je koštao 20 kuna. Možete ga kupiti u rozoj i ljubičastoj boji osim bijele.
 
 
4. Sunčane naočale
 
Ove bijele sunčane naočale s plavim staklima nosim doslovno cijeli svibanj, a još i sada! Predobre su mi i pašu uz svaku odjevenu kombinaciju. Kupila sam ju u C&A
 za samo, nećete mi apsolutno nikada vjerovati, 12 KUNA!!! Da, dvanaest! Bile su 45, ali je bilo sniženje 50% pa su bile 25 kn. I još je pisalo veliko sniženje! I ja reko, ajme kako jeftino i kad smo došle na blagajnu ja i mama, rekla nam je blagajnica 12 kn jer je još od tog popusta bio popust. Koja srećaa ♥♥♥ Inače, te naočale sam dugo samo gledala i onda sam ih napokon kupila *O*
 
 
5. Bijele Conversice

Prošlog mjeseca sam ih stvarno puno nosila, bijele starke pašu uz apsolutno sve i po dizajnu, a i po boji. Znači pašu u z sve boje, šarene uzorke, suknje, šorc, haljine... Možete ih kupiti u Massu, Hervisu, Planet obući i još nekim "skupljim" dućanima ili sportskim. Koštale su regularno, 479 kn.


6. Crna torbica
 
Ovu crnu torbicu već jako dugo nosim i obožavam ju ♥ Stvarno uz sve paše i odličnog je dizajna (barem meni), jako je jednostavna ;) Dobila sam je od frendice, ne znam točnu cijenu i trgovinu.
 
 
I još neke slike koje sam voljela u petom mjesecu:
 


 
I sad dvije pjesme:
 
 

I eto, to je to za ovaj post, nadam se da vam se sviđa. Znam da nisam baš imala puno stvari za pokazati, ali mislim da je za prvi puta ok ♥
Nadam se da vam se slike sve sviđaju koje sam slikala, nisam se nešto spektakularno trudila, ali bilo mi je bitno samo da se vidi što je na slici. Znam da mi je slika torbice loše ispala, ali nije mi se dalo slikati drugu xD
 
 
XOXO,
 
 



You Might Also Like

4 komentara

  1. Extra favoriti Anna. ♥ Nisam nista isprobala... :/

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Starke su divne. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥