The Versatile Blogger Award

22:55:00

Hellow guys ♥
 
U današnjem postu bit će nešto vrlo zanimljivo, a to je The Versatile Blogger Award.
 

Što je to?
 

Versatile Blog Award se dodjeljuje svim blogericcama koje na svom blogu imaju kvalitetan sadržaj i koje pritom imaju dobar stil pisanja. Svi nominirani moraju napisati 7 činjenica o sebi i nominrati  7 drugih blogova.
 
Ja sam bila nominirana od bloga Just be who you want to be pa evo, napisat ću 7 činjenica o sebi:
 
1. - Ne bih mogla živjeti bez YouTube-a! ♥
2. - Ne volim baš knjige, no zna se naći neka dobra...
3. - Jedna sam od skupine "problemi niskih ljudi" xD
4. - Engleski govorim jako dobro  I to zahvaljujući YouTube videima :)
5. - Nisam uopće sportski tip.
6. - No music no life (za mene) ♥♥♥
7. - Nikada, ama baš nikada nisam ni sanjala da bi netko "znao" za mene čitajući moje postove i sada sam stvarno počašćena zbog Tee (sa bloga koji me nominirao, ona je vlasnica) koja me nominirala i stvarno nikada nisam niti mogla sanjati da bi Lina ili neka druga popularnija bloggerica znala za mene putem bloga i spomenula me u svojim postovima, stvarno curama hvala ♥ ^^
 
Ovo su blogovi koje ja nominiram (bilo mi je UUUŽASNO teško naći 7 ostalih blogova, pošto je Tea nominirala sve koje bih i ja):
 
1. Merima Stardoll blog  (nominiram Meri, ako će imati vremena)
4. Sve o stardollu-u-By: MiciRainbow2 (nominiram Milicu ^^)
 
I evo, stvarno se od srca ispričavam što nisam nominirala 7 blogova, no stvarno je jako jako teško, ne znam vise blogova, osim one koje je Tea napisala :/ Sorry ♥
 
Hmm.. Pa, to je to! Vidimo se kasnije :)
 
 
 
XOXO,
 

You Might Also Like

0 komentara

Komentirajte ♥