Popravi ocjene do kraja školske godine!! ~savjeti za lakše i brže učenje

22:01:00

Hellow guys ♥

 
Škola je skoro gotova što je odlično, ali stanje u imeniku baš i nije? Bez brige, u današnjem postu ću vam preporučiti nekoliko djelotvornih sajveta za lakše I brže učenje.
Ovako, svatko ima svoj način za učenje, nekome paše učenje uz glazbu, nekome u potpunoj tišini, recimo, meni je puno zabavnije učiti uz glazbu, no onda me to skroz obuzme i počnem misliti samo na pjesmu, a ne na gradivo koje učim, ali, recimo, dok pišem post puno ga brže napišem :) Tako da, pronađite vaš način učenja, što znači da ovi savjeti neće svakome biti od pomoći! Pa, krenimo
 
 
~
 
 
1. Podcrtavanje I podebljavanje
 
 
Podcrtavanje, tj. podebljavanje važnih pojmova u udžbenicima meni puno pomaže jer mi oko "zapne" za taj važan pojam i onda ga više puta pogledam i pročitam. Ja si zapravo podcrtam cijelu rečenicu (ako je važna) npr. u žutu boju, a ako neku baš dobro ne zapamtim, onda to podebljam drugom bojom, npr. ružičastom pa onda znam što trebam više ponavljati.
 
 
2. Dodatne bilješke
 

Dodatne bilješke - što sam time mislila? Dok čitate neko gradivo, npr. ja prije testa nisam ništa učila, pa mi je tako za vikend ostalo 45 stranica za učiti iz geografije, onda si možete, kao što sam ja, još na papir skratiti tih 40 stranica u samo dvije i to samo u natuknicama. Ili uzeti ljepljive papiriće u šarenim bojama i zalijepiti ih pokraj teksta s još nekim važnim pojmovima.
 
 
3. U dvoje je bolje
 

Sigurno ste već čuli za ovo. U dvoje zaista i je lakše i bolje. Ja sam s frendicom vani u parku ponavljala za test, kao i ona te smo kasnije ispitale jedna drugu što je jako korisno! Probajte jednom pa ćete vidjeti isplati li vam se.
 
 
4. Dalje od elektornike!
 

Tijekom učenja isključi, ugasi ton i/li Wi Fi ili ga "sakrij" negdje, kao i TV te kompjuter i ostalu elektorniku. To će te samo ometati i na kraju ćeš završiti na Instagramu umjesto učeći.
 
 
5. Kreni na vrijeme
 

Kreni učiti na vrijeme! Znam da se jako teško natjerati da učite, ali ako vam je stvarno stalo do ocjene koju želite dobiti, potrudit ćete se. Nemojte učiti navečer (17:00+) jer onda ćete si sve jednostavno prenatrpati za jednu večer I bit ćete jako umorni. Učite ujutro, pa malo odmorite, otiđite na svjež zrak (maksimalno 30 min). Pa onda opet učite do 4 npr; a ostalo ostavite za navečer: chatanje, gledanje TV-a, druženje s frendicama itd.
 
 
6. Organiziraj se 


 
 
Biti organiziran je vrlo važno. Organizirajte si vrijeme kada ćete učiti. Ja prije uopće nisam učila redovno, samo prije nekih ispitivanja ili testova, i nisam razumjela ljude koji uče SVAKI DAN! No sada sam shvatila zašto - ako ne učiš svaki dan novu lekciju koju ste učili u školi, onda će vam se par dana prije testa sve to nakupiti, umjesto da (ako ste učili redovno) si samo ponovite sve zadnji dan rpije testa. Također, kada učite, organizirajte si sve stvari koje će vam biti potrebne za učenje: sve knjige, bilježnice, markere za podebljavanje, mali snack, vodu itd. Također, voda povećava koncentraciju tijekom učenja.
 
 
7. Domaće zadaće
 
 
Ovo su vam sigurno već milijon puta rekli i učitelji i roditelji... No pisanje zadaće stvarno pomaže, uvjerila sam se u to! Recimo, meni ne pomaže toliko za hrvatski ili matematiku, već za prirodu, posebno povijest, geografiju, tehnički... Kada stvarno sjednete za stol I npr. riješite zadatke iz radne bilježnice, tražeći po udžbeniku odgovore, toliko toga zapamtite...
 
 
8. Provjera znanja
 

Uvijek nakon učenja provjerite svoje znanje rješavajući radnu bilježnicu, neka vas mama ili frendica, sestra, brat ispita tako da znate koliko toga ste naučili I što još trebate naučiti.
 
 
- TIPS -
1. Imaj dobro osvjetljenje tijekom učenja ili uči vani. Uostalom, čitanje u lošoj rasvjeti pogoršava vid.
2. Otvori prozor! Svjež zrak potiče koncentraciju.
3. Ako učite uz glazbu, nemojte imati slušalice, samo stavite neku laganu muziku u pozadini. Prepopručam da napravite playlistu za vrijeme kada ćete učiti.
4. Ako učite bez glazbe, budite negdje gdje je potpuna tišina, da vas ništa ne ometa.
5. Za motivaciju možete otići na We Heart It npr; jer inspiracija može biti i za učenje :3
6. Prije učenja ili pisanja zadaće se pripremite: našiljite olovke, pripremite gumicu, ravnalo, ljepljive blokiće (papiriće) itd.
7. Na YouTube-u također možete pronaći na tisuće DIY organizatora i inspiracija za učenje i općenito za školu.
8. Ako želite imati određeno vrijeme kada ćete učiti (npr. 13-16 h), možete navinuti alarm na mobitelu ili štopericu da si znate rasporediti vrijeme.
9. Zapišite si unaprijed kada imate koji test, obilježite si na kalendaru i sl; opet, da si možete organizirati i rasporediti vrijeme.
10. Organizirajte cijeli dan prema učenju (škola na prvo mjesto).
Uskoro dolazi post za organizaciju škole :3
 
 
I to bi bili svi moji savjeti, nadam se da će vam pomoći u daljnjem učenju i ponavljam, svatko ima svoj "stil", pa ovi savjeti nisu garantirani za sve!
 
♥♥♥♥sretno♥♥♥♥
 
 
 
XOXO,
 


You Might Also Like

7 komentara

  1. Korisni savjeti!Ja isto učim uz glazbu,posjetite moj blog http://ivanasworldbyivanar.blogspot.com/?m=0

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, molim te samo da ne ostavljaš link bloga :*
      Hvala ♥

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će ti pomoći :*

      Izbriši
  3. Vrlo korisni savjeti. Ovo je jedan od najboljih postova za učenje koje sam pročitala ☺ Svakako ću iskoristiti savjete :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awww, hvala ti puno ♥ Nadam se da će ti pomoći :3

      Izbriši
  4. Korisni saveti!

    elyandyou.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥