Današnja hrvatska muzika

14:56:00

Hellow guys ♥
 
Danas ću pisati o hrvatskoj glazbi. Inspiriralo me to što, otkako sam čula jedan narodnjak, oežlim još vise I sad kao da slušam takvu "neprimjerenu muziku", a prije sam bila sam na stranom (I još uvijek sam).
 
 
~
 
 
Današnja hrvatska muzika - koje je vrste? Jeli rock, pop, nešto drugo? Samo što vam mogu reći jest da se hrvatska muzika pretvorila u cajke i narodnjake. OK, ima tu i ostalih; rocka, popa, klapa, ali vrlo malo i njihovi su malobrojni fanovi. Severina, Jelena Rozga i još mnoge druge popularne pjevačice Hrvatske su iz stvarno nekih predivnih pjesama prešle na narodnjake. U spotovima ne možete vidjeti ništa više nego polugole pjevačice kako tim spotovima privlače sve više fanova. Više nije stvar u glazbi nego tko više pokaže. Danas je jadno reći da je u Hrvatskoj jako malo onih koji slušaju stranu muziku ili neku drugu, koji ne slušaju narodnjake. Ne pljujem one koji ih slušaju, nego samo kažem da se današnji svijet pretvorio u neprimjerenu muziku i spotove. Jedva da danas ima koji poznati bend i/li pjevač/ica koji ne grade svoju karijeru na loš način (na Balkanu). Znam da je prije bilo puno dobrih bendova i pjevača, ali danas se samo traže narodnjaci. I što da drugo pjevači rade, nego narodnjake kako bi zadovoljili fanove?! I time daju jako loš uzor ostalim ljudima (na odjeću, ponašanje, a i potiću ih na slušanje takve muzike). Da vam dam jedan primjer na sebi: više od pola moga razreda sluša cajke. Ja sam bila samo na stranom i to je, zapravo bilo jadno jer nisam znala skoro niti jednu hrvatsku pjesmu (zbog njihove vrste, koju nisam slušala). I onda kako je svaki sat netko puštao takvu glazbu, ja sam počela slušati isto. I svidjelo mi se. Neke, no ne većina. I vidite, zbog utjecaja društva i ja sam "prešla skoro" na narodnjake. Stvarno je tužno kako hrvatska nema dobre i kvalitetne izvođače koje vrijedi slušati i zato je jadno da netko ne zna hrvatsku pjesmu, kao što sam rekla, zbog njihove namjene. Nije da ih sada i ja potpuno slušam, još uvijek sam više na stranom, ali znam poslušat i neku našu.

I da, nemojte slušati neku vrstu samo zato što drugi slušaju isto ili zato da budete "cool". To nije način. Uvijek ostanite svoji.

Eto, to je to za današnji post, nadam se da vam se sviđa i da ste izvukli pouku iz toga svega.
Također nemojte zaboraviti komentirati post, kao i Ivanine pretodne postove. Stvarno se vidi trud (posijetite ovdje :3).

♥ čujemo se poslije ♥


XOXO,

You Might Also Like

7 komentara

  1. Anonimno21:19

    Oprostite na izrazu, ali današnja hrvatska glazba postaje audicija za prostituciju. Nekad mislim, da pjevačima/pjevačicama nije bitno kakva je pjesma, kako je pjevaju, već tko će se bolje skinuti, što je žalosno :/

    ~Tea Kranjec
    (neda mi se učitat google+ profil -.-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno si u pravu, živa istina! :/

      Izbriši
  2. Potpuno si upravu! Tako su i ovi nasi Srbi i svi su se promenili. Ma glupost živa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve si upravu, imas moju potpunu podrsku..:)
    Posetite i ako vam se svidi uclanite se:http://milenaslife12345.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. lepo si rekla u postu, i ja se slazem sa tobom, samo tako nastavi :)
    ako zelis poseti moj blog mozemo se zapratiti :))

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥