DIY #25 Organizacija & ukrasi, dekoracije za stol ♥

19:36:00

Hellow guys ♥
 
 
Oprostite što nisam bloggala, od petka pa do nedjelje sam bila u Sarajevu, u Bosni i Hercegovini i došla sam kasno u noći doma tako da jučer niti nisam išla u školu, a onda sam započela pisati ovaj post, nakon čega sam trebala jako puno učiti... ^^
 
A sada, u ovom postu ću vam pokazati nekoliko cool I jednostavnih ideja za organiziranje nekih stvari na stolu, dekor i za to me inspirirao najnoviji video od Beth kojeg ću vam isto pokazati :)
  
 
~
 
1. Tipkovnica

 
Ova ideja mi se jako sviđa! Kakvu god da tipkovnicu imate možete napraviti ovaj DIY jer je većina ukrasnih ljepljivih traka više-manje prozirna. Znači samo izrežete oblike tipki koje želite, možete I isprintati šablonu, ako vam je tako lakše, no I ne morate. I onda izrežete taj oblik za traku te zalijepite na neke tipke, možete i sve. I to je to! ♥
 
 
Za ovo samo trebate prazne limenke ili obične "caše" za olovke, tekuće ljepilo te ukrasni papir I škare. Ako koristite limenke, odlijepite s njih neke zalijepljene papire za proizvod, a ako ide teško, koristite mrežicu za pranje posuđa i toplu vodu. Kada to napravite izmjerite duljinu I širinu ukrasnog papira za pojedinu limenku te zalijepite tekućim lijepilom. Preporučam UHU ili vruće ljepilo, no možete, dakako, koristiti bilo koje.
 
 
Sada videi:
 
(LINK)
 
 
(LINK)
 
 
I naravno, što je post bez Beth? ♥
 
A sada da komentiram malo... Znači meni se jako sviđaju sve, ama baš sve ideje koje su pokazane u videu, kao i dekoracije koje su superjednostavne i jako lijepo ispadnu na kraju, nisam još ni jednu isprobala, ali 100% sam sigurna da hoću!
 
Slike za inspiraciju:
 




 
 
 
I to bi bilo to za današnji post, nadam se da vam se svidio, ako jest, molim vas komentirajte :*
 
Volim vas ♥♥ :*
 
 
 
XOXO,
 




 

You Might Also Like

3 komentara

  1. Predobre slike ♥ Najviše mi se sviđa prva ideja za tipkovnicu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvi diy je savršen i drugi mi se sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Probat ću ideju za tipkovnicu,sviđa mi se post i tvoje pisanje!
    Posjetite moj blog i zapratite:http://ivanasworldbyivanar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥