Budi organizirana (YouTube, blog, škola)!!

09:17:00

Hellow guys ♥
 
Za današnji post sam vam odlučila pokazati nekoliko savjeta I ideja kako možete organizirati svoje ideje za videe za YouTube, testove i usmena ispitivanja za školu te postove za blog! Pa, počnimo :)
 
 
~
 
 
1. YOUTUBE / BLOG

Ako imate blog i/li Youtube kanal i želite nekako organizirati ideje za izgled bloga, kampanje, ideje za postove i videe preporučam da napravite ovo: kupite neku cute bilježnicu, možete ju ukrasiti, ali I ne morate. Uglavnom, na početku napišite naslov YOUTUBE, a pola bilježnice poslije naslov BLOG I onda pod "YOUTUBE" pišite ideje koje imate za videe i napišite kada biste ih radili (ljeto, prije praznika, siječanj, 25.5. itd.), a pod "BLOG" ideje za postove, kampanje, izgled bloga, stranice itd.


2. ŠKOLA

Kako biste ostale organizirane za školu (usmena ispitivanja, testovi itd.) možete isprobati ovo što ja koristim: ako imate doma neki mali pano, uredite ga za inspiraciju te "zapinkite" papiriće na kojima ćete napisati kojeg datuma imate koji test itd. I prema tome si možete i organizirati unaprijed koliko i kada će vam otprilike biti dovoljno za učenje (najmanje 3 dana, ali najbolje tjedan).

&

Ako imate kalendar u sobi (ovo isto ja koristim, i pomaže), onaj najobičniji, ako imate na dnu zapisane datume kada je npr. sv. Petar I slično, to vam baš i nije bitno pa to možete prekriti papirom u boji kao što sam ja i onda sam izrezala ljepljive papiriće na pola u neke zanimljive oblike te ih zalijepila na taj dio I napisala kada imam koji test u tom mjesecu, a kada prođe taj dan onda ih odlijepim:


Također na kalendar si obojim crvenim markerom važne dane i kada su "gotovi", prekrižim ih:
 



 



Ako želite, možete imati i planer, što je fantastično, jer ga možete predivno urediti, te će on tako postati zabavnije mjesto za pisanje. Dakle, ako ga želite ukrasiti i saznati načine kako bolje ostati organiziran u planeru, preporučam da pogledate kanal Belinda Selene. Na njenom kanalu možete pronaći nevjerojatne DIY-eve za planer te savjete za organizaciju. Obožavam ju gledati, iako nemam planer, uvijek me inspirira!



(LINK)
 
 
 
 
To su samo neki od savjeta, nadam se da su vam se svidjeli I da će vam pomoći ♥
Molim vas komentirajte :*




XOXO,


You Might Also Like

8 komentara

  1. Dopada mi se post, vidim da si se potrudila da ga napises. :)

    Poseti moj blog:http://ninaw123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :*

      I molim te da se ubuduće ne potpisuješ linkom svoga bloga :* Hvala ;) ♥

      Izbriši
  2. Super post... ja inače nemam planer, nego imam na mobu neku aplikaciju kao planer, pa mi to pomaže ;)...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se da ti pomaže :)

      Izbriši
  3. Super post! Probat ću ovo s kalendarom , iako mi sada služi samo za odbrojavanje dana do kraja škole xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, u redu :* Nadam se da će biti od pomoći ♥♥

      Izbriši
  4. Sjajan post i saveti su super!Jako mi se sviđa tvoj blog pa ako hoćeš možemo biti medijski partneri. :* ♥

    elyandyou.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno ♥ Slažem se :) Stavit ću te, napravi isto ili mi pošalji na mail: carliestardoll@gmail.com

      Izbriši

Komentirajte ♥